quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Nevermind, ik ben slecht met getallen
Huh? Maar ze hebben wel je naam en adres doorgekregen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja ja ja, heel mooi, er staat helemaal geen bestelling bij mijn naam en adres.
Die heb ik dus opgegeven, maar ik sta helemaal niet in het systeem.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Maar ze hebben wel je naam en adres doorgekregen?
Handig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja ja ja, heel mooi, er staat helemaal geen bestelling bij mijn naam en adres.
Doe eens niet, dat is niet tof.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef CherryLips het volgende:
En volgens mij ben ik ziek aan het worden.
Zegt de man met een neger UI!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
Wat heb jij ineens een bijzondere sig Litpho...
Niks, ik vind alleen dat ze niet thuishoren in jouw usericon...quote:
Waaromquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, ik vind alleen dat ze niet thuishoren in jouw usericon...
Geen reden, dat vind ik gewoon!quote:
Ik vind van wel, dus je hebt pech.quote:
Het is een Roda icoon dus waarom niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, ik vind alleen dat ze niet thuishoren in jouw usericon...
Zoveel antwoorden, zo weinig tijd...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een Roda icoon dus waarom niet?
Ik wil maar zeggen dat Plaat altijd vrij duidelijk zijn Roda liefde heeft laten blijken. Maar omdat het nu een neger is begint iedereen te zeurenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoveel antwoorden, zo weinig tijd...
Ik denk inderdaad dat het daar verband mee houdt, een soort latent racisme bij een aantal users hierquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen dat Plaat altijd vrij duidelijk zijn Roda liefde heeft laten blijken. Maar omdat het nu een neger is begint iedereen te zeuren
Je hebt zelfs alle negers in Limburg gehad?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht dat het een subtiele hint was naar zn piemelformaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |