Die oude albums toch wel natuurlijk. Maar Opeth is ook veel breder geworden sindsdien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Darkestrah het volgende:
Oh yeah fipo!
Ben sinds lange tijd weer wat Opeth aan het luisteren. Maar dat heeft niks te maken met black metal.
Plaat van het jaar? Tering, geen idee. Ik ben geneigd om Microcosmos van Drudkh te noemen, maar dat is ook een van de eerste black metal-albums van dit jaar die me te binnen schiet.quote:
Ach ja, iedereen z'n eigen ideeën er over natuurlijk. Heb je ons optreden afgelopen zaterdag wel gezien trouwens?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef heartwork het volgende:
[..]
Als je verder leest zie je ook dat ik dat nergens letterlijk beweer, maar dat er bij mij associaties opgeroepen worden waardoor ik aan nsbm dacht en waarna ik het forum de vraag stelde hoe hier omgegaan werd met nsbm.
Maar wanneer je zegt ' niks met nsbm of wat dan ook', vraag ik me toch af waarom ze dan voor beeldmateriaal kiezen waar je een opstapeling van lijken ziet, waar soldaten om heen lopen en zij deze foto de titel ' the cause' mee geven. Wanneer je er echt niets mee van doen wilt hebben, zou ik zelf dit soort plaatjes niet gebruiken.
Als het hen zou gaan om de oorlog/ haat/ de eeuwige strijd tussen mens en plaats/ superieur-inferieur gedrag/etc., zijn er vast betere beelden te vinden.
[ afbeelding ]
quote:Metalband sloopt hotelkamer Tilburg
TILBURG - De politie heeft maandagmorgen de leden en crew van de Noorse Metalband Mayhem opgepakt nadat de complete inboedel van een hotelkamer aan de Spoorlaan in Tilburg was vernield. Dat heeft een woordvoerder van de politie laten weten.
De groep had zondagavond een optreden gegeven in een Tilburgs café en had een overnachting geboekt in hotel Central. Maandagochtend ontdekte een medewerker van het hotel een grote puinhoop. Planten waren op straat gegooid, spiegels, een wastafel en lamellen in de badkamer waren kapot getrokken en gesloopt.
De bedden en televisie waren vernield en muren zaten onder de vlekken.
Schade
Het hotel schat de schade op minstens 5000 euro. De mannen, in de leeftijd van 21 tot en met 45 jaar, komen uit Nederland, Noorwegen, Finland en Frankrijk. Acht verdachten hebben hun betrokkenheid bij de vernielingen toegegeven. De negende bleek er niets mee te maken te hebben.
De acht hebben samen de 5000 euro voor het hotel bij elkaar gebracht. Ze krijgen nog wel een boete. Ze zijn inmiddels op vrije voeten.
zit je in de auto, toch het NOS journaal maar even luisteren, komt dat ineens langsquote:Op maandag 16 november 2009 23:17 schreef OProg het volgende:
Zo nu en dan moet je als band natuurlijk ook even tonen nog steeds heel erg boos en stoer te zijn:
[..]
dat is ze aardig gelukt dacht ik zoquote:Op maandag 16 november 2009 23:17 schreef OProg het volgende:
Zo nu en dan moet je als band natuurlijk ook even tonen nog steeds heel erg boos en stoer te zijn:
[..]
Weet je wel niet hoe True en cult het is om een hotelkamer te slopen?quote:Op maandag 16 november 2009 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ze aardig gelukt dacht ik zo
wordt tijd dat ik ga slopen, anders hoor ik er niet meer bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe True en cult het is om een hotelkamer te slopen?
Het telt alleen als je ook wordt opgepaktquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wordt tijd dat ik ga slopen, anders hoor ik er niet meer bij
laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het telt alleen als je ook wordt opgepakt![]()
Ha dit filmpje kende ik nog niet, had de interviews wel gezien. Leuk.quote:
Ik parodieer alleen de actie van Mayhem.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:08 schreef emokid het volgende:
Parodieer je black metal nu tijnbrein? Niet dat ik dat van Mayhem goedkeur, maar laten we niet zo kort door de bocht wezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |