Sinds nederland 1,2 en 3 in HD kwaliteit worden uitgezonden heb ik niks anders dan gezeik met dat apparaat.
Het gaat om een Samsung HD 360 nog wat dinges.
Het geluid loopt ten eerste niet syndroom met het beeld wat als resultaat heeft dat de lippen met het geluid niet kloppen. Of zoals de echte bazen het noemen, LipSync.
2 is dat het geluid echt akelig is om naar te luisteren. Het is op een vreemde vorm te scherp. Alsof ze allemaal aan het slissen zijn. Vet irritant.
3 is dat als ik hem aanzet nadat die een nacht heeft uitgestaan ik eerst altijd een E19 melding krijg. "Geen signaal" Dan moet ik eerst een paar op heen en weer zappen voordat die het kanaal gevonden heeft.
Kut probleem dus. Nu zou er een firmware update komen voor dat apparaat maar die komt maar niet. Dus ik ging maar bellen naar ziggo.
Dus ik bel op en na 10 minuten krijg ik een galit aan de telefoon. Ik had mijn problemen voorgelegd en vroeg hem of ik de huidige decoder kan ruilen voor een Humax die geen problemen geeft.
Maar dan kon niet

Met als argument dat ze niet aan ruilen doen.
Ik zeg dus van, Goed, Ik heb problemen met de geleverde apparatuur, Jullie hebben een oplossing in de vorm van een wel goed functionerende decoder. Geef mij een nieuwe want daar heb ik recht op!
Maar dan kan gewoon niet! Ik moest maar wachten op de update die maar niet komt

Klacht: Ziggo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.