JOUW boeken zijn pas van jou als je ze koopt.quote:
Iets hoerigs?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was echt lekkkker, maar ik had veelste veel gemaakt, dus heb uiteindelijk 2 borden moeten opeten![]()
Nu maar eens klaarmaken voor een avondje Trut met CDP. What to wear...
geen SAJ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was echt lekkkker, maar ik had veelste veel gemaakt, dus heb uiteindelijk 2 borden moeten opeten![]()
Nu maar eens klaarmaken voor een avondje Trut met CDP. What to wear...
Geeft niks, Wax!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:43 schreef Waxxer het volgende:
Oh wacht, dat was een behoorlijke Spuit 11 geloof ik.![]()
Nou ja zeg... Wat noem jij hoerig, ff kijken of ik het hebquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:42 schreef Waxxer het volgende:
De volgende film heet Sinterklaas en de verloren zuipschuit?
De Trut klinkt hoerig... altijd alquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja zeg... Wat noem jij hoerig, ff kijken of ik het heb
Nou, misschien is ze wel heel vrij gelaten in haar ontwikkeling en bleek het onverhoopt een heel bijdehandte tante te zijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
Een meisje van 9 dat al op het gymnasium zit
Wat zé'j? Ik kan oe neet verstoan, ik heb stront in de oor'n.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geeft niks, Wax!
Boer zoekt vrouw aan het kijken?
Of hij kan gewoon lekker vrij nemen, wat hij gaat doen ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
SAJ is al oud en moet morgen werken. Nou ja, aanwezig zijn op z'n werk...
Poep in je Hoofd!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zé'j? Ik kan oe neet verstoan, ik heb stront in de oor'n.
God, je begint z'n persoonlijke agenda te lijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Of hij kan gewoon lekker vrij nemen, wat hij gaat doen ook![]()
Hij is nu in Nijmegen met vrienden.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Trut klinkt hoerig... altijd al
Je hebt vast wel iets passends
Doe je wel een sjaal om?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Een v-hals werkt altijd wel. Maar ik ben vanavond niet in een v-hals mood...
Ik moet iets warms aantrekken aangezien ik een uur heen en een uur terug ga fietsen
*Om 14u geeft SAJ MisterO een voetmassagequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God, je begint z'n persoonlijke agenda te lijken
De horror van het homo-uitgaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ik moet iets warms aantrekken aangezien ik een uur heen en een uur terug ga fietsen
quote:
Ah, hij is zelfs al aan die lucht gewend?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
*Om 14u geeft SAJ MisterO een voetmassage
kan je niet met OV?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |