Ja, dat is dan de schaduwzijde. maar als ik beroemd ben wil ik ook een privéjet/copter/vliegveld. En natuurlijk mogen jullie allemaal dan een keertje in mijn kasteeltje (een van de) langskomen om gezellig eens een grande diner te hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inge Iepenburg (Martine Hafkamp) vertelde me dat ze toen ze op vakantie wilde, ze op Schiphol totaal respectloos werd lastig gevallen door mensen die snel nog even een foto van haar wilden...
Er lijkt me weinig aan eigenlijk....
Heul niet, dat was maar voor een keertje en alleen voor die foto!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien is Erik 's nachts wel Gothic
Wat een slechte mol was dat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef Vlarp het volgende:
Inge Iepenburg
Jeps... dat zijn de minder leuke kanten...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wordt opeens een soort publiekelijk bezit of zo
Bah, ja. Met 'r gebarentaalhints die iedereen meteen al door had.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is dan de schaduwzijde. maar als ik beroemd ben wil ik ook een privéjet/copter/vliegveld. En natuurlijk mogen jullie allemaal dan een keertje in mijn kasteeltje (een van de) langskomen om gezellig eens een grande diner te hebben.
Je mag er best voor uitkomen hoorquote:Heul niet, dat was maar voor een keertje en alleen voor die foto!
Serieus? Ik had dat echt niet doorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, ja. Met 'r gebarentaalhints die iedereen meteen al door had.
Nee, heb eindelijk weer series om te kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, wacht ff, Tennis natuurlijk.Zit je ook te kjiken?
Dat zou ik niet doen, ik zou het delenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]Ik heb een hekel aan mensen die pronken met hun rijkdommen
*kras*quote:[..]
Je mag er best voor uitkomen hoor
Het geeft niet hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Serieus? Ik had dat echt niet door
Whahahaha nou probeer et esquote:
Ik kom uit de buurt van R'dam, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
pipo![]()
komt hier iedereen uit het Zuiden des Lands btw?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
pipo![]()
Gá nie dus he!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
pipo![]()
What heb je gedownload? welke series?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee, heb eindelijk weer series om te kijken
Hahahaha das liefquote:
En dan wil iedereen je vriendje zijn en elke dagen langskomenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, ik zou het delen. Echt, ik zou een hele leuke BN'er zijn. Heus.
Neee!!! Weer bloed op het tapijt...quote:*kras*
Vergeet de Assen-gang niet hequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt van R'dam, dat weet je toch?
En we hebben wat Amsterdammers, wat mensen uit Zwolle eo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |