Het schoot me net te binnen. Als ik eerlijk moet zijn, ik wist niets om een topic over te openen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Ga je op zondag naar school, of wist je gewoon niets om een topic over te openen
Misschien moet je dat als een goede reden beschouwen om dan ook maar geen topic te openen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het schoot me net te binnen. Als ik eerlijk moet zijn, ik wist niets om een topic over te openen.
Hoeft ook niet, hij zag jou en het deed hem denken van jouw verwarrende handschrift waardoor hij verward raakte.quote:
Het kan me niets schelen of jij het interessant vindt of niet. Het gaat om mijn docent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Nobu het volgende:
Het Ottomaanse rijk is voor ons ook totaal niet interessant.
Omdat dat allemaal van de lestijd af gaat. Je kan wel eindeloos door gaan zeuren over dat ene onderwerp, maar je hebt als leraar het doel om bepaalde dingen in de hersenen van leerlingen te proppen, zodat zij een goed cijfer halen op het eindexamen (waar dus al die opleidingsjaren voor dienen).quote:waarom praten docenten altijd snel verder na hun fout?
nee, ik wil graag reacties van mensen zoals jijquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien moet je dat als een goede reden beschouwen om dan ook maar geen topic te openen.
Onzin, deze docent heeft nooit mijn handschrift gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, hij zag jou en het deed hem denken van jouw verwarrende handschrift waardoor hij verward raakte.
Hij moet dan ook niet beginnen over dat Ataturk zich omdraait in zijn graf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Omdat dat allemaal van de lestijd af gaat. Je kan wel eindeloos door gaan zeuren over dat ene onderwerp, maar je hebt als leraar het doel om bepaalde dingen in de hersenen van leerlingen te proppen, zodat zij een goed cijfer halen op het eindexamen (waar dus al die opleidingsjaren voor dienen).
Scholieren en studenten - hierbij vooral scholieren - hebben de neiging enorm door te gaan zeuren over 1 klein onderwerp wat op dat moment helemaal niets van doen heeft met het totaalaanbod van leerstof, om niet hoeven te leren.
Of het jou wat kan schelen is niet relevant.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan me niets schelen of jij het interessant vindt of niet. Het gaat om mijn docent.
HOE DE NEUK krijg jij je cijfers dan?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onzin, deze docent heeft nooit mijn handschrift gezien.
Voor jou niet, voor mij wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Of het jou wat kan schelen is niet relevant.
Nadat hij wakker werd, heeft 'ie de docent nooit meer gezien.quote:
Ik zat in een klas waar ik niet hoor te zitten, maar dat doet er niet toe.quote:
wat vmbo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Dropdown het volgende:
Omdat de docent denkt dat leerlingen van het VMBO het vast niet zullen door hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |