abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248757
In navolging op het BB forum kun je in dit topic alle psychologische aspecten van het
verblijf in de bus uitlichten, zowel op de persoon gespitst als in het algemeen.

Laatste on-topic post uit vorig deel:

Van Kierewiet! - 22 Februari 2000 @ 00:12.

Ten eerste iets omtrent de vaderrol van Bart:

Ik kan in de visie van Moor wel meegaan. Op deze manier maakt hij zich bij de groep
waarschijnlijk ontstellend geliefd. En dat is binnen deze manier van stemmen het belangrijkste. De groep IN de bus bepaald uiteindelijk wat er met je gebeurd. Hoezeer
het publiek ook van iemand af wilt.

Bij Aziz, die ook even in die Rol Kroop bij Willeke zie ik toch meer vertwijfeling. Om
Aziz zelf hangt een hoge mate van onzekerheid. Het troosten van hem kan wel eens het steun zoeken zijn bij een ander die even in hetzelfde schuitje zit.

Ik vond het opvallend dat Seki de enige was die een andere reden dan "Ken je niet zo"
opgaf. Namelijk: "Ik heb het idee dat je anders bent dan je je voordoet" In
streamverslagen van mij heb ik Esmee op de volgende uitspraken betrapt:

"We doen juist hardstikke leuke dingen, hoe kunnen we dan saai overkomn" en "Nou,
dan kunnen we wel stoppen met toneelstukjes".

Bij mij doemd dan de vraag op: Heeft Seki dit doorgrond en heeft hij daarin gelijk ? Let
wel, ik denk dat er nog wel meer figuren in de bus zitten die iets anders *zijn* dan dat ze nu *blijken* te zijn, maar ik vond de opmerking van Seki opvallend. En misschien wel recht door zee." Unquote Kierewiet!

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Februari 2000).]

pi_248758
Gewist door mijzelf.

[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 22 Februari 2000).]

Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 22 februari 2000 @ 01:40:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_248759
quote:
op 02-22-2000 om 01:22 AM schreef ART het volgende:

?

Zoals ik op GetVerDemme (trouwens Bagwan, dat is wat GetVerDemme betekent) ..........

Geachte Art, zou je eens Ontopic willen blijven i.p.v samen met "het bestuur van GetVerDemme" bijzaken aan te halen in alle topic's hier?

dinsdag 22 februari 2000 @ 01:40:00 #4
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_248760
Art en gelijkgestelden,

Hou hier nou mee op Ik heb geen zin in een tweede Genoeg=genoeg - aktie. Als je het niet met FOK! eens bent, kom er dan ook niet. Ga hier niet lopen zieken omdat jullie niet genoeg bezoekers krijgen, dat doen we ook bij jullie niet.

En gebruik Oliebol al helemaal niet als wapen in de strijd, die jij weer probeert op te halen, want ik weet zeker dat zij het daar niet mee eens is.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_248761
Ted,

Hiz postte een serieus bericht in VvP en noemt alleen het andere forum als bron. Gebeurt heel vaak hier.
Moor zoekt er van alles achter en begint uit te varen tegen GVD. Dan moet je ons daar de schuld niet van geven.

Bagwan stelde een vraag. Daar heb ik antwoord op gegeven. Verder ben ik helemaal on-topic geweest.

Moor heeft dit vuurtje aangestoken, jullie halen posts weg en veranderen posts. Jullie houden het dus zelf brandende.

Ik wil hier graag over De Bus discussiëren. En soms gebeurt dat met een bronvermelding. Als we daar nou eens allemaal niet zo opgefokt over doen (en zeker Moor niet) dan zijn we een stuk verder.

Dan is een tweede genoeg=genoeg niet nodig en kunnen we gewoon lekker over de Bus lullen. En zoals ik al verschillende malen heb gezegd. HIER en daar.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_248762
Beste Art,

Het valt me een beetje tegen van je dat je pas nu de Bus rijdt tot de conclusie komt dat de analyses in dit topic en de vele voorgaande met de zelfde naam, vooral rechtstreeks van de koude grond en met veel aplomb op tafel werden gesodemieterd.

De reden waarom veel fok!kertjes de onverteerbare brei opvraten was omdat ze onder de indruk waren van het pseudo-wetenschappelijk karakter. Keer op keer heb ik me zitten verbazen over mensen die verklaarden niet mee te durven praten in deze borrelpraat met dure woorden en lange zinnen.

Ook nu weer worden mensen getypeerd op grond van halve waarnemingen, onjuiste veronderstellingen en hun teken van de dierenriem. Seki's lange haar en woeste blik is natuurlijk veel interessanter om conclusies aan te verbinden dan aan zijn verleden als Joegoslaaf en de manier waarop hij gehecht is aan zijn kind. Bart (die van BB) heeft zich sinds BB zo'n beetje ontrokken aan de hype en is lekker rustig bezig met z'n eigen bedrijfje (bron : NRC van afgelopen zaterdag). Hier weet men echter te melden dat hij niet zo gelukkig was met de fl 250.000 die hij gewonnen heeft. Jammer dat Bart dat in zijn paginagrote, zelfgeschreven dagboek niet eventjes heeft gemeld.
De typeringen toen zakten inelkaar op het moment dat de harde werkelijkheid eroverheen moest. Ongetwijfeld zal dat nu ook weer gebeuren. Het is een aardig tijdverdrijf dit voer voor Psychologen, maar je moet het vooral niet serieus nemen.

pi_248763
Voor de (hopelijk) laatste keer off-topic:

quote:
op 02-22-2000 om 01:48 AM schreef ART het volgende:
Bagwan stelde een vraag.

En die vraag is nu 5x beantwoord...zou Bagwan het al begrepen hebben ?
Fijn dat FOK! er is, toch.... alleen wordt dit langzaam Voer voor Spammers....(of oude koeien uit de sloot)

Graag nog wat on-topic reacties verder.

dinsdag 22 februari 2000 @ 02:06:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_248764
quote:
op 02-22-2000 om 01:48 AM schreef ART het volgende:
Ted,

Dan moet je ----->ons<----- daar de schuld niet van geven.

pi_248765
Er schijnt dus min of meer een oorlog te zijn tussen GvdD en Fok!zine. Ik heb tussen BB en De Bus niet meer Fok! gekeken, dus ik weet ook niet wat er allemaal gebeurd is. Ik weet niet waarom Doordevil, Oliebol ea niet meer op Fok!zine posten en wel op GvdD. Ik mis ze wel, maar laten we asjeblieft hier niet over vechten. Beide forums kunnen toch prima naast mekaar bestaan. En natuurlijk worden de "concurrerende" forums in de postings van beiden genoemd. So what? Voor mij was het wel leuk te weten dat er ook op een andere plek De Bus gevolgd werd. Ook leuk om te weten dat Oliebol nog steeds actief is. Helaas niet op Fok!, maar op een andere plek.
Ik ga gewoon lekker door met posten op fok! en zal het zeker niet nalaten om ook op GvdD te kijken. Wellicht ook wel posten.
Er werd mij gewoon een antwoord gegeven op mn vraag inderdaad. Moeten we niet kwaad om worden. Dr is al genoeg rotzooi in de wereld. Laten we maar weer gewoon over De Bus discusieren en niet meer over de forums op zich. En wordt aub niet boos als GvdD ergens genoemd wordt.
Ik weet niet waarom GvdD opgericht is (antwoord mag je me wel mailen, om het hier niet te vervuilen), maar voor mij op zich was Fok!zine gewoon goed en ook de eerste plek om weer De Bus te volgen. Nu is GvdD er gewoon bij gekomen.
Have a nice life!
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248766
quote:
op 02-22-2000 om 02:05 AM schreef Moor het volgende:
Voor de (hopelijk) laatste keer off-topic:

En die vraag is nu 5x beantwoord...zou Bagwan het al begrepen hebben ?
Fijn dat FOK! er is, toch.... alleen wordt dit langzaam Voer voor Spammers....(of oude koeien uit de sloot)

Graag nog wat on-topic reacties verder.

Ehh, ik heb het ondertussen begrepen btw. Ik las het antwoord btw in een ander topic dan dat ik gepost had. Maar ok, Moor je hebt gelijk. Laten weer on-topic gaan.

Het voer voor Psychologen vat ik altijd met een pot zout op. Niet te serieus nemen, gewoon met een glimlach. Dan kan je alles ook weer relativeren. Dus analyseer maar weer lekker verder. Ik blijf lachen
Have a nice light

Roodpetje
Bas Fotografie
  dinsdag 22 februari 2000 @ 02:15:00 #11
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_248767
/me heeft per email gereageerd op ART, zoals het hoort )
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_248768
quote:
op 02-22-2000 om 02:05 AM schreef HiZ het volgende:
Beste Art,

Het valt me een beetje tegen van je dat je pas nu de Bus rijdt tot de conclusie komt dat de analyses in dit topic en de vele voorgaande met de zelfde naam, vooral rechtstreeks van de koude grond en met veel aplomb op tafel werden gesodemieterd.

De reden waarom veel fok!kertjes de onverteerbare brei opvraten was omdat ze onder de indruk waren van het pseudo-wetenschappelijk karakter. Keer op keer heb ik me zitten verbazen over mensen die verklaarden niet mee te durven praten in deze borrelpraat met dure woorden en lange zinnen.

Ook nu weer worden mensen getypeerd op grond van halve waarnemingen, onjuiste veronderstellingen en hun teken van de dierenriem. Seki's lange haar en woeste blik is natuurlijk veel interessanter om conclusies aan te verbinden dan aan zijn verleden als Joegoslaaf en de manier waarop hij gehecht is aan zijn kind. Bart (die van BB) heeft zich sinds BB zo'n beetje ontrokken aan de hype en is lekker rustig bezig met z'n eigen bedrijfje (bron : NRC van afgelopen zaterdag). Hier weet men echter te melden dat hij niet zo gelukkig was met de fl 250.000 die hij gewonnen heeft. Jammer dat Bart dat in zijn paginagrote, zelfgeschreven dagboek niet eventjes heeft gemeld.
De typeringen toen zakten inelkaar op het moment dat de harde werkelijkheid eroverheen moest. Ongetwijfeld zal dat nu ook weer gebeuren. Het is een aardig tijdverdrijf dit voer voor Psychologen, maar je moet het vooral niet serieus nemen.

Commentaar uit Officiële Bron (moderator) op bovenstaand gekibbel:
"Door op FOK! aanwezig te zijn, geven ze te kennen dat GvvD geen zak aan is en dat ze dus toch maar liever hier komen ..." Unquote.

Dit lijkt mij een passende afsluiting, en - zoals Bagwan al zegt:
"Analyseer maar weer lekker verder. Ik blijf lachen. Have a nice light "

Daar sluit ik me van harte bij aan.

pi_248769
Ik voel me gevleid Moor, mijn hele post geciteerd en afgedaan in één woord. De invloed die ik op je heb is ongekend. Ga je het dan toch nog een keer leren? Schrijven alsof je een normaal mens bent? Zodat mensen begrijpen dat als je zegt dat ik anaal retentief ben, dat je eigenlijk vindt dat ik aan het kibbelen ben? Of dat ik de duistere kant van mijn depressie het gevolg is van mijn ascendant in schorpioen, dat ik volgens jou gewoon een vervelend mannetje ben?

Ik zie een stralende toekomst voor me. Voer voor Psychologen wordt niet alleen indrukwekkend, maar ook nog toegankelijk en leesbaar voor alle fokkers. Mijn aandelen Van Dale zal ik maar als de donder gaan verkopen.

Op mijn stream zie ik nu dat Bülent, je weet wel 'onze allochtoon', ligt te slapen op zijn rug. Zit ik er heel erg naast als ik denk dat hij dat doet omdat hij morgen moet werken?

pi_248770
quote:
op 02-22-2000 om 03:08 AM schreef HiZ het volgende:
<snip>

pi_248771
Snedige reactie Moor,

En met evenveel diepgang en inhoud als gebruikelijk. Het wordt nog wel wat.

pi_248772
quote:
op 02-22-2000 om 01:40 AM schreef Ted het volgende:
Art en gelijkgestelden,

Hou hier nou mee op Ik heb geen zin in een tweede Genoeg=genoeg - aktie. Als je het niet met FOK! eens bent, kom er dan ook niet. Ga hier niet lopen zieken omdat jullie niet genoeg bezoekers krijgen, dat doen we ook bij jullie niet.

HiZ,

Je bent zo druk bezig met Moor continu te jennen, dat je waarschijnlijk dit stukje over het hoofd hebt gezien.
Lees het ff, en haast je dan weer terug naar dat andere forum.
Zo noemen jullie het Fok-Forum toch, begreep ik uit een "net daar" gepost stukje van Max, of was het nou Voyeur, nou ja maakt niet uit.
Een pot nat.

Groeten van eli, die tot net nog graag fok!te op GvdD.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_248773
Lieve Eli,

Nooit van mammie geleerd dat je je met je eigen zaken moet bemoeien? Als je zo nodig de vredesstichter moet spelen help je de situatie geen centimeter verder door je post te beginnen met een partijkeuze.

Verder, leer lezen voordat je weer eens gaat typen. Of ben je ook al zo in de war geraakt van Moor's pompeuze analyses over 11 mensen die hij niet kent? VvP kan een heel stuk leuker worden als alle fok!kers hun woordje hier durven te doen.

On topic, dat wel Eli.

pi_248774
quote:
op 02-22-2000 om 04:04 AM schreef HiZ het volgende:
<snip>

dinsdag 22 februari 2000 @ 04:36:00 #19
798 voyeur
bemoeit zich
pi_248775
Het is verbluffend te zien dat mensen kennelijk zo moeizaam reageren:
Citaat Moor:
"Commentaar uit Officiële Bron (moderator) op bovenstaand gekibbel:
"Door op FOK! aanwezig te zijn, geven ze te kennen dat GvvD geen zak aan is en dat ze dus toch maar liever hier komen ..."

Ik kan echt iedereen verzekeren dat ik hier niet post omdat ik gesprekvandedag niet leuk zou vinden. Ik vind van alles; van mezelf, van het leven en soms van de Bus. Deze keer wilde ik dat graag kwijt in Voer voor .. Ik heb daarbij ook geen reclame gemaakt voor welke site dan ook. Dat is mijn interesse niet; het is ook niet nodig. De twee fora trekken samen alleen maar meer bezoekers en gelukkig zijn er veel lezers en posters die beide bezoeken. Genoeg is echt genoeg! Ruzie is er niet wat mij betreft.
Ik weet niet waarom er zoveel postings verdwenen en veranderd zijn vannacht. Ik heb ze gezien en ze leken me onschuldig. Het lijkt me niet verstandig om de reakties van allerlei mensen weg te halen. Het is voor de vaste lezers gek om te zien en zo in tegenspraak met het oer Fok-gevoel dat we allemaal hebben.
Gvdd is geen concurrent; we willen een aanvulling zijn. Al sinds de opening van GvvD heb ik opgeroepen tot samenwerking. Qua opinie ben ik daar niet in veranderd. Het lijkt me wijzer dan het heilloze gedoe van dit avondlijke gedoe van wissen en wijzigen van post. Ik zie dat er minstens vijf post weg zijn. Vrij neutrale, van mensen die deels niet eens aan GvD verbonden zijn. Ik zie dat in de reaktie van Bagwan (eigenlijk in zijn quote van Bor) de tekst subtiel veranderd is. Dat is natuurlijk contra het forum gevoel. Contra GvD, maar ook zeker contra de Fok Spirit. Censuur is niet een ding; niet hier en niet daar.
Over daar (de onbenoembare site elsewhere) heb ik genoeg zeggingskracht om te garanderen dat er niet gewist en niet gecensureerd wordt. Hier ben ik gewoon afhankelijk van mijn gastheren, Ted en Danny.
Voor mij is samenwerking nog steeds een optie en als dat niet kan in ieder geval wederzijds respect..

P.S. Eli, Max werkt zich uit de naad, maar post hier nooit.
------------------
voyeur komt GvD ook graag op Fok!

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 22 Februari 2000).]

Here we are now, entertain us.
  dinsdag 22 februari 2000 @ 05:32:00 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_248776
Dit topic is inderdaad voer voor psychologen zeg! Tsssk!
Life is what you make it.
pi_248777
Waarom zoveel verspilde woorden, wat gebeurt is is gebeurt, klaar.

Er is een nieuw forum ontstaan om wat voor reden dan ook,maak gewoon lekker gebruik om ze beiden te bezoeken, voor de oliebolmissers
Doordevilmissers, of wat dan ook.
Er heerst een andere sfeer op dit forum dan voorheen, so what!
Houd het gewoon gezellig, zeg wat je te zeggen hebt, klaar.

Ik ben online
pi_248778
My words Hawk. Wie neemt de analyse nu weer over? Dan gaat dit ook weer over wat het had moeten zijn. Voer voor psychologen
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248779
Wow was even niet meer regelmatig bij Fok en nu lees ik dit, dit is nog boeiender dan de BUS, ga door, ook al mis ik de helft!
fake a dream
pi_248780
HiZ heeft gewoon gelijk.

Verder zeg ik niks.
Anders wil die borderliner weer een heel topic aan mij wijden in Feedback.

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_248781
ik lees en post op beide fora (forums?), zoals ik ook twee, soms drie kranten lees. Gelukkig mag dat in dit land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')