Yep.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus bij mij zie jij een ronddraaiende schildpad?
Mooi haar, nu zonder gum.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi oke. Ik was bijna naakt op deze foto.![]()
[ afbeelding ]
Je ziet erg bleek.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh, dat is mooooooiquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. Je hebt toch toestemming van remlof, een FA? Lamon is niet eens crew.. Come on.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja ik zie de combinatie remlof + TR + Otis nog wel eens leiden tot een ban van mij.
Dan lobby ik toch voor je. En dat gaat nog meer power hebben als ik eenmaal Admin ben.quote:
Nogal een aanname van een moderator. Misschien kan het iets vriendelijker...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon is gewoon zijn oude gestoorde zelf.
Ik zou (je) haar doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Waarom gaan jullie nog op Lamon in?
Het zal me echt aan m'n lul zweren wat dat stuk ongeluk allemaal beweert, ik geef hem toch alleen aandacht als ik dat wil. Negeer hem nou maar gewoon.
Oké.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar bij hem kun je bezig blijven.
Ik stel voor dat we Lamon. boycotten.
Ik kan me echt niet herinneren hoe jij eruit zietquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dat verklaart ook al dat witte spul op je gezichtquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt handschoenen aan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik een foto naar jou gestuurd van toen ik 15 was ofzo. Hihihihihi.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren hoe jij eruit ziet.
Ik moet bij lamon altijd aan ..../lame on denken.quote:
Doe je ding.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook foto's posten van mn kapsel
Trusten hequote:
Dat heb ik nu bij jou.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren hoe jij eruit ziet.
Ja. Jweetzelluf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart ook al dat witte spul op je gezicht [ afbeelding ]
Maar leuk kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |