Dat heb ik dus ook, ik kan me echt opnaaien over dit soort dingen, het is toch godvers schandalig om zoiets in je botte kop te halen laat staan om het ook nog echt uit te voeren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik las het vannochtend, gadverdamme zeg, die vent verdient het niet om nog te ademen.
En als het de postbode was, hoefde die misschien ook geen gordel om. Dan kun je het wel vergetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:52 schreef mrcool het volgende:
Grappig hoor, het zou je vader maar zijn die daar door zijn voorruit heen vliegt!
Het komt inderdaad vrij veel voor. Ook met huurauto's en leaseauto's dat er een ongeluk in scene wordt gezet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:55 schreef FinancialBubble het volgende:
Schijnt wel vaker te gebeuren. Hoorde een paar jaar geleden er al over. Mensen zouden een ouwe auto nemen, en daarmee opzettelijk een aanrijding maken om zo een hoop verzekeringsgeld op te strijken.
Als je het filmpje bekijkt, gaat het hier niet om een ouwe auto, hoor. Lijkt me ook zinloos. Oude auto's zijn niet all risk verzekerd, en dagwaarde is dan minder dan niks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:55 schreef FinancialBubble het volgende:
Schijnt wel vaker te gebeuren. Hoorde een paar jaar geleden er al over. Mensen zouden een ouwe auto nemen, en daarmee opzettelijk een aanrijding maken om zo een hoop verzekeringsgeld op te strijken.
Dat dacht ik dus ook al, een ouwe bak levert nooit al te veel geld op natuurlijk en op die beelden is idd te zien dat het niet zomaar om een boodschappenwagentje ging.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je het filmpje bekijkt, gaat het hier niet om een ouwe auto, hoor. Lijkt me ook zinloos. Oude auto's zijn niet all risk verzekerd, en dagwaarde is dan minder dan niks.
Is mij ook niet direct duidelijk hier het motief is. . Misschien had dat joch een lening voor die Audi cabrio afgesloten en kon-ie de maandlasten niet dragen. Verkopen zou hem ook verlies opleveren. Dus dan maar het ding in de puinpoeier rijden, bij een all-risk verzekering kon hij dan misschien de aanschafwaarde terugkrijgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je het filmpje bekijkt, gaat het hier niet om een ouwe auto, hoor. Lijkt me ook zinloos. Oude auto's zijn niet all risk verzekerd, en dagwaarde is dan minder dan niks.
Een gek die expres dit busje geramd heeft?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:05 schreef Butcherbird2 het volgende:
Vraag me alleen af wat tot deze tragedie heeft geleid.
bronquote:Dader ongeluk Erp deed vier rampogingen
Uitgegeven: 6 oktober 2009 09:56
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2009 09:56
ERP - De 21-jarige man uit Venlo die vorige week in Erp een dodelijke aanrijding veroorzaakte, heeft die dag vier keer geprobeerd een auto te rammen.
© NU.nl/Bob van Keulen
De laatste poging werd de 49-jarige inwoner uit het Brabantse Erp fataal. Dat zei een woordvoerster van de politie dinsdag.
De Venlonaar zou het ongeval hebben veroorzaakt om zo verzekeringsgeld op te strijken. De verdachte wordt dinsdag voorgeleid.
De politie is nog op zoek naar een medeplichtige die volgens getuigen voor de Venlonaar op de uitkijk heeft gestaan.
Kruising
De Venlonaar reed met zijn auto vanuit stilstand hard een kruising op, toen de bestelwagen van de man uit Erp eraan kwam. De voertuigen schampten elkaar, waarna de Brabander tegen een boom botste en overleed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |