Itsme--> Zou jij of iemand anders even de redenen kunnen vertellen waarom ze voor Esmee kozen ?
En wat vond Esmee er zelf van ?
Ten tweede, dat chatten op de achtergrond was inderdaad belachelijk.
Die low-budget live verbinding (alleen, slecht,geluid) was ook niks.
Maar die prijs die esmee kreeg was wel lachen, Sylvana zei iets van we bieden je nog 2x 24 uur in een bus aan (ze doelde op een busreis).
Ech wel lachuh, ze is namelijk stewardes en die kunnen, zoals bekent, practisch voor niks de hele wereld overvliegen.
quote:
op 02-22-2000 om 12:22 AM schreef PC eend het volgende:
Ten eerste moet ik ff kwijt dat als ik naar die presentatie van sylvana kijk, ik sterk het gevoel krijg dat ik ook krijg als ik naar sesamstraat of het jeugdjournaal kijk . Ze presenteert een beetje alsof ze denkt dat alle kijkers achterlijk, of onder de 8 zijn.Ten tweede, dat chatten op de achtergrond was inderdaad belachelijk.
Die low-budget live verbinding (alleen, slecht,geluid) was ook niks.
Maar die prijs die esmee kreeg was wel lachen, Sylvana zei iets van we bieden je nog 2x 24 uur in een bus aan (ze doelde op een busreis).
Ech wel lachuh, ze is namelijk stewardes en die kunnen, zoals bekent, practisch voor niks de hele wereld overvliegen.
My thoughts exactly! (Om effe in de stijl van Esmeralda te blijven ) Dat was ook het eerste wat ik dacht... Een stewardess verlaat de bus, je hebt anderhalve dag om een prijsje te versieren en wat geven ze??? Een gratis retourtje Europa met de bus! Echt om te
!!!
Het livecontact met de bus tijdens de uitzending lijkt me bewust alleen audio. Live-zaken proberen ze constant te vermijden. Misschien omdat ze 2 dagen achterlopen!? Bah!!!
Tenslotte: Kunnen we die Sylvana niet ergens inruilen of zo??? Anders moeten we ook daar nog 13 weken tegenaan kijken. "Welkom in de normale wereld." Alsof Esmee net 3 jaar op Mars heeft gezeten.
't Was allemaal niet geweldig, om maar eens een understatement te gebruiken.
Ik vond het een tegenvaller, dit programma.
Prole
Verder dacht ik toen ik Sylvana met losseharen zag bij het stukje waarin de passagiers (zeggen ze nu steeds bussagiers of hoor ik dit niet goed), instapten: 'zo'n hond hadden wij vroeger ook'. Maar goed verder valt ze toch wel mee, ze is beter dan dufne, ik mis Rolf wel, die had nog wat van de uitzendig kunnen maken.
Doeg
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 22 Februari 2000).]
quote:
op 02-22-2000 om 10:35 AM schreef Kimmie het volgende:
Maar goed verder valt ze toch wel mee, ze is beter dan dufne, ik mis Rolf wel, die had nog wat van de uitzendig kunnen maken.Doeg
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
quote:
op 02-22-2000 om 22:23 PM schreef Ossie het volgende:
Wat ik heel erg mistte, waren juist de emoties waarmee de persoon overspoeld werd als hij de bus uitging. Bij BB vielen ze in de armen van familie en vrienden, en daarna meteen de studio in. Dat was echt emotionele televisie. Hier zag je een stukje in de auto, en hoe ze thuiskwam. Ze had alle banden al gekeken, dus de illusie van het compilatiefilmpje was er eigenlijk al af. Jammer. Natuurlijk als ze het precies zo hadden gedaan als bij BB was het naäpen geweest, maar wel veel mooiere televisie.
Vonden jullie trouwens die mensen in de studio die "live" aan het chatten waren, ook maar een paar figurantjes, die zodra ze in beeld waren overdreven moesten lachten of de hand voor de mond houden. Volgens mij zijn die echt gewoon ingehuurd. Zonde is dat gewoon. Zo fake.En dan die astrologie. Wat een onzin. Geen aanval op de astrologie in het algemeen hoor, maar 'Esmeralda valt op Büllent' is wat overdreven, en dan al helemaal om dat zo astrologisch te bekijken. Sylvana leek net Daphne: zo begrijpend knikken, maar niet geïnteresseerd of eigenlijk niet begrijpend zijn.
Sylvana: 'Welkom terug in de normale wereld!!'
Wat een onzin. Ze was al vaker die poort doorgelopen, en op de plek gestaan.
Was eigenlijk niet zo gepast, en gejat.
Beetje laat, maar bij deze Ossie.
[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 22 Februari 2000).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |