SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Ik heb geen vrouwquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef GasTurbine het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je je vrouw laat rijden?
Als ik dat zie rij ik ook graag asociaal om te laten zien wie er achter het stuur hoort.
Ben blij dat ik geen rijbewijs hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:31 schreef 3keernix het volgende:
Mensen die denken dat zo'n topic stoer is. TS kan zelf gewoon niet rijden
Is het een bejaarde.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Als ik mij erger aan iemand in het verkeeris het een vrouw is het een man
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is om het even.quote:
En om die reden wil ik dus mijn rijbewijs niet halenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Ik haat autorijden op zondag. Op zondag lijken alle bejaarden de weg op te gaan voor hun zondagse ritje (al dan niet naar de kerk). Als het fietsers zouden zijn, zouden ze omvallen, zo tergend langzaam rijden ze. Rustig met een gangetje van veertig over de provinciale weg, met een gangetje van 10 kilometer per uur over de rotonde (waar ze eerst een halfuur voor staan te wachten, want de hele rotonde moet vrij zijn voordat ze door durven te rijden), etc.
Als je in de auto nou zeven kleuren schijt, omdat je het verkeer niet meer volgen kan, ga dan verdomme niet met de auto!
Te lang onnodig op de linkerbaan rijden, zodat het hinderlijk is voor het verkeer,. Als er een paar honderd meter ruimte is tussen twee auto's op de rechterbaan, hup naar rechts. Vooral irritant als er treintjes ontstaan met mensen die met 110 km/u inhalen. In Duitsland werkt dat allemaal veel beter, hoewel je daar soms niet kan inhalen omdat ze met 200 km/u over de linkerbaan langsstuiven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
en Uw definitie van onnodig links rijden is?
ben heel benieuwd nu
Dan vind ik dat een verstandige beslissing.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:48 schreef prupke het volgende:
[..]
En om die reden wil ik dus mijn rijbewijs niet halen
Ik weet dat ik te bang ben in het verkeer.
onnodig links rijden is er pas als er achter je mensen zijn die harder rijden,quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:49 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Te lang onnodig op de linkerbaan rijden, zodat het hinderlijk is voor het verkeer,. Als er een paar honderd meter ruimte is tussen twee auto's op de rechterbaan, hup naar rechts. Vooral irritant als er treintjes ontstaan met mensen die met 110 km/u inhalen. In Duitsland werkt dat allemaal veel beter, hoewel je daar soms niet kan inhalen omdat ze met 200 km/u over de linkerbaan langsstuiven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |