Hadden ze daar ook zoen hendig sjieke:quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:32 schreef makkie88 het volgende:
Eens met ts, maar de kermis was ook duur
bek houwe burgerquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:02 schreef Suzanne84 het volgende:
Stoer! Hopelijk heeft je moeder wat eten gemaakt als je uit je bed komt.
een biertje kost zo'n 2,5/3 euro ofzo, en dan heb je van dat vieze evenementenbierquote:
Ja vastquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hadden ze daar ook zoen hendig sjieke:
"PUSHE!!!! PUSHE MET DIE DINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!"
en zo'n breakdance en zo'n bank die over de kop gaat en dan met hysterische geluidjes geschreeuwd wordt door de stemvervormer:
"AAAATTTEEEENNNNZZZIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
BLIEP BLUBLUBLUBLIEEEEEP TRUBEEEPPP!!!!!!!!!!!!!
in Leek city wel, weetz
Maar ik vroeg wat TS kwijt wasquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een biertje kost zo'n 2,5/3 euro ofzo, en dan heb je van dat vieze evenementenbier
reken maar uit de winst
Mensen uit leiden hebben fok ontdektquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:07 schreef kiekert het volgende:
Kermis2
Wtf is dat trouwens met dat leidens ontzet? Ik zit nou bijna 7 jaar op fok, maar heb er nog NOOIT eerder over gehoord. Nu ineens lees en hoor ik er van alles over.
Wat is dat voor rukkig dorpsfeest man?
niks meer, kots hier en daarquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:40 schreef makkie88 het volgende:
Weet iemand of er vandaag nog kermis of kraampjes zijn in leiden?
Ze willen eens "lekker gek" doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:07 schreef kiekert het volgende:
Kermis2
Wtf is dat trouwens met dat leidens ontzet? Ik zit nou bijna 7 jaar op fok, maar heb er nog NOOIT eerder over gehoord. Nu ineens lees en hoor ik er van alles over.
Wat is dat voor rukkig dorpsfeest man?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |