Wat geen woord is?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef OldJeller het volgende:
samenzweringsdenken (wat geen woord is).
Kan je niet lezen?quote:
Hij bedoelt dat samenzweringsdenken geen woord is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan zeer goed lezen, ik begrijp alleen niet wat je bedoelt.
Ik zie een verzameling letters staan, ik kan het lezen en het staat voor een concept dat, volgens mij, algemeen begrepen wordt. Ik denk dat we hier gewoon te maken hebben met een doodnormaal woord.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat samenzweringsdenken geen woord is.
Ik kan het bovenstaande ook begrijpen als je het allemaal aaneengesloten had getypt, kan je een concept noemen, maar je kan het niet correct noemen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie een verzameling letters staan, ik kan het lezen en het staat voor een concept dat, volgens mij, algemeen begrepen wordt. Ik denk dat we hier gewoon te maken hebben met een doodnormaal woord.
Daarom begrijp ik dus niet helemaal wat hij, ten eerste, bedoelt, en ten tweede, waarom dat dan zomaar in het bericht tevoorschijn getoverd wordt.
Nogmaals, wat bedoel? Wat is niet "correct" aan 'samenzweringsdenken'?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik kan het bovenstaande ook begrijpen als je het allemaal aaneengesloten had getypt, kan je een concept noemen, maar je kan het niet correct noemen.
Geweldig. Gewoon de tekst ergens anders neerzetten, maar wel verwijzen naar die tekst en daarmee mensen tevreden stellen.quote:•Het Handvest van de Grondrechten is uit de tekst gehaald. Maar er is wel een verwijzingsregeling opgenomen naar het handvest, waardoor het juridisch bindend blijft (al kunnen landen ervoor kiezen niet mee te doen: de 'opt-out' - het Verenigd Koninkrijk en Polen willen dat)
Ook zo'n mooie. Europees recht blijft voorrang hebben boven nationaal recht, maar dat het zo is mag niet in het verdrag staan.quote:•De bepaling uit de Europese Grondwet dat Europese regelgeving voorgaat boven nationale wetgeving, is vervallen. De jurisprudentie van het Europese Hof van Justitie i dat Europees recht voorrang heeft boven nationaal recht blijft onaangetast.
Het is geen woord.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nogmaals, wat bedoel? Wat is niet "correct" aan 'samenzweringsdenken'?
Ik kan het blijven herhalen: wat bedoel je? Het is samengesteld uit letters, je kan het lezen en het heeft een betekenis, waarom is het geen woord? Wat houdt dat in, 'het is geen woord'?quote:
Ik kan ook wel zeggen dat de EU een bijelkaargeraaptzooitje is, maar van die samenstelling word natuurlijk ook niemand blij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan het blijven herhalen: wat bedoel je? Het is samengesteld uit letters, je kan het lezen en het heeft een betekenis, waarom is het geen woord? Wat houdt dat in, 'het is geen woord'?
Dat kan, maar nu weet ik nog steeds niet waarom 'samenzweringsdenken' geen woord is. Waarom is het geen woord?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:10 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik kan ook wel zeggen dat de EU een bijelkaargeraaptzooitje is, maar van die samenstelling word natuurlijk ook niemand blij.
Geen eens een definitie + synoniem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat kan, maar nu weet ik nog steeds niet waarom 'samenzweringsdenken' geen woord is. Waarom is het geen woord?
Of ze hebben gewoon dik gefraudeerd zoals in Afghanistanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar het 'Nee'-kamp heeft toch ook hun porties leugens en angst verspreid? Dus waren de leugens van het 'Ja'-kamp slechts beter, of was die positie daadwerkelijk aantrekkelijker voor de Ieren?
Dat is het makke aan referenda: ze zijn onduidelijk over de mening over een bepaald standpunt. Is men het volledig oneens ermee of gaat het niet ver genoeg? In beide gevallen is men tegen. Hoe dan ook, ik ben wel een voorstander van volksraadplegingen, maar het is zaak om een voorstel zo duidelijk mogelijk en het liefst zo beperkt mogelijk te houden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar het 'Nee'-kamp heeft toch ook hun porties leugens en angst verspreid? Dus waren de leugens van het 'Ja'-kamp slechts beter, of was die positie daadwerkelijk aantrekkelijker voor de Ieren?
Daar zijn nog geen berichten over, daarbij werd deze uitslag van te voren voorspeld aan de hand van peilingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:29 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon dik gefraudeerd zoals in Afghanistan
Zoals?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar het 'Nee'-kamp heeft toch ook hun porties leugens en angst verspreid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |