ga je met je benen gestrekt liggen, kunnen zij niet tegenover je komen zitten, hoef jij niet te verschuivenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:15 schreef Jahr00n het volgende:
Ik reis dus een paar keer per week met de trein. () Als er bijna niemand in de trein zit komen er soms van die mensen voor je zitten terwijl ze ook aan de andere kant kunnen gaan zitten. Hierdoor kan ik mijn benen niet normaal kwijt en moet ik weer schuiven!
Iets ervan zeggen durf ik niet.
Ben ik toch niet de enige.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Toptopic: Mensen die tegenover je gaan zitten in de trein
Pics? Dan kan ik beoordelen of ik het erg zou vinden of juist niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:11 schreef Saisai het volgende:
mensen die in de bus of trein geen plaats willen maken voor mede-ov-gebruikers zuigen. Ik ga altijd expres naast mensen zitten die zo breed mogelijk gaan zitten en bang zijn voor mensen in hun personal space.
helaas, het heet openbaar vervoer om een reden.
Ik ga op schoot als de raamplekken bezet zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind het ook veel fijner om bij het raam te zitten, maar als er tegenover me iemand zit - dan ga ik aan de andere kant zitten.
Ja waarom zou je dat niet doen? Doe ik zelf ook altijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:31 schreef Snowcold het volgende:
Ik erger me meer aan mensen die hun tas op hun stoel leggen. Vaak vraag ik gewoon aan die mensen of ik daar dan mag zitten.
Ja dat is nou juist ook de bedoeling. Dat je vraagt of je er mag zitten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja waarom zou je dat niet doen? Doe ik zelf ook altijd.
In de gemiddelde bus kan dat geeneens. Daarom zet ik hem netjes naast mij neer op een stoel. Mocht bij drukte iemand vragen of hij/zij er mag zitten, dan zit ik hem netjes op mijn schoot de rest van de reis.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef ufopiloot het volgende:
Tas leg je maar bovenin waar hij hoort, of onder je stoel, met de vloer is niks mis. Aso's!
is die tas zo zwaar dat je hem niet gewoon vast kan houden ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Brainfish het volgende:
[..]
In de gemiddelde bus kan dat geeneens. Daarom zet ik hem netjes naast mij neer op een stoel. Mocht bij drukte iemand vragen of hij/zij er mag zitten, dan zit ik hem netjes op mijn schoot de rest van de reis.
Ik zie dus geen probleem of 'asogedrag' in mijn persoonlijke beredenering.
Ik kreeg jaren geleden een 'nee' toen ik vroeg of ik naast haar mocht zitten. Dat was zo'n hardcore kut met zo'n bomberjack. Iemand die voor haar zat was nog zo tof om mij een plek aan te bieden.
Dus als je iemand aso wilt noemen, dan nomineer ik bij dezen die hardcore kut.
Dat jij te laf/lui bent om een vraag te stellen is voor mij geen reden om met een tas op schoot te gaan zitten als er niemand naast me zit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
is die tas zo zwaar dat je hem niet gewoon vast kan houden ?
Ik reis elke dag met bus en metro en leg mijn tas nooit op een lege stoel
Ik ga de gehele busreis zittend een tas boven mijn hoofd houden met 2 handen in de veronderstelling dat in die 20 minuten heel misschien een persoon naast mij gaat zitten? Ik snap je bericht even niet vrees ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
is die tas zo zwaar dat je hem niet gewoon vast kan houden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |