ONZquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:33 schreef Goofisch het volgende:
Vraag:
wat maakt fok (en dan voornamelijk KLB) voor jou zo leuk?
Hoeveel fruitschalen dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zit nog weer een paar schalen hoger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't nothing to it but to do it.
Greece
idd, dat moet iedere boerenlul die niet 1 minuut klem heeft gezeten in het baringskanaal tijdens zijn bevalling nog wel kunnen halen.quote:
Of nog erger, Ze zich hier voordoen als de persoon die ze graag willen zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:37 schreef Roi het volgende:
Dude, dit is het internet.
Lekker alles uitvergroten, lekker je eerste (foute) impulsen posten, beetje rellen.
Punt van verbetering; niet meer met het OV reizen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:33 schreef Goofisch het volgende:
-Wij zijn allemaal players, want wij hosselen alle vrouwen. Check
-Hebben allemaal minimaal een HBO opleiding. HBOWO.
-Hebben een piemel van minimaal 20cm. Check.
-Hebben allemaal dusdanig veel mensenkennis dat wij precies weten wat voor persoon de TS is. Check, een incapabel stuk verdriet.
-Hebben allemaal een zeer geweldig sociaal leven waar andere jaloers op moeten zijn. Check.
-Reizen niet met het OV want OV. Niet Check.
-Hyves vinden we"", Maar toch hebben we hyves. Check.
-De meeste fokkers zijn zo ontzettend knap dat ze geen foto in hun fobo zetten. Check.
-Trekken allemaal onze bek open als iets ons niet bevalt. Check.
Wat denk je dat ik wil zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:46 schreef Seam het volgende:
Ik denk tevens dat de meerderheid van die idiote coole jongens in KLB in werkelijkheid lang niet zo cool zijn. Nerds zijn het misschien nog net niet, maar ik geloof niet dat ze op de middelbare school bij het coole groepje hoorden.
En ik mag mijn visie niet delenquote:
Que?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:48 schreef Bullschnitzel. het volgende:
DIKKE LEMMING EN IK BEN GEEN BAAS MAAR EEN FOCKING TRSAAR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |