Wel een duidelijker, maar ik vind deze de geschiktste.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het vervelende vind ik dat zijn hoofd bijna niet te zien is door de donkere achtergrond. heb je geen beter plaatje?
Jammerquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel een duidelijker, maar ik vind deze de geschiktste.
Dat is misschien nog beledigender jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, daarvoor was het onze huisambtenaar. En dat mag wel?
Heb je soms iets tegen ambtenaren?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is misschien nog beledigender ja
Ambtenaren zijn het schuim van de samenleving, profiterend van ónze belastincenten en nauwelijks prestaties leverend. Dat wéét je toch wel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen ambtenaren?
Geen flauw idee, ik zou eens heel de printer en bijgeleverde software desinstalleren, pc opnieuw opstarten en alles weer installeren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Hey technische leute, mijn printer heeft het nu in z'n kop gekregen om de boel te kalibreren, elke keer dat ik 'm aanzet. Hoe kan ik hem daarmee laten kappen? Kost klauwen vol met inkt zo.
Het feit dat je Grrrrrrrr heet wil niet zeggen dat je je altijd agressief moet gedragenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jammer, dat was mijn volgende plan namelijk
stroom eraf halen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Hey technische leute, mijn printer heeft het nu in z'n kop gekregen om de boel te kalibreren, elke keer dat ik 'm aanzet. Hoe kan ik hem daarmee laten kappen? Kost klauwen vol met inkt zo.
Hondje!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:04 schreef dawg het volgende:
plaatje!
oh ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet uiteindelijk wel gaan printen/kopiëren he, dat snap je
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het feit dat je Grrrrrrrr heet wil niet zeggen dat je je altijd agressief moet gedragen.
Nu we het daar toch over hebben: wie is die gozer die al jarenlang jouw avatar bevuild?quote:
CL mag datquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Zeg dat maar tegen CL, die begint meteen te schoppen...
nathan phillips, australische acteur die in 'one perfect day' een gast speelt die me aan mezelf doet denken, op een bepaalde manier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben: wie is die gozer die al jarenlang jouw avatar bevuild?
Op wat voor manierquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nathan phillips, australische acteur die in 'one perfect day' een gast speelt die me aan mezelf doet denken, op een bepaalde manier.
Dat wil zeggen zolang je mij niet schopt of slaat.quote:
Ik ben nooit fysiek gewelddadig jegens mensen, dieren of planten. Alleen elektronica.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wil zeggen zolang je mij niet schopt of slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |