Ik heb geen recht op een uitkering.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
That's the spirit. Echt een geweldige instelling.
Vuile uitkeringstrekker
Waar moet ik me ziek melden dan? Ik heb geen werkgever.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Meld je dan gewoon een paar dagen ziek. Krijg je geld uit de ziektewet: uitkering!!
Een dagje thuis van school bamihap.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vuile uitkeringstrekker
Daar begint het toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een dagje thuis van school bamihap.
Jij bent zo'n iemand die iedere dag keihard Discipline roept als iemand iets doet dat een beetje buiten het gewone valt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daar begint het toch?
Domme Nederlanders
Nee hoor. Maar zonder reden thuisblijven is gewoon achterlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jij bent zo'n iemand die iedere dag keihard Discipline roept als iemand iets doet dat een beetje buiten het gewone valt?
Vind jij dat PI gebruik ook zo leuk?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar zonder reden thuisblijven is gewoon achterlijk.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vuile uitkeringstrekker
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jij bent zo'n iemand die iedere dag keihard Discipline roept als iemand iets doet dat een beetje buiten het gewone valt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |