SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Ik heb geen vrouwquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef GasTurbine het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je je vrouw laat rijden?
Als ik dat zie rij ik ook graag asociaal om te laten zien wie er achter het stuur hoort.
Ben blij dat ik geen rijbewijs hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:31 schreef 3keernix het volgende:
Mensen die denken dat zo'n topic stoer is. TS kan zelf gewoon niet rijden
Is het een bejaarde.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Als ik mij erger aan iemand in het verkeeris het een vrouw is het een man
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is om het even.quote:
En om die reden wil ik dus mijn rijbewijs niet halenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Ik haat autorijden op zondag. Op zondag lijken alle bejaarden de weg op te gaan voor hun zondagse ritje (al dan niet naar de kerk). Als het fietsers zouden zijn, zouden ze omvallen, zo tergend langzaam rijden ze. Rustig met een gangetje van veertig over de provinciale weg, met een gangetje van 10 kilometer per uur over de rotonde (waar ze eerst een halfuur voor staan te wachten, want de hele rotonde moet vrij zijn voordat ze door durven te rijden), etc.
Als je in de auto nou zeven kleuren schijt, omdat je het verkeer niet meer volgen kan, ga dan verdomme niet met de auto!
Te lang onnodig op de linkerbaan rijden, zodat het hinderlijk is voor het verkeer,. Als er een paar honderd meter ruimte is tussen twee auto's op de rechterbaan, hup naar rechts. Vooral irritant als er treintjes ontstaan met mensen die met 110 km/u inhalen. In Duitsland werkt dat allemaal veel beter, hoewel je daar soms niet kan inhalen omdat ze met 200 km/u over de linkerbaan langsstuiven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
en Uw definitie van onnodig links rijden is?
ben heel benieuwd nu
Dan vind ik dat een verstandige beslissing.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:48 schreef prupke het volgende:
[..]
En om die reden wil ik dus mijn rijbewijs niet halen
Ik weet dat ik te bang ben in het verkeer.
onnodig links rijden is er pas als er achter je mensen zijn die harder rijden,quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:49 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Te lang onnodig op de linkerbaan rijden, zodat het hinderlijk is voor het verkeer,. Als er een paar honderd meter ruimte is tussen twee auto's op de rechterbaan, hup naar rechts. Vooral irritant als er treintjes ontstaan met mensen die met 110 km/u inhalen. In Duitsland werkt dat allemaal veel beter, hoewel je daar soms niet kan inhalen omdat ze met 200 km/u over de linkerbaan langsstuiven.
Dat laatste heb ik ook, totdat ik in de Chrysler van mijn vader zitquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
onnodig links rijden is er pas als er achter je mensen zijn die harder rijden,
en niet mensen die zachter rijden gaan inhalen zonder te kijken of er iemand links rijd,
dat is ook nog niet zo erg als ze een richting aanwijzer gebruiken.
maar als ze denken ik heb een volvo dus ik mag dat want mijn auto is toch groter.
dan krijg ik echt zin om die achterkant eff een beuk te geven.
de auto van mijn vaderquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, totdat ik in de Chrysler van mijn vader zit![]()
Dan krijg je ook zin om hem overal tussen te duwen
Want?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de auto van mijn vader![]()
k denk dat met zo'n broekje een discussie niet eens zinnig is
ik begrijp je puntquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan vind ik dat een verstandige beslissing.
Nou moet ik wel zeggen dat je je zekerder voelt in het verkeer als je er eenmaal een beetje gevoel voor krijgt en leert kijken en anticiperen. Alleen bejaarde mensen kunnen vaak niet zo goed meer zien en zijn wat traag van geest, terwijl het verkeer alleen maar drukker wordt. Dat snap ik ook wel, maar zulke mensen zijn bloedirritant en bij tijd en wijle ook gevaarlijk en moeten op een bepaald moment toch gaan inzien dat ze niet meer in het verkeer thuishoren. Maar dat beseffen ze pas als het al te laat is.
quote:
Ik heb een auto en al jaren mijn rijbewijs en ik weet dat ik asociaal ben als ik mijn auto er tussenduw.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, totdat ik in de Chrysler van mijn vader zit zat
misschien eerst eens een auto kopen, leren rijden, van de weg gedrukt worden met je Chrysler door een busje die een hekel heeft aan ieder die denk dat hij voorrang heeft als zijn auto meer als 30k kost.
spreek je wel weer als je geen last meer hebt van een punten rijbewijs
30k voor een chryslerquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
misschien eerst eens een auto kopen, leren rijden, van de weg gedrukt worden met je Chrysler door een busje die een hekel heeft aan ieder die denk dat hij voorrang heeft als zijn auto meer als 30k kost.
Zou het ook niet uitmaken in welke auto je hebt leren rijden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:07 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb een auto en al jaren mijn rijbewijs en ik weet dat ik asociaal ben als ik mijn auto er tussenduw.
weinig, ik heb een een plastic hyundai leren rijden, en ik ben nu steevast linker-rijvak-rijder, terwijl die hyundai daar met de grootste moeite nog niet raakte.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Zou het ook niet uitmaken in welke auto je hebt leren rijden?
plastic bumper hetzelfde hoor, ik trek het mij gewoon niet aan als ik ergens tegen zit. Moet je natuurlijk geen ford-plastic hebben die bij de minste aanraking aan stukken springtquote:Als je een grote auto hebt gereden ben je ws retegoed in keren op de weg in 1 draai en ook nog eens briljant in file-parkeren
Heb je gereden in een auto met een stalen bumper :....dan kijk je ook al minder nauw
bumper klevers achter me mogen me gerust inhalen, ik ga dan ook wel naar rechts, maar ik verdom het echt om te gaan remmen als ik 30km boven de max snelheid zit. of blijf achter me en zeur niet of druk het gas in, maar al die mensen die vinden dat ze harder rijden maar het is maar 1 km per uur, blijf maar lekker kleven, ik laat zo nu en dan mijn gas wel los om te irriteren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
30k voor een chrysler.
Links rijden is geen probleem, maar zorg dan dat de enige bumperklevers vooraan ipv achteraan te vinden zijnIk begrijp ook dat je met een chrysler op de snelweg links gaat rijden, daar komen er nl geen bochten voor. Als je met een chrysler een bocht om moet, dan kan zelfs een aixam je inhalen...
mij pa hjeeft leren rijden in een eenje (citroen? ) en die dacht ff op de snelweg een vrachtwagen in te halen die 90 reed........quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:13 schreef Athmozz het volgende:
[..]
weinig, ik heb een een plastic hyundai leren rijden, en ik ben nu steevast linker-rijvak-rijder, terwijl die hyundai daar met de grootste moeite nog niet raakte.
[..]
plastic bumper hetzelfde hoor, ik trek het mij gewoon niet aan als ik ergens tegen zit. Moet je natuurlijk geen ford-plastic hebben die bij de minste aanraking aan stukken springt
Mwah, ik denk dat het met de bumpers op zich wel meevalt, ik kijk daar nooit naar. Het gaat meer om het totaalplaatje, je bent sneller geďmponeerd door een BMW X5 dan door een Ford Ka.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef prupke het volgende:
[..]
mij pa hjeeft leren rijden in een eenje (citroen? ) en die dacht ff op de snelweg een vrachtwagen in te halen die 90 reed........
ECHT NIE....hij kwam niet halverwege de vrachtwagen
Naderhand heeft ie een BMW isetta gehad (en verkocht ^%^&*(@ de zak tabak)
Maar daar kwam ie ook niet ver mee
En een metalen bumper...schrikt meer af dan een hooggewaardeerde kunstof (ofw PLASTIC) bumper
ik heb weinig met auto's....quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het met de bumpers op zich wel meevalt, ik kijk daar nooit naar. Het gaat meer om het totaalplaatje, je bent sneller geďmponeerd door een BMW X5 dan door een Ford Ka.
ik moet eerlijk zeggen dat het mij meer uit maakt waar ik mee rij als wat er naast me rijd,quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het met de bumpers op zich wel meevalt, ik kijk daar nooit naar. Het gaat meer om het totaalplaatje, je bent sneller geďmponeerd door een BMW X5 dan door een Ford Ka.
Juistemquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef OldJeller het volgende:
Bijna drie keer van de weggedrukt...?
Klaarblijkelijk kan die vent van jou voor geen meter rijden. Neem voortaan het openbaar vervoer, of blijft gewoon thuis.
Volgens Oldjeller kan je dan dus niet rijdenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:49 schreef klaasdj het volgende:
Vandaag van Polen naar Nederland gereden. Op de A2 er bijna afgedrukt door een duitser die dacht dat als je je knipperlicht maar aanzet er niemand naast je rijdt, en dus kan verwisselen van baan. Later rijdt er een dametje met een gangetje van 75kmh de snelweg op, waar men (en ik dus ook) zeker 140kmh reed. Moest ik voll auf die Bremse omdat ik niet van baan kon verwisselen.
Mensen die zo rijden
Vette onzin trouwens dat vrouwen beter kunnen multitasken dan mannen. Pure verzinsels.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef prupke het volgende:
2e keer was een jonge dame die handsfree zat te lullen (en sommige dames kunnen gewoon dus werkelijk niet multitasken!!)
Oldjeller hep een grote bek op het net!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Volgens Oldjeller kan je dan dus niet rijden
sorrie....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:58 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Oldjeller hep een grote bek op het net!Ik heb altijd een grote bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu??
van tekst word ik niet bang ook niet bangig.....Thank Drunk I'm a Goddess!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:58 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Oldjeller hep een grote bek op het net!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat jouw humor?Plots ben ik weer gelukkig. Je herinnert mij er aan dat het veel erger kan.
DagCanada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Daarom ben ik wel heel voorzichtigquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:13 schreef Athmozz het volgende:
Moet je natuurlijk geen ford-plastic hebben die bij de minste aanraking aan stukken springt
Ik laat mij door niemand imponeren!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Als je van de weg gedrukt wordt kun jezelf niet rijden??quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef OldJeller het volgende:
Bijna drie keer van de weggedrukt...?
Klaarblijkelijk kan die vent van jou voor geen meter rijden. Neem voortaan het openbaar vervoer, of blijft gewoon thuis.
Toch tof van je om dit nog even te meldenquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:23 schreef OldJeller het volgende:
Jawel, ik las het topic in het begin anders.
Eigenlijk vind ik dat TS wel gelijk heeft.
Spiegels gebruiken wordt te weinig gedaan. Een punt van frustratie die ik meerdere malen kenbaar heb gemaakt omtrent autorijden in NL. Evenals van banen verwisselen zonder te kijken.
Eigenlijk is dit een heel goed topic.
Waar rijdt je dan links als je dus ook makkelijk op de middelste baan kon rijden?quote:De eerste keer kwam er een auto (bestuurder: man btw ) ineens zonder knipperlicht 2 banen opgeschoven van rechts naar links (waar wij dus reden )
Fout, onnodig linksrijden is het altijd. Of je nou de enige bent op de hele snelweg of niet. Als je rechts kán rijden maar je rijdt links, dan rijdt je onnodig links. PUNT.quote:onnodig links rijden is er pas als er achter je mensen zijn die harder rijden,
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:17 schreef Ridocar het volgende:
Toch zie ik liever TS haar rijbewijs halen dan dat geval dat nu een paar jaar een meningsverschilletje heeft met het CBR. Ik hoef geen namen te noemen, denk ik.
Kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:35 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Waar rijdt je dan links als je dus ook makkelijk op de middelste baan kon rijden?[..]
Fout, onnodig linksrijden is het altijd. Of je nou de enige bent op de hele snelweg of niet. Als je rechts kán rijden maar je rijdt links, dan rijdt je onnodig links. PUNT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |