SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fragile. op 03-10-2009 00:50:26 ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:35 schreef JJH het volgende:
Voor de mensen die meer verwachten van het gif'je.
[ afbeelding ]
Deed ie een banaanvraag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:38 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Deed ie een banaanvraag?Kleine flauwe glimlachje, waarschijnlijk omdat jij zo fucking grappig bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:38 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Deed ie een banaanvraag?Ik snap 'm nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:48 schreef Darkestrah het volgende:
Nog geen enkele opmerking over herhinderen? Ik hap nu waarschijnlijk gewoon als eerst.
Want hij heeft nu een mooi harmonieus leven, en dat is waar ie jaren naar op zoek was?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:52 schreef Snakey het volgende:
dagdag kan allang weer posten, maar hij heeft geen tijd voor jullie zei hij.
Wat?!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:52 schreef Snakey het volgende:
dagdag kan allang weer posten, maar hij heeft geen tijd voor jullie zei hij.
Hij had geen tijd, vandaar dat hij mij vroeg het hier te melden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat?!
Niet dat ie dat een doorgeeft ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |