quote:
ze zijn wel bezig met het vervangen van passen, maar ik heb nog geen nieuwe ontvangenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Market_Garden het volgende:
Is het niet je oude pas en had je al over moeten stappen naar de nieuwe?
jawel, maar de tweede gebruik ik nooit en staat daarom ook weinig geld opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:06 schreef Rijpie het volgende:
heb je niet eens twee betaalrekeningen met pinpas?
laat het een wijze les zijn voor de volgende keerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:13 schreef withxhonor het volgende:
[..]
jawel, maar de tweede gebruik ik nooit en staat daarom ook weinig geld op
mja die optie was ook ff niet beschikbaar... ik weet de pincode van mn oude kaart nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:17 schreef Rekkie het volgende:
lang leve een CC
Iedereen weet dat er nieuwe passen zijn, dat je nou geen vrienden hebt en dit nog nooit eerder hebt gehoord moet je beter op je post letten en/of doorgeven dat je verhuisd bent. Kthxbye.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 05:31 schreef withxhonor het volgende:
wat bleek nou...: volgens de bank zou ik algelopen mei een nieuwe pas moeten hebben gehad. en jammer genoeg gold hetzelfde voor mn 2e pinpas... die zou in juni vervangen moeten zijn.
ik heb beide nieuwe passen nooit gezien. dus met een beetje geluk heb ik vrijdag een nieuwe.
de prutsers!
Beter op je post letten dus,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 05:31 schreef withxhonor het volgende:
wat bleek nou...: volgens de bank zou ik algelopen mei een nieuwe pas moeten hebben gehad. en jammer genoeg gold hetzelfde voor mn 2e pinpas... die zou in juni vervangen moeten zijn.
ik heb beide nieuwe passen nooit gezien. dus met een beetje geluk heb ik vrijdag een nieuwe.
de prutsers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |