In België heeft dat niks geholpen...quote:
Als je gewoon normaal sites bezoekt, ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok maar serieus, 250 mb is toch niet veel ofzo?
YouTube videos bekijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Hoe haal je in godsnaam 250mb op een mobiel
een podcast is zo 50mb.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Podcasting
Paar 538 powermixen downen ,en je bent er zo![]()
Hmm, dat gaat mij veel te traag via Hiquote:
True. Ook lekker voor je accuquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dat gaat mij veel te traag via Hi
Dat soort dingen doe ik wel via de computer
Laats bij T-mobile ook gedaan, telefoon aangesloten en gewoon een dag geinternet. Ook niets van gehoord.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vorige maand bij vodafone 1,5GB verbruikt, omdat ik twee weken geen internet had. Niks over gehoord.
Gemiddeld wel ja. Maar als je hem alleen gebruikt om internetpagina's te bekijken, blijf je daar ook met intensief gebruik makkelijk onder. Pas met YouTube en Podcasts wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
regelmatig tien keer zo veel (of meer
Dus dat zou betekenen dat de rest van Hi , elke x rond de 25 mb verbruiken ??![]()
![]()
![]()
Of wacht, nee, helemaal niet eigenlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gemiddeld wel ja. Maar als je hem alleen gebruikt om internetpagina's te bekijken, blijf je daar ook met intensief gebruik makkelijk onder. Pas met YouTube en Podcasts wordt het een ander verhaal.
Wijsneusquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja lees eerst dan ook de voorwaarden voordat je een " eindeloos" of "onbeperkt" iets afsluit. Zelf T-mobile en die is echt onbeperkt
Ik kan mijn contract nog even goed bekijken maar als die voorwaarden van Fair Use Policy er niet in genoemd staan dan moet je het contract als klant kunnen ontbinden aangezien het gewijzigde voorwaarden zijn die in het nadeel van de klant zijn.quote:Op welke manier zou je van je abo af kunnen dan runfun?![]()
Dat laatste hebben ze niet gezegd, flikkers. Lijkt me een leuk zaakje voor de Consumentenbond beetje vreemd dat ze zomaar die limiet kunnen wijzigen.quote:Indien je geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online (zie 1) zal Hi je hierover informeren en verzoeken het gebruik aan te passen. Hierbij geven wij tevens aan wat het gemiddelde dataverbruik van alle overige abonnees van Eindeloos online is.
afgelopen maand 16,5GB hierquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Volgensmij moeten ze het in Belgie daar nog mee doen met een normale internet verbinding.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef Trommeldaris het volgende:
Fair use van 250mb.
Zelfs de ouderwetse datalimieten lagen nog een stuk hoger![]()
T-mobile en Vodafone hebben dan ook gewoon fatsoenlijk internet voor op je mobiel. Hi heeft iets van 348kbquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:27 schreef Biogarde het volgende:
Ik verstook bij T-M met gemak een gig of 5 in de maand op 2mb
Hier ook. Had volgens Hi 500+ MB verbruikt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:43 schreef -jos- het volgende:
krijg net een sms dat de waarschuwing van gister als niet verzonden kan worden beschouwd
Hahahaha en de stagiair is nou geen stagiair meerquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Nizno het volgende:
En ook hier de excuus sms... verwacht toch minstens een bos bloemen van ze!!
Klopt, die kan bij HI zo door naar de directiefunctie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hahahaha en de stagiair is nou geen stagiair meer
Ik belde naar de xs4all klantenservice en ik moest 10 minuten wachten omdat hij mijn ticketnummer op moest zoekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef leetzors het volgende:
Bel je op naar de klantenservice, lekker 10min aan de lijn hangen en toch niets te weten komen.
Ik heb bij Telfort ook nog nooit gezeik gehad ondanks dat ze een fair use policy hebben. Iemand hier die ooit gezeik met Telfort heeft gehad? Ik heb er in een maand ooit 1GB mee gedownload.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:35 schreef x69 het volgende:
Alleen T-Mobile heeft geen limiet toch?
En Hi snelheid is ook maar 128kbs ofniet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |