quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
't Is echt een stuk rustiger sinds m'n negeermodus aanstaat.
Zouden meer mensen moeten doen.
aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
't Is echt een stuk rustiger sinds m'n negeermodus aanstaat.
Zouden meer mensen moeten doen.
Ik vertel mijn langharige vriendin dat ik op kaal valquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
Ik vertel m'n bruinharige vriendin altijd dat ik op blond val.
Dat zie je goed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie foto's op de achtergrond?
Als ik een dude zou zijn, dan had ik echt wel foto's van een super lekkere chick gekozen, en er veel meer op in gespeeldquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond je foto's in je fobo lekker en dat op FoK!. En verder ben je gewoon als e-hosselaar altijd op je hoede.
ty, ff samenvatting zoeken.quote:
Sevillaquote:
Waarom nu dan niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Haha bij mij hetzelfdequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik een dude zou zijn, dan had ik echt wel foto's van een super lekkere chick gekozen, en er veel meer op in gespeeld.
Trouwens ben ik al een tijdje foto-loos, en er post geen dode hond meer in m'n fotoboek. Typisch. Behalve m'n trouwe aanhang dan.
Je was ook echtquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik een dude zou zijn, dan had ik echt wel foto's van een super lekkere chick gekozen, en er veel meer op in gespeeld.
Trouwens ben ik al een tijdje foto-loos, en er post geen dode hond meer in m'n fotoboek. Typisch. Behalve m'n trouwe aanhang dan.
Waarom geef je dan een mening over een TR? Ik zie niet zo in waarom dat zo nodig is..?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik doen alsof ik de topic report kan lezen? Natuurlijk kan ik ze lezen.
En ik ben hier toch geen moderator, nogmaals.
O, dan heb ik t altijd verkeerd begrepenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vertel mijn langharige vriendin dat ik op kaal val
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom nu dan niet?Goede vraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga morgen beginnen met hardlopen, hihihi. Ik vind nu al dat ik goed bezig ben, terwijl ik nog niet eens ben begonnen.
Hou er toch gewoon over op, stuk sadneus dat je bent. Het interesseert echt he-le-maal niemand.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom geef je dan een mening over een TR? Ik zie niet zo in waarom dat zo nodig is..?
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom nu dan niet?- te laat! -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |