En waarom is dat volgens die jandoedel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
Zojuist zie ik hem met z'n kutkop het belachelijke feit verdedigen dat je bij de motorrijtuigenbelasting meer betaalt voor een auto op LPG (wat milieuvriendelijker is) dan voor een auto op benzine.
Een regeling die nog krommer is dan dat vind je niet in Nederland...
Ook.quote:Wat een eikel.
Sterk inhoudelijk verhaal, dankquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
Diederik is een keizer, belachelijk dat de PDVA Mariette met het vlotte pittige kapsel gekozen hebben als fractievoorzitter. Zal wel een complot van de vlotte pittige kapsels geweest zijn, over een paar jaar hebben we alleen nog maar vlotte kopjes in de politiek als het zo doorgaat
Ik moet bij Samson altijd aan 2 dingen denken:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:38 schreef Biogarde het volgende:
Waarom dacht ik dat het over Samson de DJ Sydney ging
Maakt niet uit hoor, hou nog steeds van je.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:38 schreef Biogarde het volgende:
Waarom dacht ik dat het over Samson de DJ Sydney ging
Ik sluit me aan bij Penisbaard.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
Diederik is een keizer, belachelijk dat de PDVA Mariette met het vlotte pittige kapsel gekozen hebben als fractievoorzitter. Zal wel een complot van de vlotte pittige kapsels geweest zijn, over een paar jaar hebben we alleen nog maar vlotte kopjes in de politiek als het zo doorgaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |