abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73340079
Aanrijding in Erp was geen ongeluk

De politie onderzoekt een dodelijke aanrijding in het Brabantse Erp.

De aanrijding op 1 oktober zou geen ongeluk zijn geweest. Bij het ongeval kwam een 49-jarige inwoner van de plaats om het leven. Een 21-jarige man uit Venlo zit vast, omdat hij de aanrijding zou hebben veroorzaakt om verzekeringsgeld op te strijken.

Uit getuigenverhoor blijkt dat de Venlonaar met zijn auto vanuit stilstand hard de kruising opreed toen de bestelwagen van de man uit Erp eraan kwam. De voertuigen schampten elkaar, waarna de Brabander tegen een boom botste en overleed. De Venlonaar heeft misschien hulp gehad van iemand die in de berm op de uitkijk stond.

De politie zoekt mensen die op de plek eerder iets dergelijks hebben meegemaakt. Zo zou de verdachte een kwartier vóór de dodelijke aanrijding al hebben geprobeerd een ongeluk te creëren met een andere bestelbus. De bestuurder van deze bus kon op tijd remmen en daarna verder rijden.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Filmpje op NU.nl
Bron

Als dit echt zo is dan zou ik zeggen sluit die kerel voor de rest van zijn leven op. Een beetje andermans leven in gevaar brengen voor een paar knaken.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_73340106
Terecht opsluiten die man.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:51:29 #3
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73340135
New Kids?
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_73340158
Is de postbode overleden?
You dream it, I live it.
pi_73340177
Grappig hoor, het zou je vader maar zijn die daar door zijn voorruit heen vliegt!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:52:52 #6
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73340178
Ik las het vannochtend, gadverdamme zeg, die vent verdient het niet om nog te ademen.
pi_73340188
Mensen doen veel voor geld.
pi_73340241
Als dat zo is mag die persoon van mij levenslang de bak in. Laat ze dat soort hufters in elk geval keihard aanpakken die anderen veel ellende bezorgen en ervoor zorgen dat voor iedereen de premies van de verzekering stijgen. Rijbewijs laten inleveren en nooit meer teruggeven.
pi_73340251
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik las het vannochtend, gadverdamme zeg, die vent verdient het niet om nog te ademen.
Dat heb ik dus ook, ik kan me echt opnaaien over dit soort dingen, het is toch godvers schandalig om zoiets in je botte kop te halen laat staan om het ook nog echt uit te voeren.
pi_73340253
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:52 schreef mrcool het volgende:
Grappig hoor, het zou je vader maar zijn die daar door zijn voorruit heen vliegt!
En als het de postbode was, hoefde die misschien ook geen gordel om. Dan kun je het wel vergeten
You dream it, I live it.
pi_73340255
Schijnt wel vaker te gebeuren. Hoorde een paar jaar geleden er al over. Mensen zouden een ouwe auto nemen, en daarmee opzettelijk een aanrijding maken om zo een hoop verzekeringsgeld op te strijken.
pi_73340393
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:55 schreef FinancialBubble het volgende:
Schijnt wel vaker te gebeuren. Hoorde een paar jaar geleden er al over. Mensen zouden een ouwe auto nemen, en daarmee opzettelijk een aanrijding maken om zo een hoop verzekeringsgeld op te strijken.
Het komt inderdaad vrij veel voor. Ook met huurauto's en leaseauto's dat er een ongeluk in scene wordt gezet.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:00:47 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73340440
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:55 schreef FinancialBubble het volgende:
Als je het filmpje bekijkt, gaat het hier niet om een ouwe auto, hoor. Lijkt me ook zinloos. Oude auto's zijn niet all risk verzekerd, en dagwaarde is dan minder dan niks.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_73340745
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als je het filmpje bekijkt, gaat het hier niet om een ouwe auto, hoor. Lijkt me ook zinloos. Oude auto's zijn niet all risk verzekerd, en dagwaarde is dan minder dan niks.
Dat dacht ik dus ook al, een ouwe bak levert nooit al te veel geld op natuurlijk en op die beelden is idd te zien dat het niet zomaar om een boodschappenwagentje ging.
pi_73344890
Het fenomeen 'schaderijders' is niet nieuw hoor.. In de jaren '70 gebeurde het al.. (Althans, dat hoorde ik eens van oudere familieleden)
pi_73345931
Dit soort mensen moeten gewoon hele zware straffen krijgen.
pi_73346222
Sinds een paar maanden weet ik dat dit fenomeen bestaat.

Ik vond het toen al.
Ziek gewoon dit.
pi_73346405
Wat zijn er toch een hoop hersenlozen in dit land. Ten eerste zijn schaderijders sowieso al triest, maar anderen betrekken in je ´ongeluk´ is helemaal krankzinnig.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:53:55 #19
862 Arcee
Look closer
pi_73346774
Vieze vuile klootzak.

Nooit meer vrijlaten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 4 oktober 2009 @ 00:05:44 #20
183273 Butcherbird2
Voorheen Butcherbird
pi_73348381
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Is mij ook niet direct duidelijk hier het motief is. . Misschien had dat joch een lening voor die Audi cabrio afgesloten en kon-ie de maandlasten niet dragen. Verkopen zou hem ook verlies opleveren. Dus dan maar het ding in de puinpoeier rijden, bij een all-risk verzekering kon hij dan misschien de aanschafwaarde terugkrijgen.

Overigens ziet die bestelbus er niet compleet verwoest uit. Airbag deed het ook gewoon. Ik vraag me af of het slachtoffer zijn gordel droeg? Dat doen koeriers vaak niet namelijk omdat ze constant in- en uit de auto moeten stappen.
Dont'get me wrong, die zijn allemaal speculaties natuurlijk. Vraag me alleen af wat tot deze tragedie heeft geleid.
pi_73348551
Als dit werkelijk zo is, mag die Venlonaar wat mij betreft aangeklaagd worden voor moord.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 00:37:38 #22
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_73349009
Als je mensen wilt straffen voor hun daden dan moet de straf hoger zijn dan het delict.
In dit geval zou dat minimaal de doodstraf voor die klootviool zijn.
Wedden dat ie er weer mee wegkomt, een of ander taakstrafje want hij is zo zielig......Tja, dat is NL waar misdaad wèl loont
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:05:49 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_73356611
Als dit waar is dan moet die gast zijn level lang achter de trailies zetten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 4 oktober 2009 @ 17:28:44 #24
3542 Gia
User under construction
pi_73362187
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:05 schreef Butcherbird2 het volgende:
Vraag me alleen af wat tot deze tragedie heeft geleid.
Een gek die expres dit busje geramd heeft?

Of die koerier nu wel of niet de gordel droeg, maakt toch niet uit. De auto heeft hem met opzet geramd.
pi_73417226
quote:
Dader ongeluk Erp deed vier rampogingen
Uitgegeven: 6 oktober 2009 09:56
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2009 09:56

ERP - De 21-jarige man uit Venlo die vorige week in Erp een dodelijke aanrijding veroorzaakte, heeft die dag vier keer geprobeerd een auto te rammen.
© NU.nl/Bob van Keulen

De laatste poging werd de 49-jarige inwoner uit het Brabantse Erp fataal. Dat zei een woordvoerster van de politie dinsdag.

De Venlonaar zou het ongeval hebben veroorzaakt om zo verzekeringsgeld op te strijken. De verdachte wordt dinsdag voorgeleid.

De politie is nog op zoek naar een medeplichtige die volgens getuigen voor de Venlonaar op de uitkijk heeft gestaan.

Kruising

De Venlonaar reed met zijn auto vanuit stilstand hard een kruising op, toen de bestelwagen van de man uit Erp eraan kwam. De voertuigen schampten elkaar, waarna de Brabander tegen een boom botste en overleed.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')