Zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt ze beter gewoon in het topic zetten, dan klieren we er een kwartiertje mee. Nu moet iedereen die foto's via via krijgen zodat het proces veel langer doorgaat.

Als het met mijn subforum te maken heeft kunnen ze hopelijk wel begrijpen dat ik dan ingrijp.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
BT, dit is het territorium van Adelante, swarmahoer en Biogarde.

Ik behartig de belangen van de gewone man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het met mijn subforum te maken heeft kunnen ze hopelijk wel begrijpen dat ik dan ingrijp.
Verder heb jij daar niets mee te maken

Zo heb ik het op school geleerd.quote:

Ja toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)3_haagse_hannes.html
Jatoch?

En wat doe je dan met de cover enzo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is idd geen gezicht, daarom heb ik altijd niet-platte doosjes op voorraad, zodat mijn verzameling er fatsoenlijk uitziet en uniformiteit uitstraalt.

Nee, die gebruik ik in het dikke hoesjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En wat doe je dan met de cover enzo?
Weggooien?

U riep?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broekpaling !![]()
Je hebt me aangestoken.

Ja, maar dit is dus zo'n kartonnen geval. Dat past niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die gebruik ik in het dikke hoesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |