quote:
vind ik nogal een stap om dan meteen in een kooi te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee, in m'n minderjarige jaren was ik nerdy (+ jampotglazen) en behoorlijk mensenschuw. M'n ma moest me letterlijk op straat gooien om te gaan stappen.
Tis bestwel zwaar om te zien. Twee vriendinnen doen dat. Wel high end natuurlijk.quote:
u crazy bitchquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat wil je weten ? Of ik ben uitgescheurd ?
Sinds ik in A'dam woon ben ik eigenlijk veel braverquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind ik nogal een stap om dan meteen in een kooi te staan.![]()
Ik dacht dat je dat deed in je adolescente jaren.
Het is bij jou altijd wel een vriend(in)quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis bestwel zwaar om te zien. Twee vriendinnen doen dat. Wel high end natuurlijk.
En er komt maar geen reactie opquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan denk ik.. als ze om Erik's paal dansen zal ie het vast niet erg vinden![]()
stuur je morgen wel een emailquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitchdaar komen we straks wel.
![]()
Nee, hoe was bierbrouwerij, mocht je alles proeven? kreeg je nog gifts mee? en dat Middeleeuws eten. Was dat in zo'n echte setting and shit?
heb ook wel eens 'middeleeuws' gegetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, hoe was bierbrouwerij, mocht je alles proeven? kreeg je nog gifts mee? en dat Middeleeuws eten. Was dat in zo'n echte setting and shit?
hoe oud ben je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Sinds ik in A'dam woon ben ik eigenlijk veel braver.
ik heb in elk geval genotenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u crazy bitch, je denkt toch niet dat ik dat doe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is bij jou altijd wel een vriend(in)
Nee het zou zo logisch zijn als ik als eerste iets zou zeggen...dus ded ik het niet.quote:
maar ik heb wel gelijk, maakt niet uit waar het over gaat je hebt altijd wel een vriend(in) die het doetquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch, je denkt toch niet dat ik dat doe.Zo lenig ben ik niet meer. (ik heb wel geturnd toen ik klein was)
![]()
u betterquote:
Wie zwijgt stemt toequote:
Nou dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik heb wel gelijk, maakt niet uit waar het over gaat je hebt altijd wel een vriend(in) die het doet
Hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |