*klap klap klap (aplaus)*quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef Aestivate het volgende:
Jamaar die arme artiesten dan!Hoe komen ze aan benzine voor hun 3e auto en een tuinman voor hun permanente buitenhuis in spanje!1!!1
OPEN JE OGEN MENSEN!1!!! !
Dat is het argument dat Buma/Stemra gebruikt (onder andere).quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef Aestivate het volgende:
Jamaar die arme artiesten dan!Hoe komen ze aan benzine voor hun 3e auto en een tuinman voor hun permanente buitenhuis in spanje!1!!1
OPEN JE OGEN MENSEN!1!!! !
quote:
ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:38 schreef Apebeer het volgende:
Wie wil mijn programma installeren zodat we een DDoS kunnen doen op de BUMA site?
Gebruik gewoon the LOICquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:38 schreef Apebeer het volgende:
Wie wil mijn programma installeren zodat we een DDoS kunnen doen op de BUMA site?
1 2 3 | ping -l 65500 www.bumastemra.nl GOTO BOT |
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:42 schreef Apebeer het volgende:
Oke, maak een bat bestand met de volgende inhoud:
[ code verwijderd ]
Draai hem en geniet![]()
Ok ik weet dat het niet werkt maartoch
Als je het toch in je eentje wilt proberen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:27 schreef switchboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een leger aan computers, in je eentje is het echt kansloos
Ah gebruik je dat om je eigen server down te gooien, waarna je claimt "door hackers te worden aangevallen"quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je het toch in je eentje wilt proberen...
Nee, ik heb gewoon de stekker er uit getrokkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:31 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ah gebruik je dat om je eigen server down te gooien, waarna je claimt "door hackers te worden aangevallen"
Waarom was de rest van de website dan wel beschikbaarquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon de stekker er uit getrokken.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:53 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom was de rest van de website dan wel beschikbaar![]()
Jij vandaal! Jij hebt de index verwijderd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |