abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73378842
Gisteren reden wij naar het noorden
Daar zagen wij hoe een automobilist ff een kleine slinger maakte en de buitenspiegel van onze voorganger er af reed......

Ok kan gebeuren.....

rijden we vandaag terug richting zuiden....

Ik lieg het niet : bijna 3 keer van de weg gedrukt terwijl we links reden!!!!

De eerste keer kwam er een auto (bestuurder: man btw ) ineens zonder knipperlicht 2 banen opgeschoven van rechts naar links (waar wij dus reden ) en die zat op het allerlaatse moment op zo'n 3 cm van ons af!!!! in de flank!!

MIjn lief kon gelukkig remmen op het laatste moment omdat er niemand achter ons zat....

2e keer was een jonge dame die handsfree zat te lullen (en sommige dames kunnen gewoon dus werkelijk niet multitasken!!)

3e keer was het (wederom een vrouwke) op een 4 baansweg die dacht ff naar links te moeten gaan, terwijl er nog een auto naast haar reed, en wij weer naast die auto reden....

Klacht : iets met kijken en spiegelen en gewoon rijden zoals het verdomme hoort!!!

weekendrijders!!!
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:25:40 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_73378885
!!!!!!!!.
Long live music.
pi_73378890
zo jij maakt wat mee TS
pi_73378905
Kijk wegmisbruikers
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:26:17 #5
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73378912
Je wilt toch niet zeggen dat je je vrouw laat rijden?
Als ik dat zie rij ik ook graag asociaal om te laten zien wie er achter het stuur hoort.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:26:30 #6
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_73378922
Poll: Als ik mij erger aan iemand in het verkeer
  • is het een vrouw
  • is het een man
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_73379000
    Welke nerd rijdt er dan links? En dan nog zitten zeiken over 'zondagsrijder'. Nee, want als je links rijdt ben je heul geen zondagsrijder.

Het is wat.

oh, en
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Google is your friend, abuse your friends
    pi_73379041
    Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Je hebt gestemd op: is het een vrouw
    pi_73379061
    Mensen die onnodig links rijden
    Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:31:52 #10
    178252 3keernix
    Flippiee O+
    pi_73379109
    Mensen die denken dat zo'n topic stoer is. TS kan zelf gewoon niet rijden
    Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
    TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
    pi_73379165
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef GasTurbine het volgende:
    Je wilt toch niet zeggen dat je je vrouw laat rijden?
    Als ik dat zie rij ik ook graag asociaal om te laten zien wie er achter het stuur hoort.
    Ik heb geen vrouw
    Mijn vent is de echte man , die heeft het rijbewijs....
    pi_73379203
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:31 schreef 3keernix het volgende:
    Mensen die denken dat zo'n topic stoer is. TS kan zelf gewoon niet rijden
    Ben blij dat ik geen rijbewijs heb
    pi_73379228
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:30 schreef Hetiszover het volgende:
    Boete 90 euro. Eigen schuld dus.
    pi_73379261
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:30 schreef Hetiszover het volgende:
    en Uw definitie van onnodig links rijden is?

ben heel benieuwd nu
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:36:04 #15
    217808 gniffie
    Ven der Vurt is baas!
    pi_73379270
    Jammer
    "Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:36:07 #16
    163938 Lekiamh
    Dietslander
    pi_73379392
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
  • is het een vrouw
  • is het een man
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Is het een bejaarde.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:40:18 #18
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_73379440
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Is het een bejaarde.
    Man of vrouw?
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:43:09 #19
    179075 hugecooll
    Deelt corrigerende tikken uit
    pi_73379536
    Mja dat krijg je er van als je in België rijdt
    pi_73379544
    Ik haat autorijden op zondag. Op zondag lijken alle bejaarden de weg op te gaan voor hun zondagse ritje (al dan niet naar de kerk). Als het fietsers zouden zijn, zouden ze omvallen, zo tergend langzaam rijden ze. Rustig met een gangetje van veertig over de provinciale weg, met een gangetje van 10 kilometer per uur over de rotonde (waar ze eerst een halfuur voor staan te wachten, want de hele rotonde moet vrij zijn voordat ze door durven te rijden), etc.

Als je in de auto nou zeven kleuren schijt, omdat je het verkeer niet meer volgen kan, ga dan verdomme niet met de auto!
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_73379549
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Man of vrouw?
    Dat is om het even.
    pi_73379748
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
    Ik haat autorijden op zondag. Op zondag lijken alle bejaarden de weg op te gaan voor hun zondagse ritje (al dan niet naar de kerk). Als het fietsers zouden zijn, zouden ze omvallen, zo tergend langzaam rijden ze. Rustig met een gangetje van veertig over de provinciale weg, met een gangetje van 10 kilometer per uur over de rotonde (waar ze eerst een halfuur voor staan te wachten, want de hele rotonde moet vrij zijn voordat ze door durven te rijden), etc.

Als je in de auto nou zeven kleuren schijt, omdat je het verkeer niet meer volgen kan, ga dan verdomme niet met de auto!
    En om die reden wil ik dus mijn rijbewijs niet halen
    Ik weet dat ik te bang ben in het verkeer.

Mijn lief heeft er al 8 ton aan km opzitten zonder ook maar 1 keer brokken te hebben gemaakt

Maar dat nam vanmiddag niet weg dat ik ff zat te trillen als een rietje in de auto na de bijna vangrail ervaring.....
    pi_73379783
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef prupke het volgende:

[..]

en Uw definitie van onnodig links rijden is?

ben heel benieuwd nu
    Te lang onnodig op de linkerbaan rijden, zodat het hinderlijk is voor het verkeer,. Als er een paar honderd meter ruimte is tussen twee auto's op de rechterbaan, hup naar rechts. Vooral irritant als er treintjes ontstaan met mensen die met 110 km/u inhalen. In Duitsland werkt dat allemaal veel beter, hoewel je daar soms niet kan inhalen omdat ze met 200 km/u over de linkerbaan langsstuiven.
    Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
    pi_73379966
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:48 schreef prupke het volgende:

[..]

En om die reden wil ik dus mijn rijbewijs niet halen
    Ik weet dat ik te bang ben in het verkeer.
    Dan vind ik dat een verstandige beslissing.

Nou moet ik wel zeggen dat je je zekerder voelt in het verkeer als je er eenmaal een beetje gevoel voor krijgt en leert kijken en anticiperen. Alleen bejaarde mensen kunnen vaak niet zo goed meer zien en zijn wat traag van geest, terwijl het verkeer alleen maar drukker wordt. Dat snap ik ook wel, maar zulke mensen zijn bloedirritant en bij tijd en wijle ook gevaarlijk en moeten op een bepaald moment toch gaan inzien dat ze niet meer in het verkeer thuishoren. Maar dat beseffen ze pas als het al te laat is.
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:55:53 #25
    150677 PKfotografie
    www.fotobijbestellen.com
    pi_73379979
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:49 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Te lang onnodig op de linkerbaan rijden, zodat het hinderlijk is voor het verkeer,. Als er een paar honderd meter ruimte is tussen twee auto's op de rechterbaan, hup naar rechts. Vooral irritant als er treintjes ontstaan met mensen die met 110 km/u inhalen. In Duitsland werkt dat allemaal veel beter, hoewel je daar soms niet kan inhalen omdat ze met 200 km/u over de linkerbaan langsstuiven.
    onnodig links rijden is er pas als er achter je mensen zijn die harder rijden,
    en niet mensen die zachter rijden gaan inhalen zonder te kijken of er iemand links rijd,
    dat is ook nog niet zo erg als ze een richting aanwijzer gebruiken.
    maar als ze denken ik heb een volvo dus ik mag dat want mijn auto is toch groter.
    dan krijg ik echt zin om die achterkant eff een beuk te geven.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')