Ja, dan heb jij zeker een andere. Want iedereen die ik ken met dezelfde UPCbox heeft dezelfde problemen. Dat ding reageert slecht etc. verbinding is kut.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:28 schreef karr-1 het volgende:
Geen idee, nooit problemen mee gehad. Hier werkt het vlekkeloos.
xDquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Wtf een antiklacht, hoe origineel xD
Ik heb geen geld, ik werk niet, tevens zijn er geen feestjes nu (tenzij je denkt dat ik naar Hollywood gaquote:
Nee, we belde gister omdat we gister hetzelfde probleem hadden. Maar vandaag hebben we het weer. We hebben het al laaaaaaaaaaaaaaaaang.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:41 schreef Aestivate het volgende:
Je kunt zaterdagavond na 23.00 nog naar UPC bellen?
Die heb ik ook volgens mij. Een zilvergrijze met zwarte voorkant. Alleen het schermpje is uitgevallen, maar voor de rest doet ie het prima.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dan heb jij zeker een andere. Want iedereen die ik ken met dezelfde UPCbox heeft dezelfde problemen. Dat ding reageert slecht etc. verbinding is kut.
Die zwarte, met die touch-knopjes heb ik het over. Die met opnamefunctie.
Nee, die van ons is helemaal zwart, geen zilvergrijs te bekennen. Je hebt een andere. Deze hebben wij en jij hebt waarschijnlijk deze.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die heb ik ook volgens mij. Een zilvergrijze met zwarte voorkant. Alleen het schermpje is uitgevallen, maar voor de rest doet ie het prima.
Ja, die hebben we echt al 40000 keer gecheckt. Ook die stekker er opnieuw in gedaan en zo. Maar ik zal even kijken daar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef Kwaliteit het volgende:
Check eens je kabels, en anders kijk op www.chelloo.com
daar zitten ook UPC medewerkers, speciaal ingezet door UPC.
Ze lijken geen van beide op die van mij. Wij hebben deze http://www.upc.hu/images/(...)c_thomson_sd_dvr.jpgquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, die van ons is helemaal zwart, geen zilvergrijs te bekennen. Je hebt een andere. Deze hebben wij en jij hebt waarschijnlijk deze.
Je hebt waarschijnlijk de oudere uitvoering, die heb ik ook. (met DVR btw)quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze lijken geen van beide op die van mij
quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk de oudere uitvoering, die heb ik ook. (met DVR btw)
edit: ik zie link idd, die bedoelde ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |