Taalpuristen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:52 schreef F04 het volgende:
bag·ger v(m) modder, slijk
bag·ge·ren baggerde, h gebaggerd modder vd waterbodem
halen: door de modder ~ waden
Check de OP change.quote:
quote:
Opflikker jij vieze wutuser, ik heb recht om in dat lijstje te staan, ik heb lang gewerkt om me een kutuser en/baggeraar te mogen noemen en jij denkt dat je dat ook wel even snel kunt worden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:59 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]change
jezelf in het lijstje zetten
alsof jij mij kentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Opflikker jij vieze wutuser, ik heb recht om in dat lijstje te staan, ik heb lang gewerkt om me een kutuser en/baggeraar te mogen noemen en jij denkt dat je dat ook wel even snel kunt worden?
Klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
yeah, ik ben kwaliteit
HOOR JE DAT YVONNE
Gast ik ken je stiekem al sinds je in pampers liep.quote:
Rot toch eens een keer op vieze kankeruser dat je bent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Opflikker jij vieze wutuser, ik heb recht om in dat lijstje te staan, ik heb lang gewerkt om me een kutuser en/baggeraar te mogen noemen en jij denkt dat je dat ook wel even snel kunt worden?
leuk topic om jezelf wat op te hemelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Gast ik ken je stiekem al sinds je in pampers liep.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Rot toch eens een keer op vieze kankeruser dat je bent.
Jij hebt het recht jezelf een kutpersoon te noemen, een kankergast, of een aarsverkrachter, voor de rest niks.
Ga nou eens een keer permanent weg.
Oppassen bitch ik heb een pips.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Rot toch eens een keer op vieze kankeruser dat je bent.
Jij hebt het recht jezelf een kutpersoon te noemen, een kankergast, of een aarsverkrachter, voor de rest niks.
Ga nou eens een keer permanent weg.
mail even met danny voor een ban in plaats van overal je bullshit-posts neer te gooien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef DC- het volgende:
haga clic en Anterior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |