Ik ben in augustus helemaal niet in het buitenland geweest!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben wel toevallig in augustus op Ibiza geweest
Dat is ook wel een unicum eigenlijk, jij een maand niet in het buitenlandquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben in augustus helemaal niet in het buitenland geweest!
Mooi eiland is datquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef BrandX het volgende:
terug van st. Balconia
Ben gewoon in slaap gevallen in de zon
Netjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:24 schreef BrandX het volgende:
Mijn boek had ik gelukkig al aan de kant gelegd
Ja, ik was bij Mart. Met Muck. En met OA & OAdin:quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, zozo. Een hele wereldreis voor jou zeker? Was je bij Mart?
quote:
Aparte hobby is het, wel leukquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinentopic # 185 - Waar Fyra tot stoppen wordt gezet
Zo. En nu een pintje
Jullie waren daar met z'n vieren dus?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik was bij Mart. Met Muck. En met OA & OAdin:
[..]
ik mag niet zomaar overal aanzitten natuurlijk, behalve als het niet doet wat het zou moeten doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de hond op de domain controller zekerJe komt iig geen machientjes tekort voor je 70-640 testopstelling
geen hond, geen draadloos.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
welok heeft gewoon een hond die voldoet aan de 802.11dog standaard.
Staart in de lucht en gaan met die bitjes.
nerd gehalte op peil houdenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, een modelgezinnetje dus
met jou geluk met lampjes zal dat weer wat wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
nieuwe disco led verlichting gekocht![]()
![]()
Wie heeft er daar de broek aan dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik mag niet zomaar overal aanzitten natuurlijk, behalve als het niet doet wat het zou moeten doen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met jou geluk met lampjes zal dat weer wat worden
deze zijn al helemaal klaar alleen stekker in het stopcontact en voilaquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moest je dan nog doen aan die lampjes van je jubileum?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze zijn al helemaal klaar alleen stekker in het stopcontact en voila
Eerst zien, dan gleuvenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze zijn al helemaal klaar alleen stekker in het stopcontact en voila
Het scheelt dat het geen wc-bril isquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Correct. Nou ja, als we Mart meetellen, waren we met z'n vijvenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jullie waren daar met z'n vieren dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |