Dat heb ik met Pink Floyd, daarvan ben ik niet zo'n kenner. Eigenlijk als enige echt heel erg grote band... Led Zeppelin, Deep Purple etc. ken ik een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Beach Boys ken ik niet goed, maar wat ik ken vind ik tof
Is het een beetje goede filmquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Siniti zullen we een keer samen Love Actually kijken?
Dat weet ik en er zitten ook best wel nummers tussen die ik wel kan kluisteren, alleen de naam Pink Floyd roept gewoon een heleboel negatieve associaties bij me op, wat ook gelijk de reden is dat ik ze geen kans meer geefquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar Pink Floyd heeft toch wel meer gemaakt dan alleen Comfortably Numb, of alleen Wish You Were Here, Dark Side Of The Moon en The Wall. Zie deze post:
[..]
Mooiste muziekcompositie ooit.
Ik vind het echt een film voor jouquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is het een beetje goede filmKlinkt als een romantische komedia
Negeer dit, ik zie dat Keira Knightley erin speelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is het een beetje goede filmKlinkt als een romantische komedia
Ik heb dat met de beatlesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik en er zitten ook best wel nummers tussen die ik wel kan kluisteren, alleen de naam Pink Floyd roept gewoon een heleboel negatieve associaties bij me op, wat ook gelijk de reden is dat ik ze geen kans meer geef
Het zit niet mee soms.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kocht ze telkens bij de Jumbo maar daar waren ze 1 euro per kiwivond ik wel belachelijk veel geld (was dus waarschijnlijk omdat het het seizoen niet is) en toen ging ik naar de AH en daar zag ik ze los niet maar wel een verpakking van 4 die leek op die van de Jumbo en toen nam ik die maar mee.
En daar zie ik dan wel weer de goede kanten vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb dat met de beatles![]()
![]()
Maar die konden dan ook alleen leuke melodietjes maken
ik doe iig niet mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zit niet mee soms.
Ik wilde trouwens ten bate van de slowchatters hier een nieuw concept introduceren, namelijk strippoker-cammen, maar het succes van dit concept hangt of staat mijns inziens bij jouw participatie.![]()
Is het een gat in de FOK!markt, of kan ik het idee beter meteen weer laten varen?
Onze pedofiel weer in actie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zit niet mee soms.
Ik wilde trouwens ten bate van de slowchatters hier een nieuw concept introduceren, namelijk strippoker-cammen, maar het succes van dit concept hangt of staat mijns inziens bij jouw participatie.![]()
Is het een gat in de FOK!markt, of kan ik het idee beter meteen weer laten varen?
Je moet deze scene zien. Met Elisha Cuthbert erin ALSOF KEIRA ALLEEN NIET GENOEG ISquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Negeer dit, ik zie dat Keira Knightley erin speelt.
Ik wil hem zien Otis
Laat het varenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zit niet mee soms.
Kom jij toevallig uit het Zuiden of hoge Noorden?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je moet deze scene zien. Met Elisha Cuthbert erin ALSOF KEIRA ALLEEN NIET GENOEG IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Maar jij meent het, al denk je zelf dat je het niet meent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kom jij toevallig uit het Zuiden of hoge Noorden?
Want daar hebben ze geen gevoel voor sarcasme, heb ik ervaren.
Ik ben de beste pokeraar van Nederland, onerkend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat het varenik ben bijzonder goed in poker
En ik weet dat je dat denkt naar aanleiding van een gisteren bedacht grappig slotparagraafje in mijn FoBo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee. Maar jij meent het, al denk je zelf dat je het niet meent.
Wat heeft een edit voor zin als we het toch al gelezen hebben?quote:
Deze edit was een grapjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heeft een edit voor zin als we het toch al gelezen hebben?
En wat is daar mis mee? Lijkt me een goede insteek.
Nou, je bent een genie. Je theorie heeft slechts één heet hangijzer, ik heb je FoBo niet gelezenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik weet dat je dat denkt naar aanleiding van een gisteren bedacht grappig slotparagraafje in mijn FoBo.
Sociologie FTW!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze edit was een grapje
Vond het wat te serieus voor nu
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
Daarnaast gaat sociologie meer over massa's mensen. Je bedoelt psychologie.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb het idee dat Lamon zichzelf erg intelligent vindt. Maar ik heb ook het idee dat dan in de werkelijkheid vies tegenvalt.
Wel bekeken, naar aanleiding van die opmerking, en sociologie gaat idd over groepen mensen, maar groepsgedrag moet je ook per persoon bekijken op het moment dat je die groep onder 1 noemer schaart. Anders bestaat sociologie niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, je bent een genie. Je theorie heeft slechts één heet hangijzer, ik heb je FoBo niet gelezen
Jouw onzin over wat er al dan niet in Siniti's gedachten rondspookte naar aanleiding van een stukje in jouw fotoboek heeft echter weinig met sociologie te maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel bekeken, naar aanleiding van die opmerking, en sociologie gaat idd over groepen mensen, maar groepsgedrag moet je ook per persoon bekijken op het moment dat je die groep onder 1 noemer schaart. Anders bestaat sociologie niet.
Kittenquote:
Klopt. En? Dan is alle psychologie ook ineens sociologie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel bekeken, naar aanleiding van die opmerking, en sociologie gaat idd over groepen mensen, maar groepsgedrag moet je ook per persoon bekijken op het moment dat je die groep onder 1 noemer schaart. Anders bestaat sociologie niet.
Ik naar een blikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik luister momenteel naar Bon Jovi
Bij mij sinds 6 minuten weer, daarvoor was er een kort onderhoud, de rest van de dag heb ik niet meegekregen.quote:
Who says you cant go home.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik luister momenteel naar Bon Jovi
Je PI!!quote:
Jeugdsentimentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef Siniti het volgende:
kudt lix.in is naar benedenMijn links wat doe je
Ik moet eerlijke toegeven dat ik de akoestische versie van It's My Life van Bon Jovi best mooi vindGelukkig vind ik de rest wel kut
Nee, sorry. Dat heb ik niet gedaan. Maar goede poging.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen bekeek je mijn FoBo nog een keer om de laatste paragraaf echt te lezen.
Waarom heb je hem dan een tweede keer bekeken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat heb ik niet gedaan. Maar goede poging.
Dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan een tweede keer beken?
Really?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is het tegenovergestelde van Further.
DANNY!!1!!!1quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond de Shining dus echt geen zak aan he.Helemaal niet eng ofzo.
De film is goed, maar als je het boek gelezen hebt, mis je er zoveel in.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Siniti het volgende:
Ik heb gisteren The Shining eindelijk gezien. Toch tamelijk briljant
Vond hem ook niet eng, maar wel goede filmquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Mijne ongeveer een maand geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
mijn eerste post was gewoon op zaterdag 19 augustus 2006
Hoeft toch ook niet? De spanning die overal met de muziek werd opgebouwd was gewoon briljant. En Jack Nicholson is zo mogelijk nog beter dan hij was in One Flew Over Cuckoo's Nest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, die van JB is ook later geweestquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijne ongeveer een maand geleden.
Ik vond et meer een psychologische film.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
Nou voor een horror/thriller vind ik het eigenlijk wel een vereiste dat ik hem eng vind. Op z'n minst een béétje.
Hated and loved, dus ik doe iets goed, want gerommel in de marge is saai, ook op internet.quote:
Grootheidswaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
een zelfde manier van confronterend posten
DAT heeft bijna iedereen die op internet post, ze zien het allemaal enkel vanuit enkel hun eigen perspectief, met name mannen.quote:
JE post niet confronterend of lomp, je post betweterig en irritant.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hated and loved, dus ik doe iets goed, want gerommel in de marge is saai, ook op internet.
In Klaagbaak meer gehaat trouwens.
Terwijl ik allang niet echt vervelend meer ben.
Wat veel gekker is, het komt volledig natuurlijk, en er wordt extreem op gereageerd.
Ik ben overigens niet de enige user die dergelijk gedrag veroorzaakt.
Schenkstroop, BaajGuardian en Martin (Kastanova) hebben/hadden een zelfde manier van confronterend posten en nog een aantal anderen die ik misschien gemist heb.
Drag me to Hell, dus kom je JB'tje?quote:
Jij bent helemaal niet beter dan mij!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook beter dan de rest, maar ik vind niet bij elke post dat ik dat even duidelijk moet maken, dat merken die mensen zelf wel.
Ja liefquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Drag me to Hell, dus kom je JB'tje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Sssssst, dta was een grapjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet beter dan mij!
Maar jij kunt niet zien dat ik me niet druk maak, terwijl ik, wanneer ik gewoon aan het werk ben tig malen genoemd wordt in verschillende topics.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JE post niet confronterend of lomp, je post betweterig en irritant.
DAT is wat de weerzin opwekt. Je toon waarin je alles beter denkt te weten en je verheven voelt boven de rest.
Ik ben ook beter dan de rest, maar ik vind niet bij elke post dat ik dat even duidelijk moet maken, dat merken die mensen zelf wel.
Jij aan de andere kant, post hier nu weer een heel uitgebreid verhaal waarin je stelt dat je verheven bent boven de massa doordat men zich aan je stoort.
Wat Otis zei was:
Wat jij zei was:
Ik moet wel geweldig zijn, want mensen reageren heel fel op me.
En dat terwijl jij in dit geval degene bent die fel reageert.
Ja, ik doe het nu ook, omdat ze gelijk hebben en jij dat niet ziet
'Ik heb van Danny een search gekregen' ja die thuisserver zekerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar jij kunt niet zien dat ik me niet druk maak, terwijl ik, wanneer ik gewoon aan het werk ben tig malen genoemd wordt in verschillende topics.
Ik heb van Danny een search gekregen, die heel goed is, en ik schrok van wat ik zag.
Ik vond het heel tegenstrijdig, aan de ene kant de bewering dat het maar internet is, aan de andere kant zo ontzettend bezig zijn met een persoon die je niet eens kent.
En ja, ik doe aan zelfverheerlijking, maar iedereen doet dat het liefst, maar hier en op zoveel andere plekken durven mensen het niet toe te geven...
Waarom geven ex-ministers nog steeds een mening over hoe het land loopt? Zelfverheerlijking!
Waarom laat iedereen zijn nieuwe auto/telefoon of wat dan ook overdreven aanwezig zien, met name als hij duur is/was? Zelfverheerlijking.
Waarom bedenken pubers hosselverhaaltjes in Klaagbaak, waar ze zelf altijd als stoer uit komen? Zelfverheerlijking.
Ik ben net als alle anderen, alleen ik geef het tenminste toe.
En de reden waarom iedereen zichzelf wil verheerlijken? Omdat niemand zijn of haar leven perfect is, en we allemaal proberen te compenseren voor wat we missen.
Maar die conclusie zal je wel arrogant en veroordelend vinden over anderen, omdat ik met zo'n opmerking weer "wijs" probeer te zijn, en denk dat ik weet hoe anderen in elkaar steken, en dus mezelf verheerlijk.
Een vicieuze cirkel, if I ever saw one.
Mijn leven is wel echt perfect. En dat meen ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar jij kunt niet zien dat ik me niet druk maak, terwijl ik, wanneer ik gewoon aan het werk ben tig malen genoemd wordt in verschillende topics.
Ik heb van Danny een search gekregen, die heel goed is, en ik schrok van wat ik zag.
Ik vond het heel tegenstrijdig, aan de ene kant de bewering dat het maar internet is, aan de andere kant zo ontzettend bezig zijn met een persoon die je niet eens kent.
En ja, ik doe aan zelfverheerlijking, maar iedereen doet dat het liefst, maar hier en op zoveel andere plekken durven mensen het niet toe te geven...
Waarom geven ex-ministers nog steeds een mening over hoe het land loopt? Zelfverheerlijking!
Waarom laat iedereen zijn nieuwe auto/telefoon of wat dan ook overdreven aanwezig zien, met name als hij duur is/was? Zelfverheerlijking.
Waarom bedenken pubers hosselverhaaltjes in Klaagbaak, waar ze zelf altijd als stoer uit komen? Zelfverheerlijking.
Ik ben net als alle anderen, alleen ik geef het tenminste toe.
En de reden waarom iedereen zichzelf wil verheerlijken? Omdat niemand zijn of haar leven perfect is, en we allemaal proberen te compenseren voor wat we missen.
Maar die conclusie zal je wel arrogant en veroordelend vinden over anderen, omdat ik met zo'n opmerking weer "wijs" probeer te zijn, en denk dat ik weet hoe anderen in elkaar steken, en dus mezelf verheerlijk.
Een vicieuze cirkel, if I ever saw one.
Mmm, doorgaans wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is jouw leven ook zo perfect Luud?
Niet waar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn leven is wel echt perfect. En dat meen ik.
Omdat we niets te compenseren hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wij scheppen er niet eens over op.
Ik ben omgeven door mensen die weten wat ik waard ben, daar heb ik geen vriend voor nodig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet waar.
Jij wil eigenlijk het liefst een vriend waar je op kunt bouwen, en die ziet wat je waard bent, maar omdat je je niet durft te binden op dit moment, blijf je heel laconiek over al je opties.
En terwijl dat echt zo is, ga je dat nu ontkennen.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat we niets te compenseren hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |