Hoe bedoel je :S?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:11 schreef Mirjam het volgende:
denk even aan je vraag/aanbod filter aub als je een topic opent
nah, is het niet waardquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:26 schreef bojill het volgende:
doe er 8 euro bij kom em halen en hij is van jouw
En jij verkoopt je PC zeker voor 5000 euro?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:26 schreef bojill het volgende:
doe er 8 euro bij kom em halen en hij is van jouw
En hoe ga je die AGP kaart plaatsen in je Core2Duo systeem dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:00 schreef Braddie het volgende:
Is de videokaart nog te koop?, Heb nog een Core2Duo staan hier en ben eigenlijk niet te vreden over de HDMI aansluiting die hij heeft en het beeld dat mijn full hd scherm geeft, wil hem eigenlijk inbouwen en mijn oude crt scherm aansluiten, vind ik veel mooier kwa beeld, en besef me nu dat het ook beter bij mijn pc past...
En ik heb er altijd al van gedroomd om Gta IV met 5 fps te spelen op mijn c2d![]()
Ik geef je 2,50 en dan haal ik hem nog op ook, pm je gegevens maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hamer pakken en dan in 't pci slot rammenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef Matel het volgende:
[..]
En hoe ga je die AGP kaart plaatsen in je Core2Duo systeem dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |