Wij ook, vertelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:55 schreef supermarkt het volgende:
omdat het niet altijd zo rooskleurig lijkt als men denkt... ik wacht op reacties
Leer Nederlandsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:57 schreef supermarkt het volgende:
Ga naar aldi/lidl werknemers.
heb ik gekeken en al meerdere topics vernomen. deze topic is een recentere topic, anno 2009 voor allen die dit jaar conflicten hebben gehad...
Zonder site om te spammen. Goeie spamquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
het riekt naar enige vorm van spam
Als je denkt dat werken in een supermarkt uberhaupt rooskleurig kan zijn verdien je het ook er te werken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:55 schreef supermarkt het volgende:
omdat het niet altijd zo rooskleurig lijkt als men denkt
nou ja, daarom zei ik ook énige vorm vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zonder site om te spammen. Goeie spam.
dudequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:01 schreef supermarkt het volgende:
het riekt naar enige vorm van spam
nee hoor, absoluut geen vorm van spam, dat zou je zelf ook wel weten als je ervarigen kon delen in deze topic... mensen zonder ervaringen kunnen er niet over mee praten, mensen met ervaringen worden hierop aangekeken en zelfs afgerekend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |