abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248744
Nou jongens wat vonden jullie van deze eerste uitzending live nadat de bus vertrokken is. Wat ik er zelf van vind : een beetje belachelijk geregeld, iemand gaat eruit juist op de zondag wanneer er geen uitzending is. Dus conclusie Sbs loopt dan zelfs 3 dagen achter. Begrijp a.niet waarom Esmeralda zo poie is en B. niet waarom opeens Esme er uit moest omdat ze inderdaad niet in de gevarenzone leek te zijn. By the way al die wijven stemden op Esmee. Vooral die Antoinette is een sneak, wist dat ze op Esmee zou stemmen voor dat ze begonnen> Baah. en die Esmeralda en Sheki ??? Nee!!!
pi_248745
Ik heb de uitzening gemist, nou ja gemist...

Itsme--> Zou jij of iemand anders even de redenen kunnen vertellen waarom ze voor Esmee kozen ?

En wat vond Esmee er zelf van ?

Blijft zich verbazen
pi_248746
Gelukkig begrijpt Sylvana de onderlinge lustrelaties ook niet meer. Anders zou ik me wel heel dom voelen .
Maar die Job he? Esmee en Antonette kunnen toch wel een leukere, grappigere, lekkerdere
Sjonnie krijgen (moet wel in hun straatje blijve natuurlijk)??
Tis dat ik er zelf een ben, maar soms snap ik niks van vrouwen.
pi_248747
Ten eerste moet ik ff kwijt dat als ik naar die presentatie van sylvana kijk, ik sterk het gevoel krijg dat ik ook krijg als ik naar sesamstraat of het jeugdjournaal kijk . Ze presenteert een beetje alsof ze denkt dat alle kijkers achterlijk, of onder de 8 zijn.

Ten tweede, dat chatten op de achtergrond was inderdaad belachelijk.

Die low-budget live verbinding (alleen, slecht,geluid) was ook niks.

Maar die prijs die esmee kreeg was wel lachen, Sylvana zei iets van we bieden je nog 2x 24 uur in een bus aan (ze doelde op een busreis).
Ech wel lachuh, ze is namelijk stewardes en die kunnen, zoals bekent, practisch voor niks de hele wereld overvliegen.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 22 februari 2000 @ 01:53:00 #5
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_248748
quote:
op 02-22-2000 om 12:22 AM schreef PC eend het volgende:
Ten eerste moet ik ff kwijt dat als ik naar die presentatie van sylvana kijk, ik sterk het gevoel krijg dat ik ook krijg als ik naar sesamstraat of het jeugdjournaal kijk . Ze presenteert een beetje alsof ze denkt dat alle kijkers achterlijk, of onder de 8 zijn.

Ten tweede, dat chatten op de achtergrond was inderdaad belachelijk.

Die low-budget live verbinding (alleen, slecht,geluid) was ook niks.

Maar die prijs die esmee kreeg was wel lachen, Sylvana zei iets van we bieden je nog 2x 24 uur in een bus aan (ze doelde op een busreis).
Ech wel lachuh, ze is namelijk stewardes en die kunnen, zoals bekent, practisch voor niks de hele wereld overvliegen.

My thoughts exactly! (Om effe in de stijl van Esmeralda te blijven ) Dat was ook het eerste wat ik dacht... Een stewardess verlaat de bus, je hebt anderhalve dag om een prijsje te versieren en wat geven ze??? Een gratis retourtje Europa met de bus! Echt om te !!!

Het livecontact met de bus tijdens de uitzending lijkt me bewust alleen audio. Live-zaken proberen ze constant te vermijden. Misschien omdat ze 2 dagen achterlopen!? Bah!!!

Tenslotte: Kunnen we die Sylvana niet ergens inruilen of zo??? Anders moeten we ook daar nog 13 weken tegenaan kijken. "Welkom in de normale wereld." Alsof Esmee net 3 jaar op Mars heeft gezeten.

't Was allemaal niet geweldig, om maar eens een understatement te gebruiken.

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_248749
Tja, mijn reactie staat in de andere topic die waarschijnlijk dubbel is geplaatst. Misschien dat iemand die hier kan neerzetten als quote, ik heb daar nl niet zo'n verstand van.
  dinsdag 22 februari 2000 @ 09:15:00 #7
2029 Prole
dicere est facere
pi_248750
Hoezo nou een Live programma? Ik had niet de indruk dat het programma live was. In dat geval zouden ze toch gewoon live-beelden hebben laten zien? Het enige beeldmateriaal dat ik in het programma zag waren compilaties en bij het telefoongesprek werden foto's getoond van de op dat moment aan de lijn zijnde passagier. Volgens mij is het programma gewoon 's-middags opgenomen. Anders hoefde Sylvana ook niet te vragen of "een van de passagiers" ook aanwezig was. 's-Avonds is immers iedereen aanwezig?

Ik vond het een tegenvaller, dit programma.

Prole

pi_248751
Prole, jij ziet het in ieder geval goed. Dat programma was helemaal niet live. Anders hadden ze wel een liveverbinding met de Bus gemaakt zoals ze tijdens de kick-off deden. Je hoorde stemmen en je zag een foto/. Wat een amateurs zeg. En dan nog doen alsof het live is. Heel slecht.
Ze hadden die passagiers 's middags net zo goed in de studio kunnen uitnodigen. Contact met de buitenwereld hebben ze toch, dus wat maakt het nog uit. Dan hadden ze zich ook niet zo verveeld.
Hide when the Buzzer rings!

dinsdag 22 februari 2000 @ 09:57:00 #9
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_248752
De uitzending was wel degelijk live. De streams bleven hier aanstaan tijdens uitzending; toen aziz zat te bellen even gecheckt, en ook op de internetbeelden zat hij met een telefoon i/d hand op de vloer v/de bus. Het geluid was uitstekend, het beeld stond wel stil, maar hoorde haarzuiver wat hij zojuist op TV had gezegd.(streams hebben 1 a 2 min. vertraging) Op TV was Esmeralda al aan het kwekken, toen het einde v/gesprek met Aziz nog op de streams te horen was.
torn between 2 worlds...
pi_248753
Live of niet, de uitzending was niet zo veel byzonders, maar dat was te verwachten. Esmee die niets te melden had en heeft was lang aan het woord met haar irrritante slijmstem. Ik vond haar moeder trouwens wel erg grappig. Woont Esmee nog thuis????

Verder dacht ik toen ik Sylvana met losseharen zag bij het stukje waarin de passagiers (zeggen ze nu steeds bussagiers of hoor ik dit niet goed), instapten: 'zo'n hond hadden wij vroeger ook'. Maar goed verder valt ze toch wel mee, ze is beter dan dufne, ik mis Rolf wel, die had nog wat van de uitzendig kunnen maken.

Doeg

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 22 Februari 2000).]

fake a dream
  dinsdag 22 februari 2000 @ 10:53:00 #11
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_248754
quote:
op 02-22-2000 om 10:35 AM schreef Kimmie het volgende:
Maar goed verder valt ze toch wel mee, ze is beter dan dufne, ik mis Rolf wel, die had nog wat van de uitzendig kunnen maken.

Doeg

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_248755
sorry foutje dubbel gepost.
pi_248756
quote:
op 02-22-2000 om 22:23 PM schreef Ossie het volgende:
Wat ik heel erg mistte, waren juist de emoties waarmee de persoon overspoeld werd als hij de bus uitging. Bij BB vielen ze in de armen van familie en vrienden, en daarna meteen de studio in. Dat was echt emotionele televisie. Hier zag je een stukje in de auto, en hoe ze thuiskwam. Ze had alle banden al gekeken, dus de illusie van het compilatiefilmpje was er eigenlijk al af. Jammer. Natuurlijk als ze het precies zo hadden gedaan als bij BB was het naäpen geweest, maar wel veel mooiere televisie.
Vonden jullie trouwens die mensen in de studio die "live" aan het chatten waren, ook maar een paar figurantjes, die zodra ze in beeld waren overdreven moesten lachten of de hand voor de mond houden. Volgens mij zijn die echt gewoon ingehuurd. Zonde is dat gewoon. Zo fake.

En dan die astrologie. Wat een onzin. Geen aanval op de astrologie in het algemeen hoor, maar 'Esmeralda valt op Büllent' is wat overdreven, en dan al helemaal om dat zo astrologisch te bekijken. Sylvana leek net Daphne: zo begrijpend knikken, maar niet geïnteresseerd of eigenlijk niet begrijpend zijn.

Sylvana: 'Welkom terug in de normale wereld!!'
Wat een onzin. Ze was al vaker die poort doorgelopen, en op de plek gestaan.
Was eigenlijk niet zo gepast, en gejat.

Beetje laat, maar bij deze Ossie.

[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 22 Februari 2000).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')