quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:32 schreef LasTeR het volgende:
Alsof jij ooit buitenkomt.Sinterklaas is nog geloofwaardiger.
Zijn oma.quote:
Huismerk van de Albert is nog wel te doen vaak vind ik zelf, zeker i.t.t die van de Superquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef morningstorm het volgende:
huismerk zuigt sowieso, van de albert heijn ook, van de aldi, van de plus, koop de echte shit, en dan nog betaal je 1 euro extra voor het merk..
kortom: voedsel is overrated
Boeren kunnen idd niet super zijnquote:
Niks aan toe te voegen, behalvequote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef Xenwolfie het volgende:
En nee, ik koop die zooi niet, maarja sommige mensen doen dit helaas nog wel en dus ben ik zo af en toe verplicht om die rotzooi te consumeren.
Heet die manager Danny?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:02 schreef Billy_Talent het volgende:
Super de Boer is ook gewoon kut. Laatst vroeg ik naar een banaan, werd ik zonder pardon het pand uitgezet en mocht ik 48 uur de winkel niet betreden. Na die 48 uur kon ik me melden bij de manager voor een unban [ afbeelding ]
Aldi en AH vergelijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef morningstorm het volgende:
huismerk zuigt sowieso, van de albert heijn ook, van de aldi, van de plus, koop de echte shit, en dan nog betaal je 1 euro extra voor het merk..
kortom: voedsel is overrated
Sorry mister insider!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Runfun het volgende:
Weten enkele kanslozen hier niet dat Super de Boer binnekort niet meer bestaat?
eerlijk gezegd verdiep ik me niet zo in de super de boer.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Runfun het volgende:
Weten enkele kanslozen hier niet dat Super de Boer binnekort niet meer bestaat?
Haha check die foto bij je Nick, jij wordt nog niet eens aangenomen bij een superquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Sorry mister insider!schappenvuller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |