abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73347015
Sta ik vanavond in een lokale supermarkt. Met een hoop boodschappen en ik wil pinnen om te betalen. Meldt het pin-apparaat dat mn pas verlopen is. Terwijl op mn pasje staat dat ie geldig is tot 03/2013.
Om dit alles nog wat makkelijker te maken had ik verder geen contant geld bij me. M'n boodschappen achterlatend, loop ik naar de pinautomaat van mn bank. Die meldt me dat mn pas onbruikbaar is bij die automaat en dat ik contact op moet nemen met mn bank.
Gelukkig heeft de ING een klantenservice die niet bereikbaar is na 17.00 zaterdagmiddag. Er is wel een 24uursalarm lijn, maar daar wisten ze me te vertellen dat ik gewoon naar mn bank moet op maandag, of de klantenservice bellen tijdens openingsuren.

samenvatting : pinpas van de ts is niet bruikbaar en daardoor heeft ie geen avondeten kunnen kopen. Gelukkig heb ik een vriezer met noodrantsoenen. roti chanai met dal
high fives and stagedives
pi_73347037
Ga dan ook naar een bank, in plaats van de ing
pi_73347051
zo iets heb ik nog nooit gehoord. zeker niet bij de ING
Feyenoord Rotterdam
pi_73347056
heb je niet eens twee betaalrekeningen met pinpas?
pi_73347061
Dus dat spul uit je vriezer is een antiklacht? ING is pruts since the beginning of time, je kan wel schelden roepen en kwaad zijn dat ING een kutservice heeft maar wat is dat nou, als je weet dat het kut is ga je toch niet staan klagen?
Google is your friend, abuse your friends
pi_73347071
Is het niet je oude pas en had je al over moeten stappen naar de nieuwe?
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 23:07:24 #7
272603 Stiffy
Malibu Stiffy Productions
pi_73347077
Misschien DSB Bank n optie?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 23:09:09 #8
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_73347117
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Stiffy het volgende:
Misschien DSB Bank n optie?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_73347211
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Market_Garden het volgende:
Is het niet je oude pas en had je al over moeten stappen naar de nieuwe?
ze zijn wel bezig met het vervangen van passen, maar ik heb nog geen nieuwe ontvangen
pi_73347232
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:06 schreef Rijpie het volgende:
heb je niet eens twee betaalrekeningen met pinpas?
jawel, maar de tweede gebruik ik nooit en staat daarom ook weinig geld op
pi_73347249
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:13 schreef withxhonor het volgende:

[..]

jawel, maar de tweede gebruik ik nooit en staat daarom ook weinig geld op
laat het een wijze les zijn voor de volgende keer
pi_73347305
mja, daar is geld naar overgemaakt.. maar goed.

ik snap alleen niet goed wat er nu gebeurt is... als ze je pas blokkeren vanwege skimming geven ze je ff een belletje. en er staat nog gewoon geld op mn rekening dus geskimt issie niet.
pi_73347309
lang leve een CC
pi_73347345
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:17 schreef Rekkie het volgende:
lang leve een CC
mja die optie was ook ff niet beschikbaar... ik weet de pincode van mn oude kaart niet en ik heb wel al een nieuwe kaart, maar de pin nog niet.
pi_73348132
DSB bank FTW
pi_73446354
wat bleek nou...: volgens de bank zou ik algelopen mei een nieuwe pas moeten hebben gehad. en jammer genoeg gold hetzelfde voor mn 2e pinpas... die zou in juni vervangen moeten zijn.
ik heb beide nieuwe passen nooit gezien. dus met een beetje geluk heb ik vrijdag een nieuwe.

de prutsers!
pi_73446594
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 05:31 schreef withxhonor het volgende:
wat bleek nou...: volgens de bank zou ik algelopen mei een nieuwe pas moeten hebben gehad. en jammer genoeg gold hetzelfde voor mn 2e pinpas... die zou in juni vervangen moeten zijn.
ik heb beide nieuwe passen nooit gezien. dus met een beetje geluk heb ik vrijdag een nieuwe.

de prutsers!
Iedereen weet dat er nieuwe passen zijn, dat je nou geen vrienden hebt en dit nog nooit eerder hebt gehoord moet je beter op je post letten en/of doorgeven dat je verhuisd bent. Kthxbye.
pi_73446661
Ik heb in mei ook een nieuwe pas gekregen en die kon je gelijk gebruiken. No problem.

(behalve dat ik de brief met daarin de pas kwijt was, maar na een uur zoeken toch gevonden )
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:38:54 #19
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_73447232
dus je zat met je super oude pennyrekening blauwe postbank kaart te pinnen?
Je leeft maar één keer...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 oktober 2009 @ 08:42:20 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73447285
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 05:31 schreef withxhonor het volgende:

de prutsers!
Beter op je post letten dus,
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_73467374
nou ja. ik geloof dat je een ongemerkte witte envelop toch wel opmerkt.. en TiM, doorzichtig oranje pas die ik in maart had gekregen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')