Nou meid, doe eens gek!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook foto's posten van mn kapsel
Wil je die foto niet eens sturen zonder dat witte danquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een foto naar jou gestuurd van toen ik 15 was ofzo. Hihihihihi.
Dag sgatje!!!!!quote:
Slaap ze.quote:
Die met het petje?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een foto naar jou gestuurd van toen ik 15 was ofzo. Hihihihihi.
En doe een CC naar mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je die foto niet eens sturen zonder dat witte dan? Ik ben wel benieuwd namelijk
.
Wat jammer nou. Stel je maar gewoon een super lekkere chick voor, dat komt het dichtste in de buurt.quote:
Jij bent mooiquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik heb geen echt kapsel, mijn haar is gewoon stijl
quote:
Nee toen was ik 17.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Slaap ze.
[..]
Die met het petje?Want die heb ik.
Dat heb ik nu bij jou.quote:
Das eng man. Die is echt van heul dichtbij he.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je die foto niet eens sturen zonder dat witte dan? Ik ben wel benieuwd namelijk
.
Ik ben nog steeds bang dat je een jongen bent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat jammer nou. Stel je maar gewoon een super lekkere chick voor, dat komt het dichtste in de buurt.
Stuur mij ook. Ik ben gek op eng.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das eng man. Die is echt van heul dichtbij he.
En doe een BCC naar mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |