Als je gelooft hoef je niet meer te denken. Wel zo lekker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een wereldvreemde idioot. Bizar dat mensen zo denken.
Relaxe om te weten, ik pomp die GHB bitches altijd vol met een rubbertje om zodat later niet ineens 30 kinderen op de stoep staan. Maar nu ik dit weetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:47 schreef SiemPie666 het volgende:
"Als je echt verkracht bent zorgt je lichaam en/of God er wel voor dat er geen bevruchting plaatsvindt"
Tsja, daar heeft ie wel een punt nauurlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:47 schreef SiemPie666 het volgende:
"Als je echt verkracht bent zorgt je lichaam en/of God er wel voor dat er geen bevruchting plaatsvindt"
Ja maar ik snap niet dat er nooit een keer een heel klein beetje gezond verstand bij komt. Dat ze dit serieus denken vind ik gewoon eng, ik zou het bijna geestelijk beperkt noemen. Helemaal als je dit ook nog als leraar zijnde tegen je leerlingen vertelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je gelooft hoef je niet meer te denken. Wel zo lekker.
Ouders en niet weten wat het nou eigenlijk allemaal inhoudt. Ik heb er ook opgezetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom zat je zus op een christelijke school ?
Ik heb ook op een christelijke school gezeten, maar echt nooit dit soort debielen als leraar gehad hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Peachcore het volgende:
Het is een Christelijke school, wat wil je.
Ik ook ja. Het stond in ieder geval op het bordje bij de ingang. In de praktijk merkte je er weinig van en gelukkig had ik idd ook normale leraren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb ook op een christelijke school gezeten, maar echt nooit dit soort debielen als leraar gehad hoor.
Fixedquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef IHVK het volgende:
Hm dat is een beetje onzin he.
Valt onder de categorie.
'Als de holocaust echt slecht was had God het wel tegengehouden' Religie
Bij deze school ligt het er wat dikker bovenop, aan het begin van de week is er ook een semi-kerkdienst in de aula. Het schijnt zelfs nu zo te zijn dat als je dan je bijbeltje vergeet je naar voren moet komen en een stukje uit de bijbel moet voorlezenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja. Het stond in ieder geval op het bordje bij de ingang. In de praktijk merkte je er weinig van en gelukkig had ik idd ook normale leraren.
dit dus, verder een sicke schoolquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Peachcore het volgende:
Het is een Christelijke school, wat wil je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |