ben halverwege BB afgehaakt op de forum, het was duidelijk dat Veronica zijn publiek niet serieus nam.
Dacht vandaag na het zien van de avond aflevering over het eruit stemmen eens kijken op fokforum wat daar over geschreven wordt, lees ik hier dus dat de eerste afvaller allang bekend is en dat het tv programma iets van 2 dagen achterloopt bij internet

goed Veronica speelde met z'n kijkers maar daar was naar mijn mening nog iets spannends aan. dit is gewoon vervelend, vooral omdat ik aan het einde van het programma dqacht dat ik nog kon stemmen, foto's van alle bus-bewoners waren nml. nog in beeld. SBS6 verneukt de boel dus gewoon.
Daar komt nog bij dat ik het programma waardeloos geplakt en geknipt vind, terwijl die lui er 2 dagen de tijd voor hebben om zoiets leuk te doen. verder vind ik het die lui in de bus echt totaal persoonlijkheids-loos, misschien zijn ze daarop ook wel geselekteerd omdat SBS6 gewoon ook ge karakter heeft.
Kortom zal over een maand of 2 nog wel eens op dit forum kijken, maar voorlopig laat ik de bus aan mij voorbij gaan,