abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248727
de nieuwe anouk (lees huilebalk) is geboren
maar goed dat ze aan zee staat,anders zou het water nog zouter worden
fishermansfriend weet wie ze moeten hebben voor de volgende reclamespot
sterk spul he
pi_248728
wat een randdebiel die wileke ze hebben de verkeerde naar huis gestuurd!!!!
  maandag 21 februari 2000 @ 20:21:00 #3
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_248729
ik zag wel meer anouk-en , stelletje eikels daar
  maandag 21 februari 2000 @ 20:35:00 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_248730
Het wordt tijd voor de Anouk Look-a-Like Attest 2000 !

Hier uw nominaties !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_248731
Ja Willeke komt ondanks haar leeftijd en verantwoordelijkheden als ouder niet helemaal emotioneel stabiel over, dat is wel een overeenkomst met Anouk maar het verschil is volgens mij toch dat Willeke veeeeel meer huilt als Anouk
pi_248732
Hey niets over mijn schatje he

Anouk zag er tenminste nog lekker uit

Dat in tegenstelling tot willeke

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_248733
Ik begrijp al dat emotionele gejank echt niet hoor! Het is gewoon een spelletje waarbij je iemand moet wegstemmen. Iedereen wat dat van tevoren.

Een mogelijke verklaring is dat het sowieso al vrij narcistische types zijn die zich opgeven voor zo'n programma en dat daardoor een 'afwijzing' harder aankomt.

Misschien weet een van onze huis-psychologen raad?

pi_248734
Niet om me nou meteen aangesproken te voelen, Aernout, maar ik vind dat je wel een puntje hebt ! Ik heb voor de aardigheid eens proberen op te schrijven, wat ik allemaal voor eigenschappen/waarden/verlangens zou moeten 'faken' om me voor zo'n programma als DeBus op te kunnen geven, en toen het rijtje af was, kende ik mezelf niet meer.
Blijkbaar is voor mensen die aan zo'n profiel voldoen, 'afwijzing' een levens-bedreigende aangelegenheid... Door de wisselwerking op elkaar wil de bal nog wel eens heen en weer rollen, maar allemaal gaan ze elke keer door die 'rollercoaster van (mogelijke) afwijzing' heen: de dames voluit expressief of moederlijk verontwaardigd, de heren geschokt (Aziz), woest (Seki) of in trance naar de horizon kijkend....

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Februari 2000).]

pi_248735
Hee?? wat was er nou met die moorkop, had ze als weekopdracht om Seki af te tuigen. Ik heb het allemaal niet zo scherp gevolgd de laatste twee weken...

Wat was er nou ???

[Dit bericht is gewijzigd door Ericsson (Datum 22 Februari 2000).]

Je weet het vaak soms nooit

pi_248736
meerdere huilers
we doen even wie van de 3
WIL DE ECHTE JANKNOUK NU OPSTAAN
pi_248737
meerdere huilers
we doen even wie van de 3
WIL DE ECHTE JANKNOUK NU OPSTAAN
  dinsdag 22 februari 2000 @ 12:25:00 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_248738
quote:
...porberen op te schrijven...

Vooral blijven porberen...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_248739
quote:
op 02-22-2000 om 01:39 AM schreef Ericsson het volgende:
Hee?? wat was er nou met die chloorkop, had ze als weekopdracht om Seki af te zuigen. Ik heb het allemaal niet zo scherp gevolgd de laatste twee weken...

Wat was er nou ???

Zie ook profiel van Ericsson, Hobbies en Interesses o.a.slecht lullen

DIT TAALGEBRUIK SLAAT NERGENS OP

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')