Niet als hij strafrechterlijk vervolgd wordt in Arentiniequote:
De allerrijksten kom je niet tegen in blaadjes als Quote en Forbes.quote:'Een van die families was ik nog nooit tegengekomen in de Quote 500', zegt een van hen.
Je moet 't ergens in investeren, en dus loop je in de kijker. Geloof er niet echt in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef OldJeller het volgende:
De allerrijksten kom je niet tegen in blaadjes als Quote en Forbes.
Mocht ik een miljard hebben dan betaal ik met plezier 150 miljoen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:49 schreef Geqxon het volgende:
Zou ik ook doen. Anders ben je per jaar 150 miljoen kwijt.
Het is niet altijd zó naar jou terug te leiden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet 't ergens in investeren, en dus loop je in de kijker. Geloof er niet echt in.
Een typische reactie van iemand die te lui is om zelf hard te werken om geld te krijgen. Als iemand 2 ton verdient is het ook logisch dat hij de helft daarvan aan de staat geeft zeker?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mocht ik een miljard hebben dan betaal ik met plezier 150 miljoen.
Stel je eens voor dat je maandelijks de helft van je uitkering aan de staat moest geven. Niet leuk he.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mocht ik een miljard hebben dan betaal ik met plezier 150 miljoen.
1 miljard verdien je niet met hard werken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:05 schreef draaijer het volgende:
Aanpakken die handel, maar ik vind ook wel dat NL teveel vraagt van de mensen die het geld zelf met hard werken verdienen ipv de handen ophouden. Nietwaar?
Wat een gehuil, als je meer dan 100.000 per jaar netto heb moet je gewoon je bek houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je maandelijks de helft van je uitkering aan de staat moest geven. Niet leuk he.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Een typische reactie van iemand die te lui is om zelf hard te werken om geld te krijgen. Als iemand 2 ton verdient is het ook logisch dat hij de helft daarvan aan de staat geeft zeker?
de Brennikmeijers hebben dat uitstekend binnen NL geregeld, de leden van de koninklijke familie worden echt niet aangeslagen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Slechts een paar zeer vermogende Nederlandse families zijn goed voor het leeuwendeel van de euro 15 mrd die de Belastingdienst heeft getraceerd op buitenlandse bankrekeningen van trustvennootschappen.
Dat melden goed ingevoerde bronnen aan deze krant. 'Een van die families was ik nog nooit tegengekomen in de Quote 500', zegt een van hen.
Fiscale sluiproute
Staatssecretaris De Jager van Financiën meldde de euro 15 mrd gisteren in een brief aan de Tweede Kamer. Trusts zijn vehikels voor vermogende particuleren om geld buiten het zicht van de fiscus te houden. Een wetsvoorstel van De Jager wil deze fiscale sluiproute per 1 januari 2010 dichten. Tegelijkertijd moet de successiebelasting omlaag. Dat scheelt erfgenamen van overledenen euro 200 mln
Jacht naar verzwegen miljarden
Fiscale opsporingsdienst Fiod-ECD is deze rekeninghouders op het spoor gekomen na een strafrechtelijk onderzoek naar John Deuss.Deze topman van de First Curaçao International Bank wordt verdacht van geld witwassen en btw-fraude. De Fiod heeft de gegevens van circa 6000 rekeninghouders overgedragen aan de Belastingdienst. Het betreft natuurlijke personen en rechtspersonen, Nederlandse en buitenlandse. Hoeveel Nederlandse rekeninghouders precies verantwoording moeten afleggen aan de fiscus kon een zegsman gisteren niet zeggen.
http://www.fd.nl/artikel/(...)rden-belastingdienst
Iemand enig idee wie het zouden kunnen zijn![]()
W.A. van BuurenP. Bernhard erfenis; G.Zorrequita; Brenninkmeijer;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |