Het is toch al te uitzichtloosquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:44 schreef TimKuik het volgende:
Daar heb je gelijk in. Heb je nog wat tips om mijn techniek te verbeteren?
watercloset:')quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
Is het niet een idee om de deur open te laten als je naar het watercloset gaat? Zo kan je toiletteren en tegelijkertijd genieten van alle dingen die er buiten het toilethokje gebeuren, iedereen wint.
... en vervolgens stinkt de hal ook naar stront... nee, fijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
Is het niet een idee om de deur open te laten als je naar het watercloset gaat? Zo kan je toiletteren en tegelijkertijd genieten van alle dingen die er buiten het toilethokje gebeuren, iedereen wint.
Die past in dezelfde categorie als:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:46 schreef Heider00sje het volgende:
Ik gebruik geen wc luchtverfrisser.
Een echte vent vind zijn eigen schijt lekker ruiken
Je moet je eigen shit ook niet inademen cq. opeten...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is niet echt het probleem, ik vind het erger als ik die shit inadem.
Hey, alles goed verder?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Biogardem wat edit jij mijn post?
Ik probeer het goed te makenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ja,
Waarom staat er Biogardem? En niet Biogarde.
Pieter wat heb jij tegen mij?
Excuses aamvaardquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |