onstoken piemels vind ik ergerquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Huidaandoeningen met bulten en schilfers vind ik altijd zoooo goor
Ik ook, maar daarom wel des te meer klote voor degenen die er last van hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Huidaandoeningen met bulten en schilfers vind ik altijd zoooo goor
Gelukkig zie je dat niet als je iemand tegen komt, des te groter is de verrassingquote:
Die ene van die oudere heer van vorige week in dit programma...quote:
Ik mag hopen dat ik dat soort verrassingen niet bij ander mannen tegen kom.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat niet als je iemand tegen komt, des te groter is de verrassing
val jij op mannen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dat soort verrassingen niet bij ander mannen tegen kom.
Nee, daarom juist niet.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dat soort verrassingen niet bij ander mannen tegen kom.
aaaaah daarom nietquote:
Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit publiek bijquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens!![]()
Hoe zou de Paint van Elies vorderen?
als ik moet piesen dan moet ik piesen, lijkt me lullig als je dat niet kuntquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit publiek bij
ja. dat zei ik ook alquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik snap één ding dus echt niet aan dit programma...
Die mensen durfden 20 jaar niet naar de dokter, maar dan ineens wel en dan mogen we allemaal meekijken?
Klopt idd niet helemaalquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Die mensen durfden 20 jaar niet naar de dokter, maar dan ineens wel en dan mogen we allemaal meekijken?
Bijna klaar!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Elies, misschien moet je de chlamydiatest een beetje dramatiseren in je paint.
Dat ze er een complete bulldozer met onderzoeksteam in rijden ofzo!
Dat is er wel eentje ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Jij, jij Bruut!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik hoef uitzending gemist voor RTL 5 niet meer aan te zetten.![]()
This brings back memories van mijn stage in het ziekenhuis op chirurgie.![]()
Al die mannen die een prostaatoperatie hadden gehad via de plasbuis. En dan mocht ik na een dag de catheter verwijderen.
'Dit kan even gevoelig zijn meneer.'
RATS!![]()
Patiënt:![]()
Maar het zijn allemaal van die 'gewone' keurige mensen!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik hoef uitzending gemist voor RTL 5 niet meer aan te zetten.![]()
This brings back memories van mijn stage in het ziekenhuis op chirurgie.![]()
Al die mannen die een prostaatoperatie hadden gehad via de plasbuis. En dan mocht ik na een dag de catheter verwijderen.
'Dit kan even gevoelig zijn meneer.'
RATS!![]()
Patiënt:![]()
das idem met pleisters verwijderenquote:
Zelfs geen poezels? Ik word tegenwoordig door drie paar ogen aangestaard.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit publiek bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En dan de volgende dag naar je werkquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal van die 'gewone' keurige mensen!
Ik snap er echt geen bal van dat die allemaal daar open en bloot gaan liggen met hun kwalen!
Pleisters doe ik altijd heel rustig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idem met pleisters verwijderen
of heb jij liever dat er steeds rukje bij beetje dat ding uit je plasbuis gehaald word?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs geen poezels? Ik word tegenwoordig door drie paar ogen aangestaard.![]()
Ik ben ooit op vakantie geweest met een heel fout vriendje (waar ik geen relatie mee wilde, hij wel met mij ). Die kon in de badkamer niet plassen als ik in de hotelkamer was. Zelfs niet met de deur dicht.![]()
Rennen naar het toilet bij de eetzaal 's ochtends!
Deur gaat dicht en op slotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs geen poezels? Ik word tegenwoordig door drie paar ogen aangestaard.![]()
Ik ben ooit op vakantie geweest met een heel fout vriendje (waar ik geen relatie mee wilde, hij wel met mij ). Die kon in de badkamer niet plassen als ik in de hotelkamer was. Zelfs niet met de deur dicht.![]()
Rennen naar het toilet bij de eetzaal 's ochtends!
wij worden nu aangestaard door die ene foto van de FPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik wil de blikken op de afdeling wel eens zien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan de volgende dag naar je werk
Moet je ze vertellen hoe ze nagaan of je prostaat vergroot is, altijd leukquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Altijd een kerel die zo reageert. Elke keer als ik het verhaal vertel.
aambeien tijdens de koffie ter sprake brengenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil de blikken op de afdeling wel eens zien.
Ook niet echt iets om trots bij de koffieautomaat te vertellen. "Ik kom morgen op tv"
En dat je baas dan zo je aars inkijkt.
Je doet het erom hèquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Altijd een kerel die zo reageert. Elke keer als ik het verhaal vertel.
Leren ze je ook es van de andere kant kennenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook niet echt iets om trots bij de koffieautomaat te vertellen. "Ik kom morgen op tv"
oeh vertel eensquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je ze vertellen hoe ze nagaan of je prostaat vergroot is, altijd leuk
Ik ben voor gelijkheid. Ik kijk hoe zij piesen, mogen zij kijken hoe ik pies.quote:
Welke is dat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij worden nu aangestaard door die ene foto van de FP
En daar ging mijn thee over het toetsenbord!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt geen prostaatquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leren ze je ook es van de andere kant kennen
Ow ja Ing, vertel es... ook altijd een leuke anekdote voor feesten en partijen.quote:
Mijn vader geloofde me niet...maar toen ie bij de huisarts weg kwam welquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja Ing, vertel es... ook altijd een leuke anekdote voor feesten en partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |