Heb je plaatjes van die Caprice en die Towncar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een '77 Chevy Caprice Estate (aut), een '84er Lincoln Towncar (aut), een 95'er Benz C36 AMG (aut) en een tot GSi versjonniede Astra F Station (5 bak)
AMG modelsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
AMG is toch een tuning-bedrijf en geen motorbouwer?
ik begrijp het waarschijnlijk verkeerd
Ja, da's wel waar natuurlijk, moet ik eigenlijk eens doen. Ik kon wel echt merken dat hij lui bereden was toen ik hem net had, duurde echt een tijdje voordat de motor een beetje loskwam. Al zullen de 136 trappelende paardjes die er bij het verlaten van de fabriek in zaten wel niet allemaal meer leven…quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Af en toe eens FF stampen is heel gezond voor je motor hoor, net als een half uurtje op 80% top speed.. dan blijft er een beetje leven in zitten![]()
Mijn schoonvader kreeg zelfs op zijn lazer dat hij te lief reed met de AMG.. is net FF een ander blok natuurlijk.. maar ze kunnen het hebben hoor, en slecht is het zéker niet
Ja, dacht ik ook ... maar :quote:
Dus ook motor-bouwer (ook voor de straat-markt)quote:AMG developed its own V8 engine (dubbed M156 in development) for the DTM series. This naturally aspirated V8 will also be used to replace most of the "55" models. The published output according to Mercedes varies from 457 PS (336 kW; 451 hp) on the C63AMG, to 525 PS (386 kW; 518 hp) on the C/CLK/R/ML/GL/S/SL/CL/E 63 AMG.
Vette bakken man, beide op gas zeker?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:37 schreef Sounddragon het volgende:
Een AMG is inderdaad wat anders als een gewone C-klasse, blok is redelijk ernstig aangepast qua internals, en het onderstel e.d. is aangepakt.
TownCar Front, nog met eendagskenteken op de dag van de RDW keuring;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Chevy.. a.k.a 'De Hooch'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijzige hobby hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
Nope.. alleen de Chevy, de Lincoln zuipt gewoon Benzine..
Valt wel mee; de Lincoln heeft al een injectiemotor, monopoint weliswaar, maar dat brengt het verbruik op een alleszins acceptabele 1 op 8 als je normaal rijdt.. zuiniger kan nog wel iets, maar dan moet je irritant gaan rijden.. als je altijd die duw in je rug wilt bij het verkeerslicht ga je wel rap naar 1 op 5 à 1 op 6.. daar doet hij uiteraard niet moeilijk overquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Prijzige hobby hoorWel erg mooie bak.
Gebruik je die Caprice dagelijks?
Suburbans zijn inderdaad gaaf. Maar vind je het wel te doen om iedere dag met zo'n ouwe bak te rijden? Maatje van me rijdt iedere dag een '73er Buick Riviera, maar die zou toch liever wel iets moderners rijden. Opzich zou ik er zelf weinig problemen mee hebben dat het allemaal wat minder strak stuurt als de gemiddelde BMW of iets dergelijksquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt wel mee; de Lincoln heeft al een injectiemotor, monopoint weliswaar, maar dat brengt het verbruik op een alleszins acceptabele 1 op 8 als je normaal rijdt.. zuiniger kan nog wel iets, maar dan moet je irritant gaan rijden.. als je altijd die duw in je rug wilt bij het verkeerslicht ga je wel rap naar 1 op 5 à 1 op 6.. daar doet hij uiteraard niet moeilijk over![]()
De Chevy is onze daily, vandaar dat dat wel een gasbak is (1 op 4.5 gemiddeld), maar beide auto's zijn belastingvrij, en ze zijn samen verzekerd (allrisk) voor 50¤ per maand.. als je er niet mee rijdt kosten ze dus ook praktisch niks![]()
De Linc rijdt alleen als we op visite gaan of ergens heen waar we hem fatsoenlijk (lees:veilig) kwijt kunnen, of als we even een 2e auto nodig hebben; de Chevy is de butsenbak voor bij de super- en bouwmarkt, en hondenvervoer, die is op de foto een stuk mooier als irl
De Lincoln en de Astra gaat binnenkort de laan uit denk ik, want 4 auto's voor de deur is wel erg vol en érg debiel.. daarbij heb ik er dan liever een dikke Suburban bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |