quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Bek houwe jah...
Niks tegen kooidansen
En dat iedereen naar je kijkt en je dan, ja, daar komt dan een stukje beoordeling bij kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Desmonkey het volgende:
In een ver verleden heb ik weleens in een kooi gedanst, maar het stelt eigenlijk niet zoveel voor. Alleen dat het een kooi is.
kerelquote:
Jawel, maar daar heb je toch minder mee te doen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook geen buren die naast je wonen?
Foto'squote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Desmonkey het volgende:
In een ver verleden (misschien in een periode waarin Stroekie nog een love parade raver was) heb ik weleens in een kooi gedanst, maar het stelt eigenlijk niet zoveel voor. Alleen dat het een kooi is.
leuk! professioneel? Vrienden van mij deden dat ook. Was echt lachen. En ik kwam overal gratis in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Desmonkey het volgende:
In een ver verleden (misschien in een periode waarin Stroekie nog een love parade raver was) heb ik weleens in een kooi gedanst, maar het stelt eigenlijk niet zoveel voor. Alleen dat het een kooi is.
Ik hoor mijn buurman naast mij 's nachts snurken. Door de muur heen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb je toch minder mee te doen?
Zegt de meneer die vol blijft houden het niet te hebben gezien.....quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dat iedereen naar je kijkt en je dan, ja, daar komt dan een stukje beoordeling bij kijken.
Professioneel no.. way. Mocht alleen daarin, omdat vriendin van m'n oom stripper wasquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk! professioneel? Vrienden van mij deden dat ook. Was echt lachen. En ik kwam overal gratis in.![]()
Wtf zijn dat voor dunne muurtjes?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik hoor mijn buurman naast mij 's nachts snurken. Door de muur heen.
Gedįįn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Zegt de meneer die vol blijft houden het niet te hebben gezien.....
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Zegt de meneer die vol blijft houden het niet te hebben gezien.....
ja tis niet echt een beroep ofzo. DAt doe je gewoon erbij als je jong bent. Net zoals DJ eigenlijk, waarom dat nou vet verdiend, andermans plaatjes draaien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Kooidansers. Sorry hoor, dan kunnen ze nog zo sexy zijn en nog zo goed dansen, maar
kooidansers
.
Oh die chinese schuifmurenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, niet van rijstpapier. Gewoon volwaardige, betonnen muren.
Maar danste je dan elke week in die tent o..i.d.?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Professioneel no.. way. Mocht alleen daarin, omdat vriendin van m'n oom stripper was.
Nee, in m'n minderjarige jaren was ik nerdy (+ jampotglazen) en behoorlijk mensenschuw. M'n ma moest me letterlijk op straat gooien om te gaan stappenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar danste je dan elke week in die tent o..i.d.?
paaldansers zijn wel ok?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Kooidansers. Sorry hoor, dan kunnen ze nog zo sexy zijn en nog zo goed dansen, maar
kooidansers
.
quote:
vind ik nogal een stap om dan meteen in een kooi te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee, in m'n minderjarige jaren was ik nerdy (+ jampotglazen) en behoorlijk mensenschuw. M'n ma moest me letterlijk op straat gooien om te gaan stappen.
Tis bestwel zwaar om te zien. Twee vriendinnen doen dat. Wel high end natuurlijk.quote:
u crazy bitchquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat wil je weten ? Of ik ben uitgescheurd ?
Sinds ik in A'dam woon ben ik eigenlijk veel braverquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind ik nogal een stap om dan meteen in een kooi te staan.![]()
Ik dacht dat je dat deed in je adolescente jaren.
Het is bij jou altijd wel een vriend(in)quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis bestwel zwaar om te zien. Twee vriendinnen doen dat. Wel high end natuurlijk.
En er komt maar geen reactie opquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan denk ik.. als ze om Erik's paal dansen zal ie het vast niet erg vinden![]()
stuur je morgen wel een emailquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitchdaar komen we straks wel.
![]()
Nee, hoe was bierbrouwerij, mocht je alles proeven? kreeg je nog gifts mee? en dat Middeleeuws eten. Was dat in zo'n echte setting and shit?
heb ook wel eens 'middeleeuws' gegetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, hoe was bierbrouwerij, mocht je alles proeven? kreeg je nog gifts mee? en dat Middeleeuws eten. Was dat in zo'n echte setting and shit?
hoe oud ben je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Sinds ik in A'dam woon ben ik eigenlijk veel braver.
ik heb in elk geval genotenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u crazy bitch, je denkt toch niet dat ik dat doe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is bij jou altijd wel een vriend(in)
Nee het zou zo logisch zijn als ik als eerste iets zou zeggen...dus ded ik het niet.quote:
maar ik heb wel gelijk, maakt niet uit waar het over gaat je hebt altijd wel een vriend(in) die het doetquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch, je denkt toch niet dat ik dat doe.Zo lenig ben ik niet meer. (ik heb wel geturnd toen ik klein was)
![]()
u betterquote:
Wie zwijgt stemt toequote:
Nou dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik heb wel gelijk, maakt niet uit waar het over gaat je hebt altijd wel een vriend(in) die het doet
Hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |