Alan Rickmanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef Sjaakmat het volgende:
BBC World kan je toch ook op internet kijken? Toch? En wie is die man ook alweer uit je UI. Ik ken hem ergens van.
Ja, ik ga me een beetje laten afpersen. Ik kijk uberhaupt al bijna geen TV, waarom zou ik dan extra gaan betalen voor crap die ik niet wil. Dat ze die berg aan Turkse, Spaanse en Italiaanse meuk maar achter een decoder stoppenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef TNA het volgende:
Neem digitale televisie met eventueel een extra pakket.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef Sjaakmat het volgende:
BBC World kan je toch ook op internet kijken? Toch? En wie is die man ook alweer uit je UI. Ik ken hem ergens van.
Inderdaad, opflikkeren dus met Disney.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat heb je met analoge kabel he, de ruimte is maar zeer beperkt.
Als 'Metatron' in Dogma.quote:
volgens mij is dat onzin.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat heb je met analoge kabel he, de ruimte is maar zeer beperkt.
Digitaal is echt veel efficiënter.quote:
Ja maar op analoog kunnen makkelijk 80+ stations dus dat excuus van kabelboeren is natuurlijk BS.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Digitaal is echt veel efficiënter.
Mijn god.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:33 schreef Metatron het volgende:
UPC gebeld om een klacht in te dienen. Hoogst verbaasd miepje aan de telefoon.
"Een klacht indienen?..
eeuuhh.....
Ik ga u doorverbinden"
En dan wordt je doorverbonden naar een antwoordapparaat, en wordt de verbinding verbroken.
Helemaal toppie, die klantenservice.
Ik hoop dat het ze een miljard hits oplevert en UPC een enorm bedrag aan Fok! mag overmakenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:35 schreef Sjaakmat het volgende:
Je weet dat je met dit topic reclame maakt voor UPC he. AdSense.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:33 schreef Metatron het volgende:
UPC gebeld om een klacht in te dienen. Hoogst verbaasd miepje aan de telefoon.
"Een klacht indienen?..
eeuuhh.....
Ik ga u doorverbinden"
En dan wordt je doorverbonden naar een antwoordapparaat, en wordt de verbinding verbroken.
Helemaal toppie, die klantenservice.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |