ATB?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kan juist niet goed in de trein lezen, dan zit je lekker in je verhaal en dan ben je er al of moet je overstappen. Of dat de trein opeens langzaam gaat rijden en dat ze dan "ATB, ATB!" omroepen.
Tien keer erger dan dat de mijne is.quote:
Nee dat concentreert zich tot Tilburg, Helmond en Woensel West in Eindhoven.quote:
Ja, het is dierendag, dusss....quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak in bad, eigenlijk altijd. Oh nee, processie in het dorp
De wijk waar we doorheen liepen toen we naar de bios gingen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Tien keer erger dan dat de mijne is.
Tis ongeveer tien minuten fietsen van waar ik woon
ja met R en zijn vriendenquote:
Ik woon drie minuten lopen van het Korvelpleinquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Tien keer erger dan dat de mijne is.
Tis ongeveer tien minuten fietsen van waar ik woon
Jij met je boeken-moeten-in-niewustaat-blijven tick!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:48 schreef PhalanX het volgende:
In bad lezen is heiligschennis, dan kun je het boek wel weggooien, met al dat vocht in de lucht en natte vingers die over het papier gaan blijft er volgens mij niks meer over van het boek dat je aan het lezen bent... je hoeft het maar 1 keer uit je handen te laten vallen en je hebt een bad vol pulp.
Ja, dat heb ik vanquote:
Dat was Broekhoven... dat is wel het ergste gedeelte van Tilburg... op Noord na... maar Korvel is ook een verzameling van steuntrekkend menselijk uitschot.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De wijk waar we doorheen liepen toen we naar de bios gingen?
Nat of niet, Capote blijft Capotequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:48 schreef PhalanX het volgende:
In bad lezen is heiligschennis, dan kun je het boek wel weggooien, met al dat vocht in de lucht en natte vingers die over het papier gaan blijft er volgens mij niks meer over van het boek dat je aan het lezen bent... je hoeft het maar 1 keer uit je handen te laten vallen en je hebt een bad vol pulp.
Had je eindelijk eens concurrentie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja met R en zijn vriendenwas wel lachen, maar zoals ik al zei heeeeeel vermoeiend en het ziijn ook nog eens van die macho's
En Jehova's getuigen, studenten, zweefteven en multicultikerels.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:50 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat was Broekhoven... dat is wel het ergste gedeelte van Tilburg... op Noord na... maar Korvel is ook een verzameling van steuntrekkend menselijk uitschot.
Als ik een nieuw boek koop, dan koop ik een boek zonder kreukels, zonder ezelsoren, en ik ben zuuuuuunig op m'n boeken, dus dan gaat 'ie inderdaad maar 1 kwart open, en houd ik altijd een vinger tegen de rug van het boek om te checken hoe ver ik kan gaan voor er een kreuk inkomt...quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Jij met je boeken-moeten-in-niewustaat-blijven tick!
Jij durft ene boek nog niet eens halverwege open te doen omdat er dan kreukjes en vouwlijnen in de rug komen
Je gebruikt zeker ook onderzetters, de schoenen moeten uit als je binnenkomt en kijken doe je met je ogen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:53 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Als ik een nieuw boek koop, dan koop ik een boek zonder kreukels, zonder ezelsoren, en ik ben zuuuuuunig op m'n boeken, dus dan gaat 'ie inderdaad maar 1 kwart open, en houd ik altijd een vinger tegen de rug van het boek om te checken hoe ver ik kan gaan voor er een kreuk inkomt...
maar ik koop ook tweedehands... met kreukels... dus het is helemaal geen tic.
maar die behandel ik nog steeds hetzelfde als m'n nieuwe boeken om de situatie niet te verslechteren
Daarvoor moet je in een ander gedeelte zijn, vooral in de binnenstad, in het gallerie-gedeelte van het centrum. Die teven daar zijn echt helemaal zweef.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:52 schreef Keukenkast het volgende:
En Jehova's getuigen, studenten, zweefteven en multicultikerels.
Het is overdrevenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:53 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Als ik een nieuw boek koop, dan koop ik een boek zonder kreukels, zonder ezelsoren, en ik ben zuuuuuunig op m'n boeken, dus dan gaat 'ie inderdaad maar 1 kwart open, en houd ik altijd een vinger tegen de rug van het boek om te checken hoe ver ik kan gaan voor er een kreuk inkomt...
maar ik koop ook tweedehands... met kreukels... dus het is helemaal geen tic.
maar die behandel ik nog steeds hetzelfde als m'n nieuwe boeken om de situatie niet te verslechteren
Het is allemaal redelijk mellow,hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... 't gaat niet zo goed met Tibo ......
1 pakje Paracetamol, 2 Aleve Intense 550, 1 Strepsils en van die Trachitol zuigtabletten. 10 stuks Temazepam, 1 Advil Liquid Caps, een stripje Valdispert en een Suprise ei.
...en ik krijg er maar niet uit waarom. Hij zegt alleen maar dat het niet zo goed gaat, maar dat binnenkort samen lachen met Brigitte kaandorp ook wel zal helpen.
het zijn 3 hetero's en maar 1 homoquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had je eindelijk eens concurrentie?
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:54 schreef Keukenkast het volgende:
Je gebruikt zeker ook onderzetters,
Ergens weet ik dat het helemaal hygienisch is om dat te doen, maar ik doe het niet eens zelf in m'n eigen huis, dus laat staan dat ik verwacht dat anderen het doen als ze op bezoek komen.quote:de schoenen moeten uit als je binnenkomt
Neuh, maar dat komt omdat ik zelf ook erg nieuwsgierig ben... HEEL erg nieuwsgierig, als ik een boekenkast zie staan dan is dat een te grote verleiding om door te spitten.quote:en kijken doe je met je ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |