Ik heb een Hi eindeloos online bundel
Kan ik kekke sites bezoeken met 'mijn mobiel,
krijg ik net een sms van Hi dat ik over de Fair use policy ben omdat ik een whopping 250 MB verbruikt heb
Komop? dat is toch heulemaal niet veel
Beetje fokken , podcasten downen

msn, email ? WTF
Van Hi site
Het gemiddelde wat wel mag hebben ze er niet bij gezet

, saliant detail is dat ik al een maand met een gsm zonder internet bel, aangezien mijn smartphone 3 verdiepingen naar benee geflikkerd is
Voor jouw data verbruik geldt geen vaste data limiet. De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online. Hierdoor ben je in staat om zonder zorgen te surfen en te e-mailen vanaf je mobiele telefoon.
Indien je geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online (zie 1) zal Hi je hierover informeren en verzoeken het gebruik aan te passen. Hierbij geven wij tevens aan wat het gemiddelde dataverbruik van alle overige abonnees van Eindeloos online is. Je krijgt minimaal 2 keer de kans om jouw gebruik aan te passen. Indien je ondanks onze verzoeken blijvend geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online, heeft Hi het recht het abonnement te beëindigen en jou een aanbod te doen voor een opvolgend abonnement.
Klacht : Eindeloos online wat heulemaal niet online is
subklacht, wel ervoor betalen en bellen met een crappy samsung