Heee, mn voeten ruiken naar verse bloemen ja!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah, hij is zelfs al aan die lucht gewend?
Terug wordt dat een horror. Dus dan maar fietsend door Amsterdam met mijn muziek opquote:
Vast niet om 14:00 als je al sinds 's morgens sokken en schoenen aan hebtquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heee, mn voeten ruiken naar verse bloemen ja!
Nja hoe dan ook hoort het gewoon niet. Dit gaat zo'n afgezonderd persoontje worden later. Zo'n figuur dat geen contacten kan maken en zo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, misschien is ze wel heel vrij gelaten in haar ontwikkeling en bleek het onverhoopt een heel bijdehandte tante te zijn!
Wax, je intel klopt niet. Ik heb geen muziek aan staan... kijk maar op m'n last.fmquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:51 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens Vlarp, even een verzoek van je buren of je dat Encore une Fois iets minder hard kunt zetten of dat tenmínste het volume iets omlaag kan...![]()
Ik ben morgen gewoon lekker vrij, uitslapen dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vast niet om 14:00 als je al sinds 's morgens sokken en schoenen aan hebt
een uur fietsen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Een v-hals werkt altijd wel. Maar ik ben vanavond niet in een v-hals mood...
Ik moet iets warms aantrekken aangezien ik een uur heen en een uur terug ga fietsen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben morgen gewoon lekker vrij, uitslapen dus
Klopt, je hebt ook helemaal gelijk hoor... Dat kind hoort van klimrekken te vallen en.... ja, gewoon een meisje van negen te zijn. En meisjes van negen hebben niks te zoeken bij/op een gymnasium.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja hoe dan ook hoort het gewoon niet. Dit gaat zo'n afgezonderd persoontje worden later. Zo'n figuur dat geen contacten kan maken en zo.
nah, het is gelukkig een block hierachter. dus dat maakt niet uit. Maar voor niets me shit mee lopen zeulen.quote:
Heb ik geen last vanquote:
ga je alweer uit?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben morgen gewoon lekker vrij, uitslapen dus
Jealous much? Ik moet elke zaterdag werken hoor!quote:
mietjequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik jou es effe lekker in je...?![]()
...en de rest van het liedje durf ik niet te zeggen.
Retail hequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jealous much? Ik moet elke zaterdag werken hoor!
Om half 3 vonden we het wel genoeg geweest in het Exit cafe, wilden we naar een andere tent toe... Alleen werden we allebei opeens errg moe, dus zijn we maar richting de bus gegaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je alweer uit?![]()
Had je het nog getrokken de hele nacht?
ja das waar, hoe beter de conditie hoe minder gezweet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik geen last vanen ik moet mn conditie op peil houden aangezien ik volgend wknd meedoe aan een hardloopevent in Groningen
Arm schaapquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
is je eigenschuldquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |