Zaterdagavond, 2 uur. Ik zit hier achter mijn pc, terwijl ik me verveel. Het is te vroeg, ik ben enigzins dronken en zit hier in m'n eentje. Als je het nu al saai vind raad ik je aan naar de uiteindelijke klacht te gaan.
De reden:
Ik had rond 9 uur wat vrienden gesproken. Eentje ging naar de stad met wat mensen, een paar gingen naar een andere stad etc. Ik zou even met een paar vriendinnen wat gaan drinken, hasj roken en wanneer zij moe waren en gingen slapen rond een uur of 01:00, zou ik die vriend bellen die naar de stad ging.
Op een gegeven moment was het zover. Ik bel, maar niemand neemt op. Ik dacht "okay, hij is ergens binnen, kan gebeuren" dus ik besluit later nog een keer te bellen. De tweede poging was helaas ook vruchteloos, net als de derde.
Ik besloot maar om naar huis te gaan, want wat moest ik anders doen. Dus ik ben net 10 minuten thuis, gaat m'n telefoon. Er staat een nummer ipv een naam, dus ik dacht "wie is dat nou weer?" en neem op. Is het dus die vriend die naar de stad was. Hij vroeg zich af waar ik was.
Wat blijkt?
uiteindelijke klacht
Die vriend waarmee ik uit zou gaan heeft sinds een week een nieuw nummer. Hij had hem nog aan me gegeven, maar ik was vergeten hem op te slaan. Heb dus net de hele tijd naar z'n oude nummer gebeld, waardoor hij niet opnam. Daardoor ben ik vroeg naar huis gegaan en nu zit ik hier terwijl hij gewoon wel in de stad is. Maar nu is het te laat om nog te gaan, omdat ik er dan om half 3 ben. En ik heb al genoeg alcohol gehad omdat ik had verwacht thuis te blijven.
Samenvatting:
Ik ben dom.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sapstengel op 04-10-2009 02:13:16 ]