abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73378842
Gisteren reden wij naar het noorden
Daar zagen wij hoe een automobilist ff een kleine slinger maakte en de buitenspiegel van onze voorganger er af reed......

Ok kan gebeuren.....

rijden we vandaag terug richting zuiden....

Ik lieg het niet : bijna 3 keer van de weg gedrukt terwijl we links reden!!!!

De eerste keer kwam er een auto (bestuurder: man btw ) ineens zonder knipperlicht 2 banen opgeschoven van rechts naar links (waar wij dus reden ) en die zat op het allerlaatse moment op zo'n 3 cm van ons af!!!! in de flank!!

MIjn lief kon gelukkig remmen op het laatste moment omdat er niemand achter ons zat....

2e keer was een jonge dame die handsfree zat te lullen (en sommige dames kunnen gewoon dus werkelijk niet multitasken!!)

3e keer was het (wederom een vrouwke) op een 4 baansweg die dacht ff naar links te moeten gaan, terwijl er nog een auto naast haar reed, en wij weer naast die auto reden....

Klacht : iets met kijken en spiegelen en gewoon rijden zoals het verdomme hoort!!!

weekendrijders!!!
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:25:40 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_73378885
!!!!!!!!.
Long live music.
pi_73378890
zo jij maakt wat mee TS
pi_73378905
Kijk wegmisbruikers
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:26:17 #5
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73378912
Je wilt toch niet zeggen dat je je vrouw laat rijden?
Als ik dat zie rij ik ook graag asociaal om te laten zien wie er achter het stuur hoort.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:26:30 #6
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_73378922
Poll: Als ik mij erger aan iemand in het verkeer
  • is het een vrouw
  • is het een man
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_73379000
    Welke nerd rijdt er dan links? En dan nog zitten zeiken over 'zondagsrijder'. Nee, want als je links rijdt ben je heul geen zondagsrijder.

Het is wat.

oh, en
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Google is your friend, abuse your friends
    pi_73379041
    Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Je hebt gestemd op: is het een vrouw
    pi_73379061
    Mensen die onnodig links rijden
    Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:31:52 #10
    178252 3keernix
    Flippiee O+
    pi_73379109
    Mensen die denken dat zo'n topic stoer is. TS kan zelf gewoon niet rijden
    Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
    TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
    pi_73379165
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef GasTurbine het volgende:
    Je wilt toch niet zeggen dat je je vrouw laat rijden?
    Als ik dat zie rij ik ook graag asociaal om te laten zien wie er achter het stuur hoort.
    Ik heb geen vrouw
    Mijn vent is de echte man , die heeft het rijbewijs....
    pi_73379203
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:31 schreef 3keernix het volgende:
    Mensen die denken dat zo'n topic stoer is. TS kan zelf gewoon niet rijden
    Ben blij dat ik geen rijbewijs heb
    pi_73379228
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:30 schreef Hetiszover het volgende:
    Boete 90 euro. Eigen schuld dus.
    pi_73379261
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:30 schreef Hetiszover het volgende:
    en Uw definitie van onnodig links rijden is?

ben heel benieuwd nu
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:36:04 #15
    217808 gniffie
    Ven der Vurt is baas!
    pi_73379270
    Jammer
    "Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:36:07 #16
    163938 Lekiamh
    Dietslander
    pi_73379392
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
  • is het een vrouw
  • is het een man
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Is het een bejaarde.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:40:18 #18
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_73379440
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Is het een bejaarde.
    Man of vrouw?
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:43:09 #19
    179075 hugecooll
    Deelt corrigerende tikken uit
    pi_73379536
    Mja dat krijg je er van als je in België rijdt
    pi_73379544
    Ik haat autorijden op zondag. Op zondag lijken alle bejaarden de weg op te gaan voor hun zondagse ritje (al dan niet naar de kerk). Als het fietsers zouden zijn, zouden ze omvallen, zo tergend langzaam rijden ze. Rustig met een gangetje van veertig over de provinciale weg, met een gangetje van 10 kilometer per uur over de rotonde (waar ze eerst een halfuur voor staan te wachten, want de hele rotonde moet vrij zijn voordat ze door durven te rijden), etc.

Als je in de auto nou zeven kleuren schijt, omdat je het verkeer niet meer volgen kan, ga dan verdomme niet met de auto!
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_73379549
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Man of vrouw?
    Dat is om het even.
    pi_73379748
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
    Ik haat autorijden op zondag. Op zondag lijken alle bejaarden de weg op te gaan voor hun zondagse ritje (al dan niet naar de kerk). Als het fietsers zouden zijn, zouden ze omvallen, zo tergend langzaam rijden ze. Rustig met een gangetje van veertig over de provinciale weg, met een gangetje van 10 kilometer per uur over de rotonde (waar ze eerst een halfuur voor staan te wachten, want de hele rotonde moet vrij zijn voordat ze door durven te rijden), etc.

Als je in de auto nou zeven kleuren schijt, omdat je het verkeer niet meer volgen kan, ga dan verdomme niet met de auto!
    En om die reden wil ik dus mijn rijbewijs niet halen
    Ik weet dat ik te bang ben in het verkeer.

Mijn lief heeft er al 8 ton aan km opzitten zonder ook maar 1 keer brokken te hebben gemaakt

Maar dat nam vanmiddag niet weg dat ik ff zat te trillen als een rietje in de auto na de bijna vangrail ervaring.....
    pi_73379783
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef prupke het volgende:

[..]

en Uw definitie van onnodig links rijden is?

ben heel benieuwd nu
    Te lang onnodig op de linkerbaan rijden, zodat het hinderlijk is voor het verkeer,. Als er een paar honderd meter ruimte is tussen twee auto's op de rechterbaan, hup naar rechts. Vooral irritant als er treintjes ontstaan met mensen die met 110 km/u inhalen. In Duitsland werkt dat allemaal veel beter, hoewel je daar soms niet kan inhalen omdat ze met 200 km/u over de linkerbaan langsstuiven.
    Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
    pi_73379966
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:48 schreef prupke het volgende:

[..]

En om die reden wil ik dus mijn rijbewijs niet halen
    Ik weet dat ik te bang ben in het verkeer.
    Dan vind ik dat een verstandige beslissing.

Nou moet ik wel zeggen dat je je zekerder voelt in het verkeer als je er eenmaal een beetje gevoel voor krijgt en leert kijken en anticiperen. Alleen bejaarde mensen kunnen vaak niet zo goed meer zien en zijn wat traag van geest, terwijl het verkeer alleen maar drukker wordt. Dat snap ik ook wel, maar zulke mensen zijn bloedirritant en bij tijd en wijle ook gevaarlijk en moeten op een bepaald moment toch gaan inzien dat ze niet meer in het verkeer thuishoren. Maar dat beseffen ze pas als het al te laat is.
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:55:53 #25
    150677 PKfotografie
    www.fotobijbestellen.com
    pi_73379979
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:49 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Te lang onnodig op de linkerbaan rijden, zodat het hinderlijk is voor het verkeer,. Als er een paar honderd meter ruimte is tussen twee auto's op de rechterbaan, hup naar rechts. Vooral irritant als er treintjes ontstaan met mensen die met 110 km/u inhalen. In Duitsland werkt dat allemaal veel beter, hoewel je daar soms niet kan inhalen omdat ze met 200 km/u over de linkerbaan langsstuiven.
    onnodig links rijden is er pas als er achter je mensen zijn die harder rijden,
    en niet mensen die zachter rijden gaan inhalen zonder te kijken of er iemand links rijd,
    dat is ook nog niet zo erg als ze een richting aanwijzer gebruiken.
    maar als ze denken ik heb een volvo dus ik mag dat want mijn auto is toch groter.
    dan krijg ik echt zin om die achterkant eff een beuk te geven.
    pi_73380014
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:55 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

en niet mensen die zachter rijden gaan inhalen zonder te kijken of er iemand links rijd,
    dat is ook nog niet zo erg als ze een richting aanwijzer gebruiken.
    maar als ze denken ik heb een volvo dus ik mag dat want mijn auto is toch groter.
    dan krijg ik echt zin om die achterkant eff een beuk te geven.
    Dat laatste heb ik ook, totdat ik in de Chrysler van mijn vader zit
    Dan krijg je ook zin om hem overal tussen te duwen
      zondag 4 oktober 2009 @ 23:58:42 #27
    150677 PKfotografie
    www.fotobijbestellen.com
    pi_73380068
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik ook, totdat ik in de Chrysler van mijn vader zit
    Dan krijg je ook zin om hem overal tussen te duwen
    de auto van mijn vader

k denk dat met zo'n broekje een discussie niet eens zinnig is
    pi_73380115
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:58 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

de auto van mijn vader

k denk dat met zo'n broekje een discussie niet eens zinnig is
    Want?
    pi_73380134
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan vind ik dat een verstandige beslissing.

Nou moet ik wel zeggen dat je je zekerder voelt in het verkeer als je er eenmaal een beetje gevoel voor krijgt en leert kijken en anticiperen. Alleen bejaarde mensen kunnen vaak niet zo goed meer zien en zijn wat traag van geest, terwijl het verkeer alleen maar drukker wordt. Dat snap ik ook wel, maar zulke mensen zijn bloedirritant en bij tijd en wijle ook gevaarlijk en moeten op een bepaald moment toch gaan inzien dat ze niet meer in het verkeer thuishoren. Maar dat beseffen ze pas als het al te laat is.
    ik begrijp je punt
    En ik beloof je dat ik ook nooit mijn rijbewijs ga halen

Maar neemt niet weg dat ik als bijrijdster mezelf ooit erger aan andere medeweggebruikers.

Neem die man die ons bijna van de weg drukte.... die zag er uit als midden 40 jaar.... (hoeft niets uit te maken dat weet ik)
    Maar hij had nog 3 medemensen in de auto zitten!!!

Ikzelf zou uiterst voorzichtig rijden (volgens de regels van die me aangeleerd zouden worden )
      maandag 5 oktober 2009 @ 00:03:15 #30
    150677 PKfotografie
    www.fotobijbestellen.com
    pi_73380217
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Want?

Dat laatste heb ik ook, totdat ik in de Chrysler van mijn vader zit zat

misschien eerst eens een auto kopen, leren rijden, van de weg gedrukt worden met je Chrysler door een busje die een hekel heeft aan ieder die denk dat hij voorrang heeft als zijn auto meer als 30k kost.

spreek je wel weer als je geen last meer hebt van een punten rijbewijs
    pi_73380344
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik ook, totdat ik in de Chrysler van mijn vader zit zat

misschien eerst eens een auto kopen, leren rijden, van de weg gedrukt worden met je Chrysler door een busje die een hekel heeft aan ieder die denk dat hij voorrang heeft als zijn auto meer als 30k kost.

spreek je wel weer als je geen last meer hebt van een punten rijbewijs
    Ik heb een auto en al jaren mijn rijbewijs en ik weet dat ik asociaal ben als ik mijn auto er tussenduw.
    pi_73380461
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
    30k voor een chrysler .

Links rijden is geen probleem, maar zorg dan dat de enige bumperklevers vooraan ipv achteraan te vinden zijn Ik begrijp ook dat je met een chrysler op de snelweg links gaat rijden, daar komen er nl geen bochten voor. Als je met een chrysler een bocht om moet, dan kan zelfs een aixam je inhalen...
    eerst Vlaming, dan pas belg
    Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
    En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
    pi_73380469
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:07 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Ik heb een auto en al jaren mijn rijbewijs en ik weet dat ik asociaal ben als ik mijn auto er tussenduw.
    Zou het ook niet uitmaken in welke auto je hebt leren rijden?

Als je een grote auto hebt gereden ben je ws retegoed in keren op de weg in 1 draai en ook nog eens briljant in file-parkeren

Heb je gereden in een auto met een stalen bumper :....dan kijk je ook al minder nauw
    pi_73380509
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:12 schreef prupke het volgende:

[..]

Zou het ook niet uitmaken in welke auto je hebt leren rijden?
    weinig, ik heb een een plastic hyundai leren rijden, en ik ben nu steevast linker-rijvak-rijder, terwijl die hyundai daar met de grootste moeite nog niet raakte.
    quote:
    Als je een grote auto hebt gereden ben je ws retegoed in keren op de weg in 1 draai en ook nog eens briljant in file-parkeren

Heb je gereden in een auto met een stalen bumper :....dan kijk je ook al minder nauw
    plastic bumper hetzelfde hoor, ik trek het mij gewoon niet aan als ik ergens tegen zit. Moet je natuurlijk geen ford-plastic hebben die bij de minste aanraking aan stukken springt
    eerst Vlaming, dan pas belg
    Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
    En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
      maandag 5 oktober 2009 @ 00:16:33 #35
    150677 PKfotografie
    www.fotobijbestellen.com
    pi_73380580
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Athmozz het volgende:

[..]

30k voor een chrysler .

Links rijden is geen probleem, maar zorg dan dat de enige bumperklevers vooraan ipv achteraan te vinden zijn Ik begrijp ook dat je met een chrysler op de snelweg links gaat rijden, daar komen er nl geen bochten voor. Als je met een chrysler een bocht om moet, dan kan zelfs een aixam je inhalen...
    bumper klevers achter me mogen me gerust inhalen, ik ga dan ook wel naar rechts, maar ik verdom het echt om te gaan remmen als ik 30km boven de max snelheid zit. of blijf achter me en zeur niet of druk het gas in, maar al die mensen die vinden dat ze harder rijden maar het is maar 1 km per uur, blijf maar lekker kleven, ik laat zo nu en dan mijn gas wel los om te irriteren.

of rij harder, of blijf achter me, maar dat halve gedoe, die halen je in om in te halen en kun je na 1 min weer voorbij scheuren omdat ze bang voor een boete zijn en het gas weer los laten
    pi_73380644
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:13 schreef Athmozz het volgende:

[..]

weinig, ik heb een een plastic hyundai leren rijden, en ik ben nu steevast linker-rijvak-rijder, terwijl die hyundai daar met de grootste moeite nog niet raakte.
    [..]

plastic bumper hetzelfde hoor, ik trek het mij gewoon niet aan als ik ergens tegen zit. Moet je natuurlijk geen ford-plastic hebben die bij de minste aanraking aan stukken springt
    mij pa hjeeft leren rijden in een eenje (citroen? ) en die dacht ff op de snelweg een vrachtwagen in te halen die 90 reed........

ECHT NIE....hij kwam niet halverwege de vrachtwagen

Naderhand heeft ie een BMW isetta gehad (en verkocht ^%^&*(@ de zak tabak)
    Maar daar kwam ie ook niet ver mee

En een metalen bumper...schrikt meer af dan een hooggewaardeerde kunstof (ofw PLASTIC) bumper
    pi_73380734
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef prupke het volgende:

[..]

mij pa hjeeft leren rijden in een eenje (citroen? ) en die dacht ff op de snelweg een vrachtwagen in te halen die 90 reed........

ECHT NIE....hij kwam niet halverwege de vrachtwagen

Naderhand heeft ie een BMW isetta gehad (en verkocht ^%^&*(@ de zak tabak)
    Maar daar kwam ie ook niet ver mee

En een metalen bumper...schrikt meer af dan een hooggewaardeerde kunstof (ofw PLASTIC) bumper
    Mwah, ik denk dat het met de bumpers op zich wel meevalt, ik kijk daar nooit naar. Het gaat meer om het totaalplaatje, je bent sneller geďmponeerd door een BMW X5 dan door een Ford Ka.
    pi_73380875
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat het met de bumpers op zich wel meevalt, ik kijk daar nooit naar. Het gaat meer om het totaalplaatje, je bent sneller geďmponeerd door een BMW X5 dan door een Ford Ka.
    ik heb weinig met auto's....

maar mijn voorkeur gaat wel naar een 1e klas BMW isetta
    gewoon een tof autotje , en ws stukken meer cute dan een ka

maar mijn liefde gaat naar de mercedes Gullwing

te duur , enz maar rete mooi

en ja we gaan nu off topic
    Maar het gaat over auto's
      maandag 5 oktober 2009 @ 00:27:46 #39
    150677 PKfotografie
    www.fotobijbestellen.com
    pi_73380885
    quote:

[..]

ik moet eerlijk zeggen dat het mij meer uit maakt waar ik mee rij als wat er naast me rijd,

met mij ford wagon liet ik die bmw er echt niet tussen... kom vingers tekort als ik ga tellen hoeveel leasbakken ik de verkeerde kant opstuurde omdat ik ze er niet tussen liet de laatste meters van de invoegstrook

een bmw x5 is leuk, maar wint die laatse meters niet van iemand met een auto van + 1400KG die van zijn auto af moet
    pi_73381174
    -edit-

Hallo, ik had moeite met lezen.

[ Bericht 74% gewijzigd door OldJeller op 05-10-2009 01:24:18 ]
      maandag 5 oktober 2009 @ 00:49:26 #41
    211118 klaasdj
    Juice by Tappy!
    pi_73381365
    Vandaag van Polen naar Nederland gereden. Op de A2 er bijna afgedrukt door een duitser die dacht dat als je je knipperlicht maar aanzet er niemand naast je rijdt, en dus kan verwisselen van baan. Later rijdt er een dametje met een gangetje van 75kmh de snelweg op, waar men (en ik dus ook) zeker 140kmh reed. Moest ik voll auf die Bremse omdat ik niet van baan kon verwisselen.

Mensen die zo rijden
    Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
    Washington, DC, Chicago.
    American Studies, RuG met minor journalistiek.
    pi_73381401
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef OldJeller het volgende:
    Bijna drie keer van de weggedrukt...?
    Klaarblijkelijk kan die vent van jou voor geen meter rijden. Neem voortaan het openbaar vervoer, of blijft gewoon thuis.
    Juistem
    En omdat mijn vent 8 ton kan rijden zonder brokken ..dan kan hij niet rijden??

Openbaar vervoer??? nee sorry....

en ik blijft niet thuis!!!
    \why should i????
    pi_73381429
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:49 schreef klaasdj het volgende:
    Vandaag van Polen naar Nederland gereden. Op de A2 er bijna afgedrukt door een duitser die dacht dat als je je knipperlicht maar aanzet er niemand naast je rijdt, en dus kan verwisselen van baan. Later rijdt er een dametje met een gangetje van 75kmh de snelweg op, waar men (en ik dus ook) zeker 140kmh reed. Moest ik voll auf die Bremse omdat ik niet van baan kon verwisselen.

Mensen die zo rijden
    Volgens Oldjeller kan je dan dus niet rijden

sorrie....
      maandag 5 oktober 2009 @ 00:55:16 #44
    211118 klaasdj
    Juice by Tappy!
    pi_73381490
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef prupke het volgende:
    2e keer was een jonge dame die handsfree zat te lullen (en sommige dames kunnen gewoon dus werkelijk niet multitasken!!)
    Vette onzin trouwens dat vrouwen beter kunnen multitasken dan mannen. Pure verzinsels.

Natuurlijk kunnen vrouwen schoenen shoppen, door de telefoon kletsen en chocola eten tegelijk.

Maar denk je dat mannen niet kunnen rijden, gepijpt worden en bier drinken tegelijk?

Als het je maar boeit, kan je veel tegelijk.
    Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
    Washington, DC, Chicago.
      maandag 5 oktober 2009 @ 00:58:28 #45
    211118 klaasdj
    Juice by Tappy!
    pi_73381570
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:52 schreef prupke het volgende:

[..]

Volgens Oldjeller kan je dan dus niet rijden

sorrie....
    Oldjeller hep een grote bek op het net!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Washington, DC, Chicago.
    pi_73381614
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:58 schreef klaasdj het volgende:

[..]

SPOILER
    Ik heb altijd een grote bek
    en nu??

van tekst word ik niet bang ook niet bangig.....
    pi_73381620
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:58 schreef klaasdj het volgende:

[..]

SPOILER
    SPOILER
      maandag 5 oktober 2009 @ 01:14:22 #48
    211118 klaasdj
    Juice by Tappy!
    pi_73381838
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 01:01 schreef OldJeller het volgende:

[..]
    SPOILER
    Hoi

Is dat jouw humor? Plots ben ik weer gelukkig. Je herinnert mij er aan dat het veel erger kan.

Dag
    Washington, DC, Chicago.
    pi_73381890
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:13 schreef Athmozz het volgende:
    Moet je natuurlijk geen ford-plastic hebben die bij de minste aanraking aan stukken springt
    Daarom ben ik wel heel voorzichtig
    quote:

[..]

Ik laat mij door niemand imponeren!

Als jij denkt dat je met je leasbak meer recht heb op de weg echt niet. Als ik gewoon met 120 een vrachtauto inhaal en er loopt een idioot in een BMW 118i, Alfa Romeo 1.9JTD of VW Golf achter mij te drukken dan gaat er de komende 2 kilometer het gas er van af. Groot licht helpt niet want ik heb geblindeerde ramen
    Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
    pi_73381922
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef OldJeller het volgende:
    Bijna drie keer van de weggedrukt...?
    Klaarblijkelijk kan die vent van jou voor geen meter rijden. Neem voortaan het openbaar vervoer, of blijft gewoon thuis.
    Als je van de weg gedrukt wordt kun jezelf niet rijden??
    Wat is dat voor redenatie?

Enig idee hoe blind mensen over de weg rijden? Spiegels kijken? Moet dat dan?

Ze presteren het zelfs om een complete vrachtwagen over het hoofd te zien.
    pi_73381966
    Jawel, ik las het topic in het begin anders.
    Eigenlijk vind ik dat TS wel gelijk heeft.

Spiegels gebruiken wordt te weinig gedaan. Een punt van frustratie die ik meerdere malen kenbaar heb gemaakt omtrent autorijden in NL. Evenals van banen verwisselen zonder te kijken.
    Eigenlijk is dit een heel goed topic.
    pi_73413685
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 01:23 schreef OldJeller het volgende:
    Jawel, ik las het topic in het begin anders.
    Eigenlijk vind ik dat TS wel gelijk heeft.

Spiegels gebruiken wordt te weinig gedaan. Een punt van frustratie die ik meerdere malen kenbaar heb gemaakt omtrent autorijden in NL. Evenals van banen verwisselen zonder te kijken.
    Eigenlijk is dit een heel goed topic.
    Toch tof van je om dit nog even te melden
    pi_73414660
    Toch zie ik liever TS haar rijbewijs halen dan dat geval dat nu een paar jaar een meningsverschilletje heeft met het CBR. Ik hoef geen namen te noemen, denk ik.
    Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 08:02:19 #54
    16454 eNaSnI
    Zie signature
    pi_73415120
    <a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
    pi_73415510
    quote:
    De eerste keer kwam er een auto (bestuurder: man btw ) ineens zonder knipperlicht 2 banen opgeschoven van rechts naar links (waar wij dus reden )
    Waar rijdt je dan links als je dus ook makkelijk op de middelste baan kon rijden?
    quote:
    Fout, onnodig linksrijden is het altijd. Of je nou de enige bent op de hele snelweg of niet. Als je rechts kán rijden maar je rijdt links, dan rijdt je onnodig links. PUNT.
    pi_73415558
    Hahaha, dit topic .
    Fok is zo stom.
    pi_73415595
    Zo, ben jij ook weer op je werk
    pi_73415655
    Mwoah.... officieel heet het "buiteninstitutionele dagbesteding".
    pi_73417997
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 06:17 schreef Ridocar het volgende:
    Toch zie ik liever TS haar rijbewijs halen dan dat geval dat nu een paar jaar een meningsverschilletje heeft met het CBR. Ik hoef geen namen te noemen, denk ik.
    !

Ik heb wel een beeld, ja.
    pi_73443659
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 08:35 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Waar rijdt je dan links als je dus ook makkelijk op de middelste baan kon rijden?[..]

Fout, onnodig linksrijden is het altijd. Of je nou de enige bent op de hele snelweg of niet. Als je rechts kán rijden maar je rijdt links, dan rijdt je onnodig links. PUNT.
    Klopt
    Ik heb het ook niet helemaal duidelijk uitgelegd zag ik

Wij reden in eerste instantie niet op de linkse baan...
    Maar er kwam een invoegstrook bij dus om die bestuurders goed en netjes te laten invoegen ging mijn vriend dus ff naar links (wat mogelijk was) om vervolgens terug te gaan naar de baan waar je dient te rijden.

Ik had er dat wel bij kunnen zetten zie ik nu.
    (ik zal beter opletten als ik iets post )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')