Ik gok van wel, want er zit een 60GB schijf bij, en alle 60GB versies hebben HDMI. Maar de HDD zou er natuurlijk altijd achteraf bij gekocht kunnen zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:46 schreef Kyddil het volgende:
De xbox is niet een HDMI versie? ben namelijk geinteresseerd...
Nieuwste iExtremequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:40 schreef PureShadow het volgende:
Is de firmware van de drive geflashed naar een "custom" firmware?
Ja..quote:
De drive is niet kapot. Hij geeft alleen storing als er geen disc in zit. Ik heb net nog getest en in tegenstelling tot wat ik eerder zijn gaat hij staand ook gewoon open als er een disc in zit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:20 schreef shiftknop het volgende:
Ik heb op zich wel interesse in de xbox maar als de drive defect is vind ik de prijs toch wel wat hoog. Ik moet dan een nieuwe drive regelen voor 40 euro ofzo en er dan nog inzetten...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:51 schreef Folkwin het volgende:
[..]
De drive is niet kapot. Hij geeft alleen storing als er geen disc in zit. Ik heb net nog getest en in tegenstelling tot wat ik eerder zijn gaat hij staand ook gewoon open als er een disc in zit.
Daarnaast kun je een nieuwe drive voor 25 EUR krijgen.
Kortom, voor minder als 75 EUR gaat hij niet weg
lol, dus jouw vraagprijzen zijn wel inclusief verzenden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:25 schreef Folkwin het volgende:
Voor het gemak reken je de verzendkosten niet mee.
WiFi adapter = 66.
Controller = 38
Bieden staat vrij. Maar voor 100 EUR voor bovenstaande gaat het niet weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |