Maar dat doet het niet. Ik ben alleen bang dat mijn ouders het niet fijn vinden, anders koppelen ze het niet steeds zo aan depressiequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:05 schreef Steve het volgende:
Ook een klein deel van iemand kan voor problemen zorgen he.
Laten ze het dan op wélke manier dan ook blijken dat ze zich er niet prettig bij voelen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar dat doet het niet. Ik ben alleen bang dat mijn ouders het niet fijn vinden, anders koppelen ze het niet steeds zo aan depressie
goedemorgenquote:
Ja klopt. Heeft ie vorig jaar geschreven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dat het vervolg op The Witches of Eastwick of zo?
Is het wat? Ik heb erg genoten van The Witches namelijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt. Heeft ie vorig jaar geschreven.
Geen spaans meerquote:
Uuuuhm... het leest hetzelfde als het eerste deel, dus met heel erg beschrijvende ellenlange zinnen over de huizen en het weer en zo. Na een kinderboek (Percy Jackson) was dat ff wennen, maar na een tijdje zit je er welw eer in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb erg genoten van The Witches namelijk
wie gehts?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen spaans meerR heeft vrienden over uit Bolivia en goder wat die voor een dialect die spreken, mijn hoofd draait ervan
Hmm, je hebt gelijk. Updike kan heel saai schrijven, maar hij wisselt die zinnen wel af met heerlijke dingen zoals: 'Ze omvatte de tomaten zoals ze de testikels van een gigantische minaar zou omvatten'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm... het leest hetzelfde als het eerste deel, dus met heel erg beschrijvende ellenlange zinnen over de huizen en het weer en zo. Na een kinderboek (Percy Jackson) was dat ff wennen, maar na een tijdje zit je er welw eer in.
Het verhaal zelf.... ok het is wel leuk te weten wat er met ze gebeurd is en hoe het afloopt... maar echt een verhaal zit er niet in vind ik. Het is meer een soort van closure.
Heeeeeele lange zinnen, waarbij je af en toe halverwege denkt "Wat wilde hij nou ook alweer zeggen?"quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Updike kan heel saai schrijven,
Ja dat is nu dus ook weerquote:maar hij wisselt die zinnen wel af met heerlijke dingen zoals: 'Ze omvatte de tomaten zoals ze de testikels van een gigantische minaar zou omvatten'.
Wil je't weten?quote:Er zal wel weer gezeik zijn over Jenny, die ze toen kanker hebben gegeven? Darryl komt terug? Christopher?
Even zien: Ik denk dat Christopher weg is bij Darryl maar wraak gaat nemen voor zijn zusje?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Even zien: Ik denk dat Christopher weg is bij Darryl maar wraak gaat nemen voor zijn zusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dan hoef ik hem al niet meer te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke van de drie gaat dood?Keukenkastje in een ruimteschip
Ow! Jah! maar ik zat midden in een fotoshoot.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:29 schreef PhalanX het volgende:
Ang3l had je m'n voicemail nog gehad?
Er staan een aantal leuke boeken in de boekenwinkel.
Hoezo zou er iemand doodgaan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dan hoef ik hem al niet meer te lezen.
Welke van de drie gaat dood?
Ow okéquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een boel boeken gelezen.
Jane, Alexandra of Sukie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |