Oh, er zullen vast gekken zijn die daar dingen instopen en het nog een soort van prettig vinden ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mannen ook?
Kan je daar niet e.e.a. mee beschadigen enzo?
Ik kan me niet voorstellen dat je daar iets in kunt proppen
Bij mannen ja...quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mannen ook?
Kan je daar niet e.e.a. mee beschadigen enzo?
Ik kan me niet voorstellen dat je daar iets in kunt proppen
Net op sbs6 Tracy Lord. Ze lijken best op elkaarquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, er zullen vast gekken zijn die daar dingen instopen en het nog een soort van prettig vinden ook.
Je moet RTL 5 gaan kijken joh!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net op sbs6 Tracy Lord. Ze lijken best op elkaar
Ow, daar heb ik eens foto's van gezienquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
Oh, er zullen vast gekken zijn die daar dingen instopen en het nog een soort van prettig vinden ook.
Nou jaaaa zeg!quote:
JAAAAAAAAAAAAA!quote:
Nee maar oke, da's een andere ingang.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij mannen ja...
Gewoon een beetje doordrukken...een kind komt er bij een vrouw ook niet vanzelf uit
Nee joh?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!![]()
[..]
Nee maar oke, da's een andere ingang.
Bij mannen proppen ze dat ding in de plasbuis toch?
Je kind komt toch niet uit je plasbuis? Toch? Toch?
Owkee, welke kwaal wil je gepaint zien?quote:
Bij mij niet in elk gevalquote:Je kind komt toch niet uit je plasbuis? Toch? Toch?
quote:Ik en mijn vriendin proberen haar pink erin te passen en dat lukt al aardig we komen tot het 2e kootje maar ik word zo geil waneer we dit doen waardoor ik meer en dieper wil en zeker op het moment van klaarkomen.
Waarom zou je dat willen in vredesnaam?quote:
Ik niet, maar als mijn lichaam een commando geef moet ik wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh?![]()
Nu Q's onderwerp...die kan wel op commando
Dat wissik wel hoor Ingquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh?![]()
Nu Q's onderwerp...die kan wel op commando
Doe de chlamydiatest maar!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, welke kwaal wil je gepaint zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |